عصر آذربایجان

گزارش خبر

کاهش یک میلیون و 570 هزار مترمکعب مصرف آب در بین مشترکان پرمصرف آذربایجان غربی

کاهش یک میلیون و 570 هزار مترمکعب مصرف آب در بین مشترکان پرمصرف آذربایجان غربی

1396/11/19

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب شهری استان از کاهش یک میلیون و 570 هزار مترمکعب مصرف آب در بین مشترکان پرمصرف استان خبر داد و گفت: 206 هزار واحد مسکونی در استان مصرف آب بالای 20 مترمکعب در ماه داشته که طی سال 95 با مجموعه اقدامات انجام شده منجر به کاهش مصرف 24هزار و 600 واحد از مشترکان خانگی پرمصرف شده است.

به گزارش عصرآذربايجان، مهندس لطيف خوش سيرت به اقدامات اين شرکت در راستاي توسعه زيرساخت هاي لازم براي ارائه خدمات الکترونيک اشاره کرد و اظهار داشت: بالغ بر 7 ميليارد ريال سرمايه گذاري جهت توسعه زيرساخت هاي نرم افزاري و سخت افزاري صورت گرفته است.

وي با تاکيد بر اينکه شرکت اب و فاضلاب آذربايجان در راستاي پياده سازي سياست هاي دولت الکترونيک به منظور کاهش مراجعات حضوري مردم، اقدام به طراحي پورتال خدمات مشترکين نموده، افزود: با طراحي نرم افزار همراه آبفا امکان ارائه خدمات غير حضوري  بر پايه سيستم موبايلي براي مشترکين با امکان ارائه خدمات پس از فروش، خريد انشعاب آب و فاضلاب، بخش مديريت مصرف و اهميت مصرف بهينه آب، تعرفه هاي آب و فاضلاب، مشاهده قبض، کاهش مصرف مشترکان خانگي و کاهش تعداد مشترکان خانگي پرمصرف و... در نظر گرفته شده است.

خوش سيرت اعلام کرد: در حال حاضر 22 خدمت شرکت آب و فاضلاب آذربايجان غربي به صورت الکترونيکي ارائه مي شود که اين خدمات با زيرفرآيندهايي که دارد در مجموع 30 خدمت را شامل مي شود و در اين راستا خدمات اين شرکت در تمام دفاتر پيشخوان دولت نيز ارائه مي شود.

معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت به سامانه خدمات آنلاين مشترکين شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و افزود: براساس اينکه اين پرتال مي تواند براي تمام شهرهاي آذربايجان غربي خدمات ارائه دهد؛ مشترکين عزيز مي توانند با مراجعه به آدرس الکترونيکي www.waww.ir و  ورود به بخش خدمات مشترکين از خدمات پورتال مشترکين استفاده نمايند.

اين مسوول با اعلام اينکه  با بيان اينکه شرکت آب و فاضلاب شهري آذربايجان غربي در 38 شهر استان خدمات الکترونيکي ارائه مي دهد، بيان کرد: براي استفاده از اين خدمات بايد مشترکان شماره پرونده و اشتراک روي قبض را در سامانه خدمات آنلاين مشترکان وارد نموده و از خدمات ارائه شده استفاده نمايند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: آذربايجان غربي يکي از استانهاي موفق در زمينه الکترونيکي کردن خدمات مشترکين در سطح کشور است و خدمات الكترونيك علاوه بر کاهش هزينه و زمان براي دريافت و ارائه خدمات، زمينه تعامل هر چه بيشتر بين ارائه دهنده خدمت و مشتري را فراهم مي نمايد به طوري که اين خدمات از طريق بستر اينترنت عرضه شده و دو طرفه است که هدف آن ارائه سريع خدمات و انجام سريع تمام امور، بدون نياز به حضور فيزيکي مشترک در محل شرکت و امور هاي تابعه  است.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

کاهش یک میلیون و 570 هزار مترمکعب مصرف آب در بین مشترکان پرمصرف آذربایجان غربی

کاهش یک میلیون و 570 هزار مترمکعب مصرف آب در بین مشترکان پرمصرف آذربایجان غربی
خروج

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب شهری استان از کاهش یک میلیون و 570 هزار مترمکعب مصرف آب در بین مشترکان پرمصرف استان خبر داد و گفت: 206 هزار واحد مسکونی در استان مصرف آب بالای 20 مترمکعب در ماه داشته که طی سال 95 با مجموعه اقدامات انجام شده منجر به کاهش مصرف 24هزار و 600 واحد از مشترکان خانگی پرمصرف شده است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها