عصر آذربایجان

گزارش خبر

اروميه صاحب اولين کمپ ورزشي مدرن کشور خواهد شد

مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي:

1395/04/06

گروه خبر: مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: اروميه صاحب نخستين کمپ ورزشي مدرن کشور خواهد شد.

گروه خبر: مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: اروميه صاحب نخستين کمپ ورزشي مدرن کشور خواهد شد.
به گزارش عصر آذربايجان، عبدالله چمن گلي  در بازديد از مجموعه ورزشي تختي اروميه اظهار داشت: نخستين کمپ ورزشي مدرن کشور در اروميه اجرا خواهد شد.
مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: مجموعه ورزشي تختي که از ساليان بسيار دور مورد استفاده قرار مي‌گيرد در اکثر موارد نياز به بازسازي و ترميم دارد و اين مجموعه ديگر جوابگوي ورزشکاران نيست.
اين مسؤول با بيان اينکه در نظر داريم مجموعه ورزشي را در قالب کمپ ورزشي احداث کنيم ادامه داد: با توجه به مطالعات انجام شده بر روي اين مجموعه، مي‌توانيم کمپ ورزشي مدرن کشور را در اين محل احداث کنيم.
چمن گلي افزود: طرح اين کمپ به طوري است که پنج سالن به صورت طبقاتي ساخته خواهد شد و زمين‌هاي ورزشي فوتسال،فوتبال تنيس و واليبال و خوابگاه‌هاي ورزشي مجزا کافي‌شاپ و سالن‌هاي ورزشي تفريحي را در اين طرح پيش‌بيني کرده‌ايم.
وي تصريح کرد: براي احداث اين کمپ که در حال حاضر در هيچ جاي کشور وجود ندارد، نياز به مشارکت مالي بخش خصوصي و حمايت مسئولين استاني هستيم تا بتوانيم طرحي ماندگار براي ورزش اين استان انجام دهيم. چمن گلي اذعان داشت: در حال حاضر مراحل قانوني ساخت اين کمپ ورزشي طي مي‌شود و با حمايت استاندار آذربايجان غربي به مرحله اجرا خواهد رسيد.
مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: براي کلنگ‌زني و افتتاح پروژه‌هاي ورزشي در سراسر استان مطالعات انجام شده است به طوري‌که بر حسب نيازسنجي و مطالعه بر روي استعدادهاي ورزشي شهرستان‌ها نسبت به اختصاص پروژه در آن شهرستان اقدام مي‌کنيم به طور مثال شهرستاني که 10 ورزشکار در رشته خاصي ندارد نياز کمتري نسبت به ورزش اول آن شهرستان دارد.
وي اظهار داشت: با شناسايي استعدادهاي هر رشته در شهرستان و نياز سنجي آن رشته، حمايت و پشتيباني را تا حد توان انجام خواهيم داد تا بتوانيم در سطح کشور، ورزشکاران استان در بالاترين رده و حضور در تيم ملي بدرخشند.
*700 هيئت ورزشي در آذربايجان غربي فعاليت دارد
عبدالله چمن‌گلي نيزبا اشاره به تعداد هيئت‌هاي ورزشي موجود در آذربايجان غربي، اظهار داشت: 700 هيت ورزشي در رشته‌هاي مختلف آذربايجان غربي فعال است.
وي با بيان اينکه اين هيئت‌هاي ورزشي در شهرهاي مختلف آذربايجان غربي فعاليت دارند، تصريح کرد: اين هيئت‌هاي ورزشي ورزشکاران متعددي را در سطوح بين‌المللي و ملي تربيت مي‌کنند.
مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي با بيان اينکه با کمبود امکانات مواجه هستيم، خاطرنشان کرد: با وجود تمام اين امکانات شاهد تربيت ورزشکاران در رشته‌هاي مختلف ورزشي در استان هستيم.
اين مسؤول با اشاره به پروژه‌هاي ورزشي در دست اجراي آذربايجان غربي در اين زمينه، اذعان داشت: امسال در راستاي اجراي پروژه‌هاي نيمه تمام بخش ورزشي استان 340 ميليارد ريال اختصاص يافته است.
چمن‌گلي با بيان اينکه بايد تلاش شود تا مشکلاتت بخش ورزشي استان رفع شود، اعلام کرد: ارتقاي جايگاه ورزشي استان يکي از اصلي‌ترين موضوعاتي است که مد نظر قرار دارد و بايد در اين خصوص مديريت مناسبي انجام گيرد.مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي اظهار داشت: شناسايي استعدادهاي ويژه در بخش ورزشي آذربايجان غربي در رشته‌هاي ورزشي مختلف يکي از اصلي‌ترين موضوعاتي است که مد نظر قرار دارد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

اروميه صاحب اولين کمپ ورزشي مدرن کشور خواهد شد

مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي:
خروج

گروه خبر: مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: اروميه صاحب نخستين کمپ ورزشي مدرن کشور خواهد شد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها