عصر آذربایجان

گزارش خبر

میزبانی ارومیه در جام باشگاه‌های کشتی جهان قطعی شد

میزبانی ارومیه در جام باشگاه‌های کشتی جهان قطعی شد

1399/02/24

گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران موافقت خود را با میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های کشتی جهان اعلام کرد.

گروه خبر: مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان‌غربي گفت: رييس فدراسيون کشتي جمهوري اسلامي ايران موافقت خود را با ميزباني اروميه از جام باشگاه‌هاي کشتي جهان اعلام کرد.

به گزارش عصر آذربايجان ،کيومرث پورايراندوست افزود: ميزباني اروميه از مسابقات جام باشگاه‌هاي کشتي جهان پيش از اين، مورد موافقت و حمايت استاندار آذربايجان‌غربي قرار گرفته و به عنوان يک مطالبه از فدراسيون کشتي درخواست شده بود

وي گفت: نامه موافقت «عليرضا دبير» رييس فدراسيون کشتي روز گذشته وصول شد تا اروميه بار ديگر شاهد يک رويداد ورزشي بين‌المللي باشد.

وي ادامه داد: اين مسابقات بعد از ليگ ملت‌هاي واليبال جهان، يکي از بزرگترين رويدادهاي بين‌المللي است که اروميه ميزباني آن را بر عهده خواهد داشت.
به گزارش ايرنا مسابقات جام باشگاه‌هاي کشتي جهان طي آبان ماه  امسال در اروميه برگزار خواهد شد و ظرفيت‌هاي اين شهرستان به زودي براي ميزباني شايسته اين رقابت‌ها آماده‌سازي مي‌شود.

هفته سوم ليگ ملت‌هاي واليبال طي سال ميلادي 2019 که به ميزباني اروميه برگزار شد، نقش موثري در پويايي اقتصادي شهرستان داشت تا جايي که اصناف اروميه تا پاسي از شب پذيراي مشتريان دور و نزديک بودند.

با پيگيري‌هاي کيومرث پورايراندوست مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان‌غربي و محمدمهدي شهرياري استاندار آذربايجان‌غربي، شهر اروميه توانست ميزباني رقابت‌هاي کشتي را بر عهده بگيرد.

در اين راستا عليرضا دبير رئيس فدراسيون کشتي با ارسال نامه‌اي موافقت خود را با ميزباني اروميه در جام باشگاه‌هاي کشتي جهان اعلام کرد و ميزباني اين شهر در آبان 99 قطعي شد.

پس از ليگ ملت‌هاي واليبال جهان در اروميه، اين رويداد مهم بين‌المللي مي‌تواند بزرگترين ميزباني اين شهر قلمداد شود و اروميه تاکنون ميزبان رويدادهاي مهم بين‌المللي و جهاني بوده و تجربيات فراواني در ميزباني دارد و از سوي ديگر امکانات سخت‌افزاري مورد نياز را نيز فراهم کرده است.

در رقابت‌هاي ليگ کشتي آزاد بزرگسالان جهان در شهر اروميه که در ورزشگاه 6 هزار نفري غدير برگزار مي‌شود، يک تيم نيز از آذربايجان‌غربي حضور خواهد داشت و تلاش هيئت کشتي استان اين است که يک تيم قدرتمند را روانه اين مسابقات کند.

 

منبع :  

برچسب ها:  

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

حضور موفقي در بازار روسيه نداريم

رئيس اتاق بازرگاني اردبيل:
خروج

رئيس اتاق بازرگاني استان اردبيل گفت: متأسفانه برخلاف برنامه‌ريزي‌ها حضور موفقي در بازار روسيه نداريم.

عدم هماهنگی مشکل متقاضیان مسکن زمین‌های توحید

عدم هماهنگی مشکل متقاضیان مسکن زمین‌های توحید
خروج

به گزارش عصرآذربایجان، طی روزهای گذشته شاهد تجمع اعتراضی اعضای تعاونی‌ زمین‌های ارتش و توحید واقع در خیابان میرداماد ارومیه مقابل استانداری آذربایجان غربی بودیم.

کوه چهل مر شهيدان اروميه

 
خروج

گروه سيري در استان ها: تک قله مرتفع چهل مرد شهيدان بر روي يک خط الرأس شمالي – جنوبي قرار گرفته که از سمت شمال پس از يک قله 3024 متري بدون نام به قله 3400 متري مرتفع بره عزد و سپس ساير ارتفاعات منطقه متصل مي شود.قله زيباي كوه شهيدان، با نام چهل مر شهيدان كه از قرار معلوم تعدادي از شهيدان 14 قرن پيش در اينجا مدفون هستند و قله آن زيارتگاه و مكان مقدس محسوب مي شود.

بخاری‌های نفتی مدارس آذربایجان شرقی تا مهر ماه جمع‌آوری می‌شود‌

 
خروج

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: اولویت اول آموزش و پرورش جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس استان تا اول مهر ۹۸ است.

ارسباران، قربانی بی‌تدبیری‌ها

 
خروج

دوشنبه‌ي سياه 28 مردادماه بود که شعله‌‌هاي خشمناک و سوزان آتش، امان جنگل‌هاي ارسباران را بريد و تن سرسبز آن را سياه پوش کرد، سه روز متوالي ارسباران همچنان در آتش مي سوخت ولي هنوز خبر اين حادثه براي اذهان عموم منتشر نشده بود تا اين‌که ماجراي اين حادثه‌ي تلخ در عصر روز چهارشنبه، سي‌ام مردادماه، به‌صورت گسترده رسانه‌اي و عمق فاجعه برهمگان آشکار شد، اکنون بعد از گذشت 10 روز از واقعه‌ي ناگوار آتش سوزي‌ اخير، 632 هکتار از تن بي جان و خاکستر شده‌ي ارسباران بر جاي مانده است.

نهاد خانواده سقف امن هر انسان

 
خروج

گروه گزارش: خانواده، مناسبت ترين نظام براي تأمين نيازهاي روحي و معنوي بشر است و بهترين سقف امن هر انسان به شمار مي‌رود.

مشکلات نهایی مسکن‌مهر اردبیل برطرف می‌شود

 
خروج

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به اتمام پروژه مسکن مهر در آینده ای نزدیک مشکلات نهایی این پروژه برطرف می‌شود که در این راستا مسئولان ذی‌ربط باید نهایت همکاری را داشته باشند.

موسيقي مذهبي اصيل را به گوش مردم برسانيد

 
خروج

گروه گزارش: اغلب نوحه‌خوانان يا روضه‌خوانان اطلاعاتي از موسيقي ندارند. مي‌بينيم که تلويزيون هم نوحه‌خواني آنها را پخش مي‌کند و در نتيجه جوان‌ترها نحوه نوحه‌خواني آنها را مي‌بينند و از همان تقليد مي‌کنند.

شهرستان سويوق بلاغ

 
خروج

گروه سيري در استان ها: "شهر سويوق بلاغ که امروزه به آن مهاباد گفته مي شود يکي از بزرگترين شهرهاي استان آذربايجان غربي مي باشد.

تقویت ۴۰ درصدی پول ملی در برابر کاهش ۳۰۰ درصدی ارزش پول

 
خروج

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دلار در زمان آقای روحانی از ۳ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است، حال که دلار از ۱۸هزار تومان به حدود ۱۱ هزار رسیده است، نباید ادعا کرد ارز ۸۰ درصد ارزان شده است.

دانش ‌آموزان اردبیلی به ترویج استفاده از کالای استاندارد در سطح جامعه کمک کنند

 
خروج

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: رویداد دانش آموزی ایده‌های نوآورانه دانش‌ آموزان در راستای ترویج استاندارد برای اولین بار در سطح استان اردبیل برگزار شد.

فکر تعدي به مرزها با مشت فولادين پاسخ داده مي‌شود

 
خروج

گروه خبر: فرمانده سپاه شهداي آذربايجان‌غربي گفت: اگر دشمن فکر تعدي به مرزهاي اين کشور را داشته باشد با اراده و مشت فولادين مردم و بسيجان پاسخ خود را مي‌گيرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها