عصر آذربایجان

گزارش خبر

آمريکا همچنان ناقض برجام است

امام جمعه اردبيل:

1395/10/19

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: همه دقت کنند که دشمني و رجزخواني از طرف آمريکايي‌ها است نه ايران و آنها با اين اقدامات قطعاً ناقض برجام هستند و آمريکا با اين بدعهدي‌ها ثابت مي‌کند که قابل اعتماد نيست.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: همه دقت کنند که دشمني و رجزخواني از طرف آمريکايي‌ها است نه ايران و آنها با اين اقدامات قطعاً ناقض برجام هستند و آمريکا با اين بدعهدي‌ها ثابت مي‌کند که قابل اعتماد نيست.
آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي هفته گذشته نماز جمعه اردبيل با طرح سخنان جان کري که پيشنهاد کرده »دولت جديد آمريکا با فشار مضاعف تحقيقات موشکي ايران را عقب براند همچنان که ما با فشار تحريم توان هسته‌اي آنها را خنثي کرديم« اظهار کرد: همه دقت کنند که دشمني و رجزخواني از طرف آمريکايي‌ها است نه ايران و آنها با اين اقدامات قطعاً ناقض برجام هستند. وي با اشاره به اينکه بعضي از سياستمداران آمريکا از ترامپ خواستند مراکز تحقيق و توسعه موشکي ايران را تعطيل کند  يادآور شد: بزرگترين ظلم براي يک ملت محروم کردن آن ملت از فناوري‌هاي استراتژيک و تحقيقات علمي سرنوشت ساز است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در بخش ديگري از خطبه‌ها بيان کرد: ملت ما با نزديک شدن انتخابات، انتظار رفتارهاي انتخاباتي را دارد اما هيچکس اين انتظار را نداشت که رؤساي قوا در مَرأي و منظر مردم طرح اختلاف و دعوي کنند. عاملي ادامه داد: مردم سؤال مي‌کنند که اين ادعاها چرا در موسم انتخابات مطرح مي‌شود؟ آيا اينها حق الناس نبودند؟ آيا اين به معني ايجاد انشقاق در جامعه و حرکت به سمت دو قطبي کردن جامعه نيست؟ ترديدي نيست که بايد جلوي اجحاف به بيت‌المال گرفته شود ولي طرح آن از تريبون‌هاي رسمي هيچ محملي ندارد چون اختيار دست خود رؤساي قوه مجريه و قضائيه است. وي تصريح کرد: آقايان در جلسات متعدد همديگر را ملاقات مي‌کنند و فرصت بحث و نقد دارند بنابراين آوردن اختلاف به سطح افکار عمومي با اغراض مصلحانه مناسب به نظر نمي‌رسد. نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري افزود: اين کار قطعا گناه بزرگي است که به راحتي براي ملت ما قابل بخشش نيست و سوژه‌اي بزرگ براي رسانه‌هاي معاند درست مي‌کند و دشمنان غدار جرأت برنامه‌ريزي بيشتر بر عليه ملت و کشور پيدا مي‌کنند.
عاملي به انتخابات شورا در سال آينده اشاره کرد و گفت: قرائن نشان مي‌دهد که جمعيت بسيار زيادي جهت کانديداتوري براي شورا خودشان را آماده کردند و اين قطعا موجب حضور حداکثري خواهد شد و انتخابات بسيار پرشوري خواهيم داشت ولي بي‌تقوايي احتمالي از طرف بعضي از کانديداها مي‌تواند ضربات مهلک مخصوصا به امنيت و فرهنگ ما بزند و مهمترين خطر در اين باب طائفه‌گري  قبيله‌گرايي، شهرگرايي و قوم‌گرايي است. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: همه دقت کنند که دشمني و رجزخواني از طرف آمريکايي‌ها است نه ايران و آنها با اين اقدامات قطعاً ناقض برجام هستند و آمريکا با اين بدعهدي‌ها ثابت مي‌کند که قابل اعتماد نيست، حقيقتي که مقام معظم رهبري بارها بر آن تأکيد کردند. نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به مصوبه اخير هيات دولت، مبني بر اختصاص 2 هزار و 120 ميليارد ريال اعتبار براي جبران خسارت ناشي از حوادث غير مترقبه کشور عنوان کرد: بيش از دو سال است که کشاورزان خسارت ديده پارس‌آباد چشم انتظار تأديه خسارت هستند ولي با وجود مصوبات متعدد مبني بر اداي خسارت حوادث غيرمترقبه توجهي به آنها نمي‌شود و ما از دولت مي‌خواهيم در اين باب عنايت ويژه به کشاورزان خسارت ديده استان داشته باشد. عاملي اظهار کرد: ما در استان يک خانواده را تشکيل مي‌دهيم و هيچ ملاحظه خاصي نداريم بنابراين هرکس از هر شهر، قوم  قبيله و محله که شايستگي داشته باشد و اهالي به وي راي بدهند براي ما محترم است.
وي گفت: اينجانب نيز به عنوان نماينده مقام معظم رهبري به همه هم استاني‌ها از هر شهر و از هر قشر نگاه يکسان دارم و هيچ خصوصيتي را لحاظ نمي‌کنم و از حالا اعلام مي‌کنم که به هيچ ليستي نظر خاص يا حمايت ندارم و به طور قطع و يقين، ملت ما در دو راهي‌هاي حساس احتياج به قيّم ندارد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

عزاداري اهل تسنن پاسخي شايسته براي ياوه‌گويي وهابيت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: عزاداري اهل تسنن استان اردبيل پاسخي شايسته براي ياوه‌گويي وهابيتي بود که از ماه‌ها قبل سعي مي‌کردند بين شيعه و سني اختلاف بياندازند.

آمريکا همچنان ناقض برجام است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: همه دقت کنند که دشمني و رجزخواني از طرف آمريکايي‌ها است نه ايران و آنها با اين اقدامات قطعاً ناقض برجام هستند و آمريکا با اين بدعهدي‌ها ثابت مي‌کند که قابل اعتماد نيست.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها