عصر آذربایجان

گزارش خبر

انتقاد همراه با راهکار باشد

انتقاد همراه با راهکار باشد

1397/10/04

استاندار زنجان گفت: توجه ویژه به ۳۹ پروژه در استان وجود خواهد داشت.

 فتح‌الله حقيقي در جلسه شوراي اداري شهرستان ابهر با بيان اينکه کشور، امروز بيش از هر زمان ديگر نياز به ارتقاي مقوم‌هاي وحدت دارد، اظهار کرد: دشمنان ?? سال است که هر چه در توان دارند به کار گرفته‌اند تا وحدت مردم را به هم زنند.

وي با اشاره به اينکه امروز فناوري اطلاعات در جايگاه بلوغ زودرس قرار دارد، ادامه داد: سرعت پردازش فناوري اطلاعات بسيار پيچيده است، به همين دليل همواره شاهد شيطنت‌هاي دشمنان در اين فضا هستيم.

اين مسئول با اشاره به اينکه براي حفظ و ارتقاي مقوم‌هاي وحدت همه بايد به اتحاد تن دهيم، يادآور شد: براي تقويت وحدت، مديران وظيفه دارند به معناي واقعي کلمه مردم را تکريم کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اينکه مديران بايد خود را جداي از مردم ندانند، تصريح کرد: آحاد مختلف جامعه بايد مواظب انضباط کلامي خود باشند و قبل از تفکر حرف نزنند.

اين مسئول با اشاره به اينکه انتقاد بايد وجود داشته باشد، اظهار کرد: انتقادها بايد منصفانه باشد و در کنار انتقاد راهکار نيز ارائه شود.

حقيقي با اشاره به اينکه از ادامه فعاليت مديران پروازي جلوگيري مي‌شود، افزود: اولويت در انتخاب مديران با مديران بومي است. همچنين مديران کل نيز بايد هر چه سريع‌تر نسبت به تعيين تکليف اداراتي که با سرپرست فعاليت مي کنند اقدام کنند.

وي با اشاره به اينکه از مجموع پروژه‌هاي استان ?? پروژه بايد مورد توجه جدي قرار گيرند، ادامه داد: از مهم‌ترين اين پروژه‌ها در ابهر مي‌توان به احداث باند دوم سه راهي سلطانيه _ ابهر _ تاکستان، تکميل شهرک صنعتي شماره ? و پروژه آبرساني خرم‌دره و ابهر از سد کينه‌ورس اشاره کرد.

نماينده عالي دولت در استان زنجان با اشاره به پروژه استخر هيدج و صائين‌قلعه، يادآور شد: بايد اهتمام لازم وجود داشته باشد تا اين دو پروژه نيز تا اسفندماه به پايان برسد.

وي با اشاره به اينکه در به اتمام نرسيدن پروژه سه هزار نفري ورزشگاه ابهر همه مقصر هستند، بيان کرد: اصلي‌ترين مشکل اين پروژه مديريتي است.

منبع : ايسنا

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

انتقاد همراه با راهکار باشد

انتقاد همراه با راهکار باشد
خروج

استاندار زنجان گفت: توجه ویژه به ۳۹ پروژه در استان وجود خواهد داشت.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها