عصر آذربایجان

گزارش خبر

سهمیه استخدامی اردبیل در آزمون متمرکز کشوری 437 نفر است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

1399/07/06

عصر آذربایجان : رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سهمیه استخدامی استان اردبیل در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز کشوری 437 نفر است.

عصر آذربايجان :  رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اردبيل گفت: سهميه استخدامي استان اردبيل در هشتمين آزمون استخدامي متمرکز کشوري 437 نفر است.

داود شايقي اظهار کرد: هشتمين آزمون استخدامي متمرکز سال 99 که اولين آزمون سالجاري است، به دليل کرونا با تاخير برگزار مي‌شود که بعد از اتمام زمان ثبت نام قرار است در اواخر آبان ماه اين آزمون با همکاري سازمان سنجش برگزار شود.
وي خاطرنشان کرد: براساس يک سوم خروجي نيروي انساني و همچنين پست‌هاي بلاتصدي و خالي دستگاه‌هاي اجرايي مجوز استخدام در دستگاه‌هاي دولتي صادر مي‌شود که امسال نيز بر همين مبنا سهميه استان‌ها تعيين شده تا رقابت در اين استان براي کسب بالاترين امتياز و پيوستن به جمع کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي فراهم آيد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اردبيل گفت: بيشترين استخدامي در آموزش و پرورش استان با 336 نفر، استانداري 34 نفر و بهزيستي 18 نفر انجام خواهد شد تا برگزيدگان با گذراندن مراحل گزينش و مصاحبه‌هاي اختصاصي جذب دستگاه‌هاي اجرايي شوند.
شايقي ادامه داد: قرار است آزمون با رعايت تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي در آبان ماه برگزار شود که اميدواريم با همکاري خود داوطلبان شرايط مطلوبي را در برگزاري اين آزمون شاهد باشيم.

ارزيابي عملکرد 51 دستگاه اجرايي استان اردبيل انجام شد


رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اردبيل گفت: ارزيابي عملکرد 51 دستگاه اجرايي استان اردبيل در سال 98 به انجام رسيد تا برگزيدگان مورد تجليل قرار گيرند.
شايقي اظهار کرد: همه ساله ارزيابي عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي در نيمه اول سال بعد انجام مي‌شود که اين ارزيابي در پنج گروه و دسته به انجام رسيده و از بين 51 دستگاه از مديران دستگاه‌هاي برتر تجليل انجام شد.
وي خاطرنشان کرد: با احصاي نتايج و استخراج آن اوايل شهريورماه ارزيابي‌ها به انجام رسيده و با تائيد استاندار اردبيل شاهد برگزاري آئين تجليل از برگزيدگان در قالب جشنواره شهيد رجايي بوديم.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اردبيل افزود: در استان‌هاي مختلف تجليل از دستگاه‌هاي مختلف به اشکال گوناگون برگزار شد که در استان اردبيل نيز در قالب شوراي راهبري توسعه منابع انساني از پنج دستگاه برتر در حوزه‌هاي تعيين شده تجليل انجام شد.
شايقي ادامه داد: به مديران اين دستگاه‌ها در پنج گروه با امضاي استاندار اردبيل و دبير ستاد لوح سپاس و تقدير و تنديس اين جشنواره اهدا شد تا انگيزه‌اي براي ساير دستگاه‌ها باشد که در سال‌هاي آينده با ارائه عملکرد مطلوب در اين جشنواره حضور يابند.
وي گفت: در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگي دانشگاه محقق اردبيلي در گروه توليدي و خدماتي گمرکات استان اردبيل، گروه زيربنايي و توسعه زيرساخت‌ها راه و شهرسازي استان اردبيل، در گروه سلامت و رفاه اجتماعي تعاون، کار و رفاه اجتماعي و در گروه عمومي و قضائي ثبت احوال به عنوان دستگاه‌هاي برگزيده انتخاب شدند.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اردبيل هدف از برگزار اين جشنواره را ارزيابي عملکرد دستگاه‌ها در رقابت با ساير دستگاه‌ها در رقابت با ساير دستگاه‌هاي اجرايي در عرصه خدمات‌رساني دانست و بيان کرد: دستگاه‌هاي برگزيده سال 99 نيز بعد از ارزيابي در نيمه اول سال آينده معرفي خواهند شد.
شايقي تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي اطلاعات مورد نظر را در سامانه بارگزاري کرده و مستندات را در مهلت تعيين شده ارائه مي‌کنند تا مورد ارزيابي قرار گيرند.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها