عصر آذربایجان

گزارش خبر

دشمنان درصدد عفت‌زدايي در ايران اسلامي هستند

امام جمعه اروميه:

1395/06/29

نماينده ولي فقيه در آذربايجان_غربي و امام جمعه اروميه گفت: دسيسه دشمنان همواره ادامه دارد و آنها درصدد دين‌ستيزي و عفت‌زدايي در ايران اسلامي هستند.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان_غربي و امام جمعه اروميه گفت: دسيسه دشمنان همواره ادامه دارد و آنها درصدد دين‌ستيزي و عفت‌زدايي در ايران اسلامي هستند.
حجت الاسلام سيدمهدي قريشي در خطبه‌هاي هفته گذشته نماز جمعه با اشاره به هشدار مقام معظم رهبري در خصوص تلاش دشمنان براي عفت‌زدايي در جامعه ايران اسلامي افزود: وظيفه ما مسوولان نظام اين است تا تلاش کنيم که توطئه‌هاي دشمنان خنثي شود.وي اضافه کرد: اگر بي عفتي و دين ستيزي در جامه رواج يابد، ايمان مردم نيز از بين خواهد رفت و به همين علت بايد تمامي مردم و مسئولان در اين رابطه تلاش کنند.
حجت الاسلام قريشي همچنين با انتقاد از برگزاري بعضي از نمايشگاههاي فروش کالا در استان گفت: در برگزاري نمايشگاهها بايد به پيوست هاي فرهنگي نيز توجه شود ولي متاسفانه نمايشگاه ها فاقد پيوست و حتي بسته فرهنگي مناسب است و در برخي غرفه‌ها نيز بانوان بي حجاب فروشندگي مي‌کنند.وي اظهار کرد: کساني که مي‌خواهند نمايشگاهي در استان برگزار کنند، بايد بسته‌هاي فرهنگي نيز در بين مراجعه کنندگان توزيع کنند.نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه در ادامه گفت: در جامعه کساني هستند که دين را مسخره مي کنند و راه دشمنان را ادامه مي دهند که بايد در مقابل همچين اشخاصي ايستاد.سيد مهدي قريشي اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامي در کانالهاي ماهواره اي و سايت هاي مجازي امروز حجاب و دين را مسخره و الگوهاي شيطاني را تبليغ مي کنند و ما نيز در مقابل آنها بايد تلاش کنيم تا تبليغات آنها بي اثر شود.
وي همچنين از کشاورزان به خصوص باغداران انگور استان خواست تا زکات محصولات خود را به عنوان واجب ديني پرداخت کنند.وي اظهار کرد: نبايد در اين رابطه تنبلي کنيم و بگوييم که اگر زکات پرداخت کنيم ضرر خواهيم کرد بلکه خدواند متعال روزي آنها را چندين برابر خواهد کرد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه همچنين با اشاره به در پيش بودن عيد غديرخم گفت: مساله عيد غدير خم را بايد هر چه باشکوه برگزار کنيم چون اين عيد يکي از اعياد بزرگ ما مسلمانان است.به گزارش عصر آذربايجان به نقل از ايرنا، حجت الاسلام قريشي افزود: اين عيد مي تواند در بين مسلمانان به خصوص شيعه و سني وحدت ايجاد کند چون محبت اهل بيت(ع) را همه مسلمانان قبول دارند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

دشمنان درصدد عفت‌زدايي در ايران اسلامي هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان_غربي و امام جمعه اروميه گفت: دسيسه دشمنان همواره ادامه دارد و آنها درصدد دين‌ستيزي و عفت‌زدايي در ايران اسلامي هستند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها