عصر آذربایجان

گزارش خبر

راهپيمايي امسال پاسخ محکم ملت ايران به تهديدات دشمنان

امام جمعه اروميه تاکيد کرد

1395/11/24

امام جمعه اروميه حضور پر شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن را مشت محکمي بر دهان آمريکا و استکبار جهاني عنوان کرد و گفت: روز نابودي دشمنان و پيروزي اسلام نزديک است.

 گروه خبر: امام جمعه اروميه حضور پر شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن را مشت محکمي بر دهان آمريکا و استکبار جهاني عنوان کرد و گفت: روز نابودي دشمنان و پيروزي اسلام نزديک است.
به گزارش عصرآذربايجان، حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي هفته گذشته نماز جمعه اروميه اظهار داشت: بر اساس آيات عمل هر انساني سرنوشت آخرت او را مشخص مي‌کند از اين رو اگر عمل و فعل انسان بد باشد عذاب جهنم شامل او مي‌شود و اگر عمل انسان نيک باشد بهشت الهي نصيبش مي‌شود. وي، ضمن گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران حضور پر شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن را مشت محکمي بر دهان آمريکا و استکبار جهاني عنوان کرد و افزود: با پيروزي انقلاب‌اسلامي روشن شد که مردم ايران هميشه ياري خداوند را داشته و خود را در راه اسلام فدا مي‌کند.
امام‌جمعه اروميه، تصريح کرد: با وجود پشتيباني مستکبران از طاغوت مشاهده شد که چگونه توسط يک عالم بزرگوار و حمايت خداوند متعال انقلاب‌اسلامي‌ايران به پيروزي رسيد. وي گفت: البته بعد از پيروزي انقلاب‌اسلامي نيز صحنه‌هايي از عنايت خداوند نسبت به ملت ايران چه در جنگ تحميلي و يا فتنه 88 و يا دشمني‌هاي منافقين وجود داشت. وي خاطرنشان کرد: اکنون نيز که در تحريم و جنگ اقتصادي دشمنان قرار گرفته‌ايم اگر بار ديگر همچون گذشته ايستادگي کنيم و از مسير الهي خارج نشويم يقيناً خداوند متعال نيز کمک خواهد کرد. وي با اشاره به فرمايشات اخير مقام‌معظم‌رهبري خاطرنشان کرد:همانطوري‌که رهبر معظم انقلاب نيز فرمودند ما از ترامپ ريس‌جمهور آمريکا تشکر مي‌کنيم که چهره واقعي و فاسد آمريکا را به همگان نشان داد. امام جمعه اروميه متذکر شد: دونالد ترامپ در جريان انتخابات و پس از آن منحوس بودن دولت آمريکا را به طور محسوسي به همگان نشان داد و از جمله آنان مي‌توان به مناظرهاي انتخاباتي و رسوايي‌هاي به بار آورده نمايندگان اشاره کرد که به طور آشکار همديگر را به انجام کارهاي ناشايست متهم مي‌کردند. وي ادامه داد: اين دولت نشان داد که چگونه به جان و مال مردم طمع دارد و در همه حال به دنبال منفعت شخصي است و با کارشکني مسئولان و مردم خود، نظام خود را از درون نابود مي‌سازند و در آينده نه چندان دور اين دولت و ملت شکست مي‌خورد و اسلام و ايران پيروز نهايي است. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: فردا 13 جمادي الاول  با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مصادف شده ‌که بعد از رحلت پيامبر (ص) به عقيده شيخ کليني ايشان 75 روز عمر کردند و در روايتي ديگر از شيخ طوسي اين بانوي بزرگوار 95 روز عمر کردند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها