عصر آذربایجان

گزارش خبر

هيچ پروژه عمراني در اردبيل تعطيل نيست

هيچ پروژه عمراني در اردبيل تعطيل نيست

1399/08/25

گروه خبر: رئيس سازمان برنامه و بودجه استان اردبيل گفت: علي‌رغم کمبود تزريق اعتبارات براي اجراي پروژه‌ها و روند کند آنان اما خوشبختانه هيچ پروژه عمراني در اردبيل تعطيل نشده است.

گروه خبر: رئيس سازمان برنامه و بودجه استان اردبيل گفت: علي‌رغم کمبود تزريق اعتبارات براي اجراي پروژه‌ها و روند کند آنان اما خوشبختانه هيچ پروژه عمراني در اردبيل تعطيل نشده است.
 داود شايقي در بازديد از برخي پروژه‌هاي عمراني اردبيل اظهار داشت: در راستاي ادامه روند عمليات راه‌آهن اردبيل - ميانه برنامه‌ريزي‌هاي مطلوبي در سطح استان انجام يافته و طبق پيش‌بيني‌هاي به عمل آمده اين پروژه تا شهريور سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.وي با اشاره به اين که تمامي قطعات اين پروژه فعال است بيان کرد: با تخصيص به موقع اعتبارات انتظار مي‌رود اين پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداري برسد که به همين منظور تاکنون 17 هزار ميليارد ريال اعتبار براي اين پروژه در نظر گرفته شده است.رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اردبيل گفت: در حال حاضر 4 هزار ميليارد ريال براي اين پروژه در نظر گرفته شده و اولويت اجراي پروژه‌هاي نيمه‌تمام با پيشرفت 80 درصدي در حال ادامه است که اميد مي‌رود در موعد مقرر شاهد اتمام آن باشيم.شايقي ادامه داد: خوشبختانه هيچ پروژه‌ عمراني در حال حاضر به تعطيلي نينجاميده است و در راستاي توسعه بزرگراه‌ها و چهار خطه‌کردن راه‌هاي استان در حدود 2 هزار و 200 ميليارد ريال براي احداث پاياب سد گيوي در نظر گرفته شده است.وي اظهار کرد: در راستاي تکميل پل قدس اردبيل نيز برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام يافته و 80 ميليارد تومان براي اين پروژه در نظر گرفته شده و اقدامات لازم در راستاي تسريع اجرايي پروژه‌ها در حال انجام است.شايقي افزود: از محل سفر رئيس‌جمهور به استان يک هزار و 28 ميليارد تومان براي اجراي پروژه‌هاي مصوب در نظر گرفته شده که 896 ميليارد تومان آن جزو منابع دولتي و 132 ميليارد تومان مربوط به صندوق توسعه ملي استان است.وي با اشاره به اين که کرونا و وضعيت پيش آمده يکي از دلايل تخصيص و توزيع اعتبارات به صورت تدريجي شده است بيان کرد: پيگيري‌هاي مداوم و مستمر استاندار اردبيل براي تأمين و تخصيص اعتبارات لازم و مورد نظر با پيگيري‌هاي لازم در دست اجراست و در اين زمينه براي تأمين اعتبارات پروژه‌هاي مصوب پيگيري‌هاي لازم را در دستور کار داريم.رئيس سازمان برنامه و بودجه استان اردبيل گفت: يکي از اهداف توسعه‌اي اين مجموعه جذب صد در صدي اعتبارات مصوب شده براي استان اردبيل از بخش دولتي و اعتبارات سفر به استان است که در اين زمينه به دنبال تحقق برنامه‌هاي توسعه‌اي هستيم.به گزارش عصر آذربايجان به نقل از تسنيم،شايقي ادامه داد: در تلاش براي رفع کمبودها و مشکلات مربوطه در سطح استان هستيم و در اين زمينه اهميت به اجراي پروژه‌هاي نيمه‌تمام اولويت اساسي است که تخصيص اعتبارات لازم و کافي را مورد توجه قرار داده‌ايم تا هر چه سريع‌تر مشکلات موجود به حدأقل برسد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها