عصر آذربایجان

گزارش خبر

سايه بي مهري بر استاديوم 15هزار نفري اروميه

سايه بي مهري بر استاديوم 15هزار نفري اروميه

1396/03/01

گروه ورزشي: پروژه بزرگ استاديوم پانزده هزار نفري شهيد باکري که نزديک به پانزده سال است همچنان به دليل نبود اعتبارات لازم همچنان بلا تکليف مانده است.

ورزشکاران و فوتبال دوستان  کلان شهر اروميه نزديک به پانزده  سال است در انتظار اتمام استاديوم فوتبال شهيد باکري ميباشند که  اين روزها به دليل عدم اعتبار و ضعف مديريتي به حال خود رها شده است.
پروژه بزرگ استاديوم پانزده هزار نفري شهيد باکري که نزديک به پانزده سال است همچنان به دليل نبود اعتبارات لازم همچنان بلا تکليف مانده است اين ورزها قبل از آن که به مرحله افتتاح برسد در حال تخريب ميباشد.
اين پروژه نيمه تمام که اصلي ترين علت تاخير آن نبود اعتبارات لازم و ضعف در مديريت است، حکايت از بي توجهي به پيگيري و جذب اعتبارات لازم براي اتمام آن دارد زيرا اين استاديوم مستقيما زير نظر تهران بوده و هيئت ورزش استان در مديريت آن هيچ گونه دخالتي ندارند.
کلنگ زني اين ورزشگاه که بزرگترين استاديوم فوتبال استان اذربايجان غربي محسوب ميگردد در اوايل دولت دهم صورت گرفت که متاسفانه با وجود گذشت چندين سال فقط چهل درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و آن هم به مرور زمان در حال تخريب ميباشد.
مدير کل ورزش و امور جوانان کلان شهر اروميه مهندس رحمت خدا دليل اصلي نيمه کاره ماندن اين پروژه را نبود اعتبار دانست و افزود : عدم ترخيص اعتبار از سوي شرکت تجهيز وزارت ورزش و ضعف مديريتي و همچنين تعويض پي در پي پيمانکار  از مهمترين عوامل عدم پيشرفت فيزيکي اين استاديوم ميباشد.
وي همچنين اضافه کرد: بايد در نظر داشت که اين روزها به جاي شور و هيجان مسابقات ورزشي در ورزشگاه شهيد باکري،سايه سکوت بر سرآن حکم فرماست، سکوتي که با تزريق اعتبارات و افتتاح پروژه ها شکسته خواهد شد.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش مثبت اين استاديوم در آباداني منطقه افزود : با افتتاح اين پروژه تغييرات زيادي در منطقه صورت خواهد گرفت که از جمله ميتوان به ايجاد پارکينگ هاي طبقاتي و خارج کردن مغازه_هاي مکانيکي از خيابانهاي همجوار اشاره کرد زيرا خيابان هاي اطراف اين استاديوم جواب__گوي ده الي پانزده هزار نفر را ندارد و به طور قطع بايد از وجود راه هاي ارتباطي مناسبي براي تردد جمعيت در زمان بهره برداري برخوردار باشيد به همين جهت دولت مکلف است در اين خصوص چاره اي انديشه کند.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از راه دانا، رحمت خدا در پايان سخنان خود به نقش اساسي اين استاديوم در پيشرفت فوتبال اروميه اشاره کرد و افزود : با مهيا شدن  اين استاديوم در صورت ترخيص اعتبار رشته فوتبال نيز ميتواند همچون واليبال به ورزش اول استان تبديل شود زيرا در دنياي ورزش امکانات حرفه اي از جمله زمين استاندارد اساسي ترين رکن پيشرفت ورزش محسوب ميگردد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

سايه بي مهري بر استاديوم 15هزار نفري اروميه

سايه بي مهري بر استاديوم 15هزار نفري اروميه
خروج

گروه ورزشي: پروژه بزرگ استاديوم پانزده هزار نفري شهيد باکري که نزديک به پانزده سال است همچنان به دليل نبود اعتبارات لازم همچنان بلا تکليف مانده است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها