عصر آذربایجان

گزارش خبر

نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد

ایجاد اشتغال با اجرای قوانین ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و دوشغله ها

1396/08/06

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و قانون منع دوشغله بودن مطرح شده که اگر این قوانین اجرا شود می تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد.

به گزارش عصرآذربايجان، نادر قاضي پور در بازديد از دفتر نشريه عصرآذربايجان، با اشاره به وضعيت درياچه اروميه، اظهار کرد: انتقال آب ارس به درياچه اروميه در دولت احمدي نژاد در قالب احداث 114 کيلومتر تونل به تصويب رسيده بود که محقق نشد و با دو فوريت نيز راي نياورد چرا که در آن زمان وحيد جلال زاده مشکل زيست محيطي چون درياچه اروميه را به موضوع امنيتي تبديل کرد در حالي که درياچه اروميه موضوع زيست محيطي بود نه امنيتي.

نماينده مردم اروميه در مجلس ادامه داد: هادي بهادري نماينده مردم اروميه در مجلس، نامه طرح سوال از رئيس جمهور در خصوص درياچه اروميه را امضا نکرد در حاليکه درياچه اروميه خط قرمز دنيا است.
قاضي پور در خصوص حوادث اخير مدرسه راه شهدا اروميه، متذکر شد: موضوع مدرسه راه شهدا در اروميه نتيجه ترکش همه پرسي اقليم کردستان عراق بود که آموزش و پرورش قرباني اين موضوع شد؛ تمام اين حمله ها ساماندهي شده و توطئه بود که با مديريت مسوولان با کمترين تلفات از توطئه تمام شديم.
وي واردات بي رويه، رانت خواري، دلالان محصولات کشاورزي، افراد فاسدها، آقازاده ها و افرادي که اعتقادي به توليد ملي ندارند را از مشکلات بخش کشاورزي عنوان کرد و افزود: وقتي وزيرجهادکشاورزي شکرواردميکند ووقتي وزيرراه واردات ريل ازخارج را به توليد اقتصادمقاومتي وطن ترجيح ميدهد شما چه انتظاري از توجه به اقتصادکشاورزي ميتوانيد داشته باشيد.

نماينده مردم اروميه در مجلس با تاکيد بر اينکه شکاف طبقاتي حاکم بر جامعه روز به روز عميق تر مي شود، تصريح کرد: اشرافي گري ايجاد شده در جامعه معضل اصلي نظام است وقتي وزرا ماشين ميلياردي سوار مي شوند يعني فاتحه توليد ملي خوانده شده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه کوله بران استان سنندج که در معابر رسمي کوله بري مي کنند مورد تاييد ما هستند، ادامه داد: با کوله براني که در چارچوب شوراي امنيت ملي در ساعات اعلامي از سوي مسوولان کوله بري مي کنند کاري نداريم ولي افرادي که در خارج از ساعات مشخص فعاليت دارند، مشروبات، اسلحه و مهمات وارد کرده و ضد انقلاب هستند.
قاضي پور در پاسخ به سوال خبرنگار نشريه عصرآذربايجان مبني بر اينکه ايجاد اشتغال، داشتن امنيت شغلي و تامين هزينه هاي زندگي براي جوانان به يک رويا تبديل شده و حل مشکل اشتغال جوانان از حرف تا عمل وعده ايي که محقق نمي شود؛ جهت رفع مشکل بيکاري جوانان چه اقدامات عملي مدنظر است، ابراز داشت: در مجلس قانون ممنوعيت بکارگيري بازنشستگان و قانون منع دوشغله بودن مطرح شده که اگر اين قوانين اجرا شود مي تواند در ايجاد اشتغال موثر باشد.
اميد است راهکارهاي عملي براي خروج از بحران بيکاري جوانان ارائه شود و در عمل شاهد اشتغال زايي براي جوانان آينده سازان جامعه اسلامي از بزرگ ترين سرمايه هاي کشور باشيم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد

ایجاد اشتغال با اجرای قوانین ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و دوشغله ها
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و قانون منع دوشغله بودن مطرح شده که اگر این قوانین اجرا شود می تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها