عصر آذربایجان

گزارش خبر

نظام صيانت توسط نمايندگان طراحي شود

نظام صيانت توسط نمايندگان طراحي شود

1395/03/09

اردبيل – امام‌جمعه اردبيل بر ضرورت طراحي نظام صيانت توسط نمايندگان جديد مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد.


گروه خبر:اردبيل – امام‌جمعه اردبيل بر ضرورت طراحي نظام صيانت توسط نمايندگان جديد مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد.
 آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي نماز جمعه  هفته گذشته با تأکيد به ضرورت توجه به برقراري عدالت اجتماعي در بين استان‌ها، خواستار توجه نمايندگان به ايجاد توازن در توسعه استان‌هاي کشور شد.وي با تأکيد به رعايت عدالت در مديريت منابع انساني و برخورداري از بيت‌المال، تصريح کرد: اين مهم از ضرورت‌هايي است که انتظار مي‌رود موردتوجه منتخبان جديد مردم در مجلس قرار گيرد.
نماينده ولي‌فقيه در استان خواستار طراحي نظام دقيق صيانت توسط نمايندگان شد و تأکيد کرد: علاوه بر اين توجه ويژه به فرهنگ و سرمايه‌هاي اجتماعي مي‌بايست در دستور کار نمايندگان مجلس قرار گيرد.
عاملي مديريت منابع و مديريت مصرف انرژي در کشور را يکي از الزامات خواند و افزود: انتظار مي‌رود زمينه توليد انرژي به ويژه با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي فراخ‌تر شود.وي با تأکيد به اينکه يکي از مطالبات جدي مردم اردبيل از نمايندگان تصويب منطقه آزاد تجاري در شمال استان است، ادامه داد: با توجه به اينکه لايحه مناطق آزاد هفت استان با هم در مجلس مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد، رايزني‌هايي با استان‌ها در دست انجام است.
به گفته امام‌جمعه اردبيل لازم است با استان‌هايي که در اين ليست نيستند مذاکره شود تا نسبت به دريافت نظر مثبت آن ها اقدام شود.وي مطالبه ديگر مردم اردبيل را اتمام پروژه راه‌آهن عنوان کرد و افزود: در ملاقات هفته گذشته با رئيس‌جمهور و معاون اول ايشان اين مطالبه و ناراحتي مردم اردبيل از تأخير اين پروژه انعکاس يافت.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از مهرعاملي تأکيد کرد: در اين ملاقات تسريع در اجراي پروژه راه‌آهن را مطرح کرديم و رئيس‌جمهور و آقاي جهانگيري قول مساعد رسيدگي و پيگيري را عنوان کردند.وي افزود: به دليل پيشرفت پروژه‌هاي مشابه در ساير استان‌ها انتظار مي‌رود مسئولان نسبت به اجراي اين پروژه در استان اردبيل اهتمام داشته باشند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

نظام صيانت توسط نمايندگان طراحي شود

نظام صيانت توسط نمايندگان طراحي شود
خروج

اردبيل – امام‌جمعه اردبيل بر ضرورت طراحي نظام صيانت توسط نمايندگان جديد مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها