عصر آذربایجان

گزارش خبر

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:

1395/10/26

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.
آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي هفته گذشته نماز جمعه اردبيل با اظهار تأسف و تسليت رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني، اظهار کرد: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني زجرکشيده و عذاب‌ديده دوران سخت انقلاب در زمان طاغوت بود و به تعبير مقام معظم رهبري بارها تا مرز شهادت پيش رفته بود. وي بيان کرد: هاشمي رفسنجاني با داشتن مسئوليت‌هاي خطير ثروت اندوزي نکرد، به تعبير مقام معظم رهبري در طول اين مدت موردي را سراغ نداريم که ايشان براي خودش از انقلاب يک اندوخته‌اي درست کرده باشد و مديري پر توان و سياستمداري بزرگ بود و اينکه نماينده امام در شوراي عالي دفاع بود و عملا فرماندهي نيروهاي مسلح را بر عهده داشت. نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل افزود: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني مشاور رهبر معظم انقلاب بود وي در پست مهم رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام بازوي مشورتي رهبر معظم انقلاب بود و سياست‌هاي کلان کشوري با مديريت ايشان، تدوين و جهت تصويب به مقام معظم رهبري ارائه مي‌شد و مقدم داشتن نظام و رهبري بر مصالح شخصي بود و دشمنان نتوانستند او را از انقلاب ورهبري جدا کنند. خطيب جمعه اردبيل گفت: مقام معظم رهبري در پيام تسليت هم به اختلاف نظر خود اشاره کردند و آن يک نکته بسيار مهمي دارد و آن اينکه نظام به درجه‌اي از اقتدار و استحکام رسيده که قدرت هضم و جذب تمامي اختلافات  تفاوت‌ها و نگرش‌ها را در اداره حاکميت دارد. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، عاملي ادامه داد: در اينجا بايد متوجه اين نکته باشيم که نظام اسلامي، نظام تک‌صدايي نيست اما در اختلافات، همه تابع نظر رهبري خواهيم بود، نه صرفا به عنوان يک شخصيت سياسي بلکه به عنوان يک شخصيت ديني و تبعيت از او هم به عنوان يک وظيفه و تکليف ديني مثل ساير واجبات ديني است و بنابراين زاويه عملي با نظر رهبري را خطا و مخل وحدت و انسجام مي‌دانيم. عاملي در خصوص اين تعبير هاشمي که گفته بود سپاه نور چشم من و رهبري جان من است، افزود: من از جوان‌ها مي‌خواهم اين جمله آقاي هاشمي را در سطح وسيعي در فضاي مجازي انتشار دهند به همين جهت ممکن نيست کسي به آقاي هاشمي ارادت داشته باشد ولي با رهبري مشکل داشته باشد او حتما هاشمي را هم نمي‌خواهد و او را ابزار منويات ديگر خود کرده است. وي از مکاتبه خود با نوبخت معاون رئيس جمهور و وزير نفت در خصوص نرخ گاز مصرف خانگي خبر داد و از نمايندگان و مسؤولان استاني خواست اين موضع را با جديت تمام پيگيري کنند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها