عصر آذربایجان

گزارش خبر

خدمت صادقانه و توجه به اوضاع مردم مورد توجه تمام مسئولان باشد

خدمت صادقانه و توجه به اوضاع مردم مورد توجه تمام مسئولان باشد

1397/10/02

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در هفته اخير مبني بر خدمت صادقانه مديران و لزوم توجه به اوضاع مردم، گفت: اين امري است که بايد مورد توجه تمام مسئولان در هر رده باشد.

به گزارش عصرآذربايجان، حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه اروميه، خطاب رهبر انقلاب در مورد اينکه هرکس عقل داشته باشد سراغ مديريت نمي‌رود را امري ضروري در مقوله قبول مسئوليت دانست و اظهار داشت: در ايام انتخابات اين مساله بيشتر نمايان مي‌شود که هرکس با هر درجه از توانمندي خود را براي حضور در عرصه مکلف مي‌داند،اين توصيه رهبر انقلاب بايد نصب العين افرادي باشد که دنبال مسئوليت هستند. وي به فرا رسيدن شب يلدا و برگزاري مراسمات در ميان مردم اشاره و خاطرنشان کرد: صله رحم در شب يلدا جدي گرفته شود و به معناي واقعي با نيت صله ارحام و گردهم نشستن محقق شود و سعي کنيم در مراسمات دچار معصيت نشويم و به بهانه شب يلدا براي خودمان معصيت نسازيم. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به برگزاري برخي برنامه‌ها و مراسمات نامناسب در مجموعه‌هاي مختلف، تصريح کرد: برگزاري برنامه‌هاي نامناسب و مختلط در دانشگاه‌ها و موسسات دولتي بي حرمتي به ساحت اسلام است و نبايد دچار چنين وضعيتي شويم. وي ادامه داد: در شب يلدا و مناسبت‌هاي اين چنين فقرا را فراموش نکنيم و در اين وضعيت نامناسب اقتصادي کشور به فکر تامين اقلام قشر مستضعف هم باشيم تا براي قيامت هم ذخيره اخروي شود. خطيب جمعه اروميه در بخش ديگري از سخنان خود به 26 آذرماه روز حمل و نقل اشاره کرد و يادآور شد: هر کاري که انجام مي‌دهيم، اگر بخاطر خدا و خدمت به بنده باشد، عبادت و در جاي خود ارزشمند و الهي است. وي با بيان اينکه فردي که براي کسب روزي حلال کار مي‌کند، فعاليتش عبادت است، متذکر شد: بدون ترديد مساله رانندگي بخصوص رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌اي کاري است که عبادت محسوب مي‌شود چراکه دوري از خانه و خانواده و هرنوع مشقت را به جان مي‌خرند. حجت الاسلام قريشي اضافه کرد: تمام فعاليت‌هاي اقتصادي در کشور بر مبناي رانندگي است و بدون خدمت خالصانه رانندگان نمي‌توان شاهد رشد اقتصادي بود. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي فرا رسيدن ميلاد حضرت عيسي(ع) را تبريک گفت و زندگي عزتمند اقوام مختلف در کشور را جزو برکات انقلاب اسلامي برشمرد. وي به موضوع خانواده اشاره و بيان کرد: اعضاي خانواده گاه و بي‌گاه کلاه خود را قاضي کرده و ببيند که آيا خانواده خود را ناراحت کرده و يا حقوقي از آنان بر عهده خود است اگر چنين باشد و حقوقي بر گردن خود باشد بايد از اعضاي خانواده خود حلاليت بطلبد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها