عصر آذربایجان

گزارش خبر

لزوم خريد از لوازم تحرير داخلي در راستاي حمايت توليد ملي

لزوم خريد از لوازم تحرير داخلي در راستاي حمايت توليد ملي

1397/06/04

گروه خبر: نماينده‌ ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي و امام‌جمعه اروميه گفت: با توجه به اينکه در آستانه آغاز سال تحصيلي قرار داريم بايد خانواده‌ها لوازم تحرير توليد داخلي خريداري کنند تا با اين کار از توليد ملي حمايت کرد که شعار سال نيز است.

به گزارش عصرآذربايجان، حجت‌الاسلام‌ سيد‌مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه اروميه به ويژگي‌هاي شهيدان رجايي و باهنر اشاره كرد و اظهار داشت: خدمت به مردم و داشتن زندگي ساده از مهم‌ترين ويژگي‌هاي شهيدان رجايي و باهنر بود و اين مهم بايد سرمشق و الگوي دولت‌مردان و مسئولان باشد.
وي با بيان اينكه شهيدان رجايي و باهنر به دور از اشرافي گري بودند و ساده زيستي و حل مشکلات مردم را يکي از اوليت‌هاي آن‌ها در کارشان بود، ادامه داد: دولتمردان و مسئولان کشور بايد براي حل مشکلات مردم و جامعه شهيدان رجايي و باهنر را سرلوحه کارهاي خودشان قرار دهند چرا که آن‌ها بهترين الگو براي دولتمردانمان هستند.
خطيب جمعه اروميه خاطرنشان كرد: محبوب‌ترين جماعت به خدا کسي است که امامت کند و حکومتي عادلانه و در بين جماعت با عدل عمل کرده و خدمت کند که اگر دولتمردان به اين مسئله عمل کنند نه تنها در بين ملت رو سفيد مي‌شوند بلکه در قيامت نيز به خدا نزديک مي‌شوند.
حجت الاسلام قريشي به روز پزشک اشاره و تصريح کرد: امروزه و با توجه به وضعيت بد اقتصادي و اوضاع نابسامان معيشتي که مردم دارند پزشکان بايد جهادي عمل کنند و هزينه کمتري را از بيماران خود دريافت کنند تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان بيماران حل شود.
حجت الاسلام قريشي ضمن اشاره به واقعه غدير خم و امامت حضرت علي (ع) و بيان اينکه اگر جريان غدير خم نبود و پيامبر اکرم (ص) حضرت علي(ع) را جانشين بعد از خود معرفي نمي کرد دين ناقص مي ماند.
وي به واقعه غدير خم اشاره کرد و  ابراز داشت: بايد با واقعه غدير خم بيشتر آشنا شد و آن را درک کرد و به همين سبب بايد جشن عيد غدير خم باشکوه برگزار شود.
حجت الاسلام قريشي در ارتباط با نزديک بودن شروع سال تحصيلي جديد در مدارس و لزوم خريد لوازم‌تحرير و نوشت‌افزار ايراني متذكر شد: با توجه به اينکه در آستانه آغاز سال تحصيلي قرار داريم بايد خانواده‌ها لوازم تحرير توليد داخلي خريداري کنند تا با اين کار از توليد ملي حمايت کرد که شعار سال نيز است.
نماينده‌ ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي به انحلال باشگاه ورزشي شهرداري اروميه و حواشي موجود در اين رابطه اشاره كرد و افزود: واليبال بايد به ورزش همگاني تبديل شده و براي حل مشکلاتش بخش خصوصي وارد عمل شود تا با برنامه‌ريزي و فکر اقتصادي خير و منفعتي به استان برسد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها