عصر آذربایجان

گزارش خبر

حرف‌هاي تفرقه افکن نبايد از زبان کانديداها و ستادهاي آنها زده شود

امام جمعه تبريز:

1396/02/17

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: دو قطبي سازي در بين کانديداها موجب خوشحالي دشمن است و صلاح نيست حرف‌هاي تفرقه افکن در اين دوران از زبان کانديداها و ستادهاي آنها زده شود.

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: دو قطبي سازي در بين کانديداها موجب خوشحالي دشمن است و صلاح نيست حرف‌هاي تفرقه افکن در اين دوران از زبان کانديداها و ستادهاي آنها زده شود.
آيت الله محسن مجتهدشبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته تبريز در مصلي اعظم امام خميني (ره)  با اشاره به فرمايشات مقام عظماي ولايت در رابطه با جايگاه کارگر  اظهار کرد: جمهوري اسلامي و همه‌ دست‌اندرکاران بايد سپاسگزار و قدردان جامعه‌ کارگري باشند زيرا جامعه‌ کارگري همواره در کنار و همراه نظام بوده و بايد آنها را ارج نهيم. وي افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در ادامه فرمايشات خود فرمودند که در زمينه اقتصاد بايد کانديداهاي رياست جمهوري قشر ضعيف را در نظر بگيرند و هدف نجات اقتصاد و معيشت مردم باشد. نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در خصوص برخي که مدعي هستند برجام سايه جنگ را از سر ايران برداشته‌ است، گفت: ايشان تاکيد کردند که سايه جنگ توسط خود مردم برداشته شده و همچنين تاکيد فراوان به حضور گسترده مردم در انتخابات دارند. آيت الله مجتهد شبستري بيان داشت: دو قطبي سازي در بين کانديداها موجب خوشحالي دشمن مي شود و صلاح نيست حرف‌هاي تفرقه افکن در اين دوران از زبان کانديداها و ستادهاي آنها زده شود. وي افزود: حرف‌هاي که مي‌گويند انتخابات کانديداها در دو بخش سختگيري و مشقت و مشورت و آرامش است بايد، گفت: اين حرف‌ها درست نيست و منطق ما منطق اسلام است و از همه عجيب‌تر اينکه در اصفهان دبير حزبي گفته که بايد ديپلماتيک باشيم و چرا بايد مدافع حرم باشند و البته دادگستري اصفهان شکواييه در اين زمينه تنظيم کرده است. امام جمعه تبريز با بيان اينکه رهبر انقلاب اسلامي فرموده‌اند که ما هيچ وقت آغازگر جنگ با هيچ کشوري نيستيم ولي سياست بازدارنده در پيش گرفته و کسي حق تعرض به کشور ما را ندارد، گفت: پس گفته‌هايي از قبيل برداشتن سايه جنگ توسط برجام يا ساير موارد حرف‌هاي بيهوده بوده است. وي با انتقاد از کساني که حضور خود را باعث دور شدن سايه‌ جنگ از کشور مي‌دانند، افزود: در تمام سال‌هاي متمادي، حضور ملت در صحنه، باعث رفع سايه‌ جنگ و تعرض از سر ايران شده است. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي خاطرنشان کرد: اگر در سوريه مدافع حرم داريم بر اساس دستور پيشواي اسلام بود.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

تعيين تکليف عناصر دو تابعيتي

امام جمعه تبريز خواستار شد
خروج

امام جمعه تبريز مشکلات کنوني جامعه را وجود دو تابعيتي‌ها دانست و گفت: عناصر دو تابعيتي از مسائل روز بوده و افرادي که بيشتر عمر خود را در غرب سپري کرده و يا تفکر غربي دارند و قلب و نبضشان به آن سمت است بايد تعيين تکليف شوند.

دشمني آمريکا ملموس‌تر شده است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه 13 آبان روز نمايش قدرتمندي ملت ايران در برابر استکبار جهاني است، گفت: با توجه به اينکه امسال خصومت آمريکايي‌ها بيشتر ملموس و مشاهده شده، 13 آبان بهترين فرصت براي پاسخ به گستاخي‌هاي آمريکاست.

سازش با آمريکا نسخه وابسته‌ها و دنيا طلب‌ها است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز سازش با آمريکا را نسخه وابسته‌ها، از نفس افتاده‌ها و دنيا طلب‌ها دانست و گفت: اگر آمريکا به طور کامل به تعهدات خود عمل نکند بداند که سانتريفيوژهاي غيرفعال دوباره و حتي بيشتر از گذشته فعال شده و به راه خواهند افتاد.

تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران تاسيس لانه فساد و باجگيري است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با انتقاد شديد از زمزمه‌هاي تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران گفت: تاسيس اين دفتر در تهران تاسيس لانه فساد و باجگيري است.

مردم منتظر برخورد با مسببان حادثه قطار تبريز - مشهد هستند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم منتظر برخورد با مسببان حادثه قطار تبريز - مشهد هستند، گفت: مسأله رسيدگي به حقو‌ق‌هاي نجومي براي مردم روشن شود.

دولت در مقابل نقض برجام تنها به نامه اکتفا نکند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز، خواستار بسته شدن سفارت انگليس در ايران شد و گفت: دولت در مقابل نقض برجام تنها به نامه اکتفا نکند، بلکه پاسخ مقتدرانه بدهد.

يک روز هم از سر گرفتن فعاليت انرژي هسته‌اي به عقب نيفتد

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با اشاره به نقش برجام و تمديد تحريم‌هاي 10 ساله ايران گفت: دو دستوري که به ظريف و صالحي داده شده کافي نمي‌باشد و بايد از سر گرفتن فعاليت انرژي هسته‌اي يک روز هم به عقب نيفتد.

شکاف طبقاتي مخل وحدت است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز خواستار توجه جدي و عملي دولت براي از بين بردن رکود و بيکاري در جامعه شد و گفت: اينکه تمام ثروت‌هاي جهان در اختيار برخي افراد قرار گيرد و در مقابل آن افرادي به نان شب محتاج باشند مخل وحدت است.

رواج مرض خطرناک انداختن اشتباهات مسؤولان به گردن دولت قبلي

امام جمعه تبريز مطرح کرد
خروج

امام جمعه تبريز گفت: يک مرض خطرناک در جامعه رواج يافته که مسؤولان اشتباهات خود را به گردن دولت و مسؤولان قبلي مي‌اندازند که اين نشانه بزرگ جهالت است.

حقوق‌هاي نجومي نمونه بت‌پرستي زمان حال است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز از آلودگي هوا در اين شهر ابراز نگراني کرد و گفت: چنين آلودگي در تبريز که بيست و دومين روز خود را سپري کرده است نياز به تذکراتي براي آگاه‌سازي مردم دارد.

قصور دولت و خيانت در بيت‌المال مصداق حق‌الناس است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه حقوق‌هاي نجومي نمونه بارز اجحاف در حقوق مردم است، گفت: قصور دولت و خيانت در بيت‌المال مصداق حق‌الناس است و بخشش آن دست خداوند نيست.

پاسخ دندان‌شکن مردم ايران به آمريکا با حضور در راهپيمايي 22 بهمن

امام جمعه تبريز تاکيد کرد
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم ايران هفته آينده پاسخ دندان‌شکن خود را با حضور در راهپيمايي 22 بهمن خواهند داد گفت: بايد به آمريکايي‌ها بگوييم که نه تنها آزمايش‌هاي موشکي خود را تعطيل نخواهيم کرد، بلکه با شتاب بيشتر حرکت خواهيم کرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها