عصر آذربایجان

گزارش خبر

تجليل از چهره‌هاي تاثيرگذار فرهنگ و هنر آذربايجان‌غربي

1397/12/21

گروه خبر: آيين نکوداشت چهره‌هاي تاثيرگذار فرهنگ و هنر آذربايجان‌غربي به مناسبت چهل سالگي انقلاب اسلامي برگزار شد.

به گزارش عصرآذربايجان، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌غربي، حجت‌الاسلام و المسلمين ناصر خداياري در آيين نکوداشت چهره‌هاي تاثيرگذار فرهنگ و هنر استان با تاکيد بر اينکه جوانان بايد انقلاب اسلامي را در مدار فرهنگ و هنر تغذيه و تقويت کنند، اظهار داشت: مسوولان و مردم نبايد نسبت به بزرگان و فرهيختگان فرهنگ و هنر در کشور بي‌تفاوت باشند و همواره بايد گرامي داشته شوند تا جوانان نسل امروز بتوانند به آينده خود اميدوار باشند. 
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌غربي هدف از برگزاري اين آيين را معرفي و تجللي از40 چهره نامدار استان در تمامي ابعاد سياسي، فرهنگي، اجتماعي و رسانه‌اي عنوان کرد و يادآور شد: در اين راستا اطلاعات افراد تاثيرگذار را از تمامي ادارات درخواست کرده، اما متاسفانه برخي ادارات همکاري‌هاي لازم را انجام ندادند و اين برنامه را فقط به فرهنگ، هنر و رسانه معطوف کرديم.
وي تصريح کرد: در اين آيين تلاش شد تا چهره‌هايي را ترسيم کنيم که بتواند جامع بوده و انتقادي به آن وارد نشود و در ارتباط با بزرگان و فرهيختگان فرهنگ و هنر در کشور نبايد بي‌تفاوت بود و بزرگان همواره بايد گرامي داشته شوند تا نسل امروز بتوانند به آينده خود اميدوار بوده و راه هنرمندان را خالي نگذارند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌غربي اضافه کرد: برگزاري اين آئين‌هاي براي نسل جوان الگويي است که راه پوياي هنرمندان را ادامه داده و براي بقاي آن تلاش کرده و ممارست داشته باشند و نسل جوان تصوير 50 سال بعد خود را در چهره اين فرهيختگان مشاهده کنند.
وي خاطرنشان کرد: جوانان بايد انقلاب اسلامي را در مدار فرهنگ و هنر تغذيه و تقويت کنند، بيان کرد: مسوولان و مردم نبايد نسبت به بزرگان و فرهيختگان فرهنگ و هنر در کشور بي‌تفاوت باشند و همواره بايد گرامي داشته شوند تا جوانان نسل امروز بتوانند به آينده خود اميدوار بوده و راه هنرمندان را خالي نگذارند.
حجت‌الاسلام خداياري افزود: در ارتباط با بزرگان و فرهيختگان فرهنگ و هنر در کشور نبايد بي‌تفاوت بود و بزرگان همواره بايد گرامي داشته شوند تا نسل امروز بتوانند به آينده خود اميدوار بوده و راه هنرمندان را خالي نگذارند و در گام دوم انقلاب اسلامي، هنرمنداني در چهل سال دوم مدنظر است که به نيازهاي انقلاب در ابعاد فرهنگ و رسانه پاسخگو بوده و انقلاب اسلامي را در مدار فرهنگ و هنر تغذيه و تقويت کنند.
شايان ذکر است در اين مراسم از مديرمسئول روزنامه آراز آذربايجان، هفته نامه هاي عصرآذربايجان و امانت و پايگاه خبري آرازخبر به عنوان چهره‌ تاثيرگذار فرهنگ و هنر آذربايجان‌غربي در حوزه رسانه اي تجليل به عمل آمد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

تجليل از چهره‌هاي تاثيرگذار فرهنگ و هنر آذربايجان‌غربي

خروج

گروه خبر: آيين نکوداشت چهره‌هاي تاثيرگذار فرهنگ و هنر آذربايجان‌غربي به مناسبت چهل سالگي انقلاب اسلامي برگزار شد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها