عصر آذربایجان

گزارش خبر

ضرورت توجه مدیران بر انضباط کلامی

ضرورت توجه مدیران بر انضباط کلامی

1397/09/29

استاندار زنجان گفت: مدیران باید بر انضباط کلامی توجه داشته باشند.

فتح‌الله حقيقي  در جلسه شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي، اظهار کرد: مصوبه شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش‌ خصوصي و ساير جلساتي که خروجي آن مصوبه‌هايي به همره دارد، براي همه لازم‌الاجرا است و به عبارت ديگر اجرايي شدن مصوبات، حسن برگزاري جلسات است.

اين مسئول با بيان اينکه از بخش‌خصوصي انتظار مي‌رود براي برون‌رفت از مشکلات اقتصادي در سطح کشور، راهکارهايي ارائه کنند، ادامه داد: به دنبال تسهيل امورات سرمايه‌گذاري هستيم تا اشتغال به جاي اينکه از جانب بخش دولتي ايجاد شود، توسط بخش خصوصي به وجود آيد و اين مهم جز با همکاري همه بخش‌ها محقق نمي‌شود.

وي در رابطه با موارد مطرح‌شده در مورد ريسک‌پذيري مديران، افزود: با همکاري بخش‌خصوصي مي‌توان راهکارهايي براي افزايش ريسک‌پذيري مديران اتخاذ کرد و در برخي موارد نيز اتخاذ برخي تصميمات توسط مديران تصويب شوراي تامين را نياز دارد که همه تلاش براي تسهيل در امور، به کار گرفته مي‌شود.

نماينده عالي دولت در استان زنجان با بيان اينکه به دنبال مشاوري در امور اجرايي براي پيگيري اجرايي شدن مصوبات و اين‌گونه امور هستيم، تصريح کرد: مواردي که تصويب مي‌شود بايد دقيق مورد بررسي قرار گيرد و سپس تصويب و پس از تصويب پيگيري شود و هنگام تصميم‌گيري و تصويب، موارد مديران دستگاه‌هاي مربوطه بايد در جلسه حضور داشته باشند.

حقيقي در رابطه با درخواست برخي مديران بخش‌ خصوصي درباره عارضه‌يابي در بخش سرمايه‌گذاري استان‌، يادآور شد: مشکلات استان مشخص است و اين مشکلات بايد حل شود و همکاري با سرمايه‌گذاران موجود در استان سبب مي‌شود که اين سرمايه‌گذاران سفيران جذب سرمايه‌گذار براي استان باشند، براي تحقق اين امر بخش خصوصي بايد به اين نتيجه برسد که مديريت استان و دستگاه‌هاي دولتي هر آنچه را که در توان دارند، انجام داده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به پيشنهاد تشکيل ستاد مبارزه با تحريم در استان، عنوان کرد: اين طرح بايد به طور کامل بررسي و ارائه شود تا بتوان در مورد آن تصميم گرفت. همچنين از بخش خصوصي انتظار پيشنهاد عملي براي حل مشکلات وجود دارد.

وي با تاکيد بر انضباط کلامي مديران، خاطرنشان کرد: براي آرامش مردم بايد مطالب عنوان شده از قبل واکاوي شود تا سوءبرداشتي انجام نشود و در رابطه با مشکلات نيز کلي‌گويي نشود، بلکه مشکلات در قالب دستور جلسات خرد در دستور قرار گيرد.

منبع : ایسنا

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

ضرورت توجه مدیران بر انضباط کلامی

ضرورت توجه مدیران بر انضباط کلامی
خروج

استاندار زنجان گفت: مدیران باید بر انضباط کلامی توجه داشته باشند.

سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی در بخش‌های مختلف آذربایجان غربی

خروج

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در دولت تدبیر و امید تا به امروز به میزان 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان انجام‌گرفته که در نوع خود بی‌نظیر است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها