عصر آذربایجان

گزارش خبر

آشتي ملي و تقلب دو روي يک سکه_اند و خبر از فتنه جديدي مي_دهند

آشتي ملي و تقلب دو روي يک سکه_اند و خبر از فتنه جديدي مي_دهند

1395/12/08

دو کليد واژه آشتي ملي و تقلب دو روي يک سکه اند و خبر از فتنه جديدي ميدهد که طراحان آن براي نظام اسلامي و در آستانه انتخابات 96 در نظر گرفته اند.

سرويس سياسي: دو کليد واژه آشتي ملي و تقلب دو روي يک سکه اند و خبر از فتنه جديدي ميدهد که طراحان آن براي نظام اسلامي و در آستانه انتخابات 96 در نظر گرفته اند.
فتنه 88 با همه خساراتي که به نظام اسلامي و مردم وارد آورد يک ويژگي مثبت مهم داشت، افشاي چهره کريه نفاق و جريان نفوذي در داخل نظام بود که همچون موريانه، تنه قدرتمند نظام را هدف قرار داده و به زعم خود درصدد خشکاندن اين شجره طيبه بودند.فتنه اي که نه به صورت تصادفي و برخاسته از اتفاق و رقابت معمولي انتخاباتي که کاملا طراحي شده و برنامه ريزي شده بود و به قصد براندازي نظام راه اندازي شده بود.
 فتنه اي که به تعبير مقام معظم رهبري به صورت ايجاد چالش براي نظام اسلامي مطرح شد و آثار آن همچنان در جامعه ما موجود است .فتنه اي که زمينه را براي اغتشاش و نا امني فراهم کرد. حادثه پر شور و افتخار آميز حضور مردم در انتخابات 88 را تحت الشعاع قرار داد، آبروي نظام را در مقابل ديدگاه جهانيان هتک کرد.
فتنه 88 جبهه دشمن را براي براندازي و مقابله با نظام اميدوار ساخت، آرامش را از ملت گرفت و براي کشور و مردم هزينه و زحمات زيادي تحميل کردفتنه 88 کشور را در لبه پرتگاه جابجايي قدرت با خشونت و خونريزي قرار داد ه است. براي تغيير نتايج قانوني انتخابات به زور و واکنش خياباني رو آورد، سرکشي در مقابل قانون و عدم تمکين به آن را در دستور کار قرار داد و با وانمود کردن انتخابات به عنوان مظهر اختلاف و شکاف تمام خود را براي قرار دادن مردم در مقابل نظام و ايجاد شکاف بين رهبري و مردم بکار بست و راه را براي دخالت و نفوذ بيگانگان و تحريم ها اقتصادي هموار تر کرد.
فتنه گراني که در مقابل انعطاف نظام و نگاه مهربان رهبري گردنکشي کردند و از همه مهمتر مقدسات عاشورايي مردم را مورد هتک حرمت قرار دادند و به تعبير رهبري معظم انقلاب به روز عاشوراي حسيني اهانت کردند و با قساوت و لودگي و بي حيايي، جوان بسيجي را در خيابان لخت کرده و کتک زدند و با تهمت زدن به انقلاب به بهانه انتخابات در اصل نظام را نشانه رفتند.
فتنه گران اکنون با گذشت چند سال از آن ماجراي تلخ بدون توجه به جرائم، خيانت ها، جنايت ها و ظلم هايي که در حق نظام، رهبري و مردم مرتکب شدند، بدون پرداخت هزينه و يا حتي توبه و جبران آن دم از آشتي ملي ميزنند و خود را ناجي ملت در بحران ساخته و پرداخته ذهن خود ميپندارند.
ترديد کليد واژه آشتي ملي و کليد واژه تقلب دو روي يک سکه بوده و خبر از فتنه جديدي ميدهد که طراحان آن براي نظام اسلامي و در آستانه انتخابات 96 در نظر گرفته اند،آنچه مسلم است اين است که همچنان که کليد واژه انتخابات و تقلب بهانه اي براي هدف قرار دادن و به چالش کشاندن اصل نظام بود کليد واژه آشتي ملي نيز با همين نگاه مطرح شده و توسط توپخانه رسانه اي وابسته به جريان فتنه جريان سازي شده و متاسفانه برخي از نيرو هاي خودي نيز در دام آن افتاده اند همچنان که در قضيه فتنه 88 نيز چنين شد و قطعا آينده اين مسئله را روشن خواهد کرد.  معظم رهبري در سخنراني 27 بهمن سال جاري با اشاره به اينکه در روزهاي اخير تعبير آشتي ملي مطرح شده و روزنامه ها بر آن پروبال داده اند با بي معنا دانستن اين تعبير با صراحت و قاطعيت فرمودند: " مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتي کنند. قهري وجود ندارد. البته مردم ما با کساني که در سال 88 به روز عاشوراي حسيني اهانت کردند و با قساوت، لودگي و بي حيايي جوان بسيجي را در خيابان لخت کرده و کتک زدند قهر هستند و با آنها آشتي هم نميکنند."
طراحان آشتي ملي در توهم " خود ملت پنداري" به سر ميبرند و به زعم خود با طرح موضوع آشتي ملي درصدد جريان سازي ملي و اردوکشي دوباره و ايجاد مطالبه جديد و هزينه جديد براي نظام و رهبري اين بار به بهانه آشتي هستند در حالي که همچنان که مقام معظم رهبري فرمودند آنها عده اي معدود هستند و در مقابل اقيانوس عظيم و پر طراوت ملت ايران فقط يک قطره کوچک اند.
طرح آشتي ملي به ظاهر به بهانه رفع مشکلات کشور و ايجاد جو کاذب "ترامپ هراسي" و آمادگي در مقابل حمله احتمالي آمريکا مطرح ميشود اما در واقع ناشي از توهمي است که از سال 88 در ذهن فتنه گران بوده و هنوز هم در آن مسير گام بر ميدارند. رفع مشکلات کشور نيازي به هياهو و القاء قهر ملي در برابر ديدگان جهانيان و زمينه سازي براي دخالت بيگانگان ، اين بار به دليل قهر ملي ندارد بلکه نياز به پشتکار، عملگرايي، تلاش و کار مداوم و مقابله عملي با بيکاري، رکود و گراني دارد که متاسفانه در دام شعار ها و فرافکني ها و وعده و وعيد دادن ها کاملا کمرنگ شده است.
ضمن اينکه از ديگر اهداف طرح آشتي ملي، فضا سازي و جريان سازي براي تبديل مطالبه رفع حصر سران فتنه به يک خواست ملي همراه با حمايت هاي خارجي و زمينه سازي براي دخالت آنان ، تحريم هاي بيشتر است که بايد مورد توجه قرار گيرد.
البته اين لحن آشتي جويانه مصلحتي و غير صادقانه در زمان حضورت امام (ره) هم سابقه داشت و امام در پاسخ آنان فرمود: آغوش کشور و انقلاب هميشه براي پذيرش همه کساني که قصد خدمت و آهنگ مراجعت(توبه) داشته و دارند گشوده است ولي نه به قيمت طلبکاري آنان از همه اصول .
سران فتنه از نجات نظام و لطف رهبري و متانت مردم سوء استفاده نکنند. در همين اتفاقات اخير ترکيه يک کودتاي نا فرجام با چه برخورد هاي آهنيني مواجه شد و به بهانه ارتباط با کودتا 30 استاندار تغيير کرد. 2745 قاضي و دادستان عزل شده و تمام اموال و دارايي آنان ضبط شد. 1755 رئيس و معاون دانشگاه جابجا شد حدود 60 هزار کارمند و معلم اخراج شدند 18 هزار نفر زنداني و تعداد زيادي ممنوع الخروج شدند. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از عصرزنجان  جرائم و گناهان نابخشودني فتنه گران 88 بسيار سنگين تر و خسارت بارتر از کودتاي ناکام در ترکيه بود و اگر مقرر شود به اين جرائم رسيدگي شود آنان تاوان سنگيني را بايد بپردازند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

آشتي ملي و تقلب دو روي يک سکه_اند و خبر از فتنه جديدي مي_دهند

آشتي ملي و تقلب دو روي يک سکه_اند و خبر از فتنه جديدي مي_دهند
خروج

دو کليد واژه آشتي ملي و تقلب دو روي يک سکه اند و خبر از فتنه جديدي ميدهد که طراحان آن براي نظام اسلامي و در آستانه انتخابات 96 در نظر گرفته اند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها