عصر آذربایجان

گزارش خبر

مردم ايران زير بار ظلم نرفته و نخواهند رفت

امام جمعه تبريز:

1396/07/02

گروه خبر: امام جمعه تبريز با اشاره به ياوه‌گويي‌هاي ترامپ در سازمان ملل گفت: مسوولان بايد نشان دهند مردم ايران زير بار ظلم و ستم نرفته و نخواهند رفت.

حجت‌الاسلام سيد محمدعلي آل‌هاشم در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته تبريز در مصلاي اعظم امام خميني(ره) اين شهر به سخنراني شايسته رياست جمهوري در صحن علني مجمع عمومي سازمان ملل اشاره و اظهار کرد: رئيس جمهور در مقابل ياوه‌گويي ترامپ جواب کوبنده‌اي داده و حتي خواستار معذرت‌خواهي ترامپ شدند. وي با استناد به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص سخنان ترامپ افزود: ايشان فرمودند مردم و نخبگان آمريکا بايد از داشتن چنين رئيس جمهوري خجالت بکشند. امام جمعه تبريز اذعان داشت: اظهارات ضدبرجامي ترامپ را حتي کارشناسان غربي نيز  قبول نکرده و مسوولان بايد نشان دهند مردم ايران زير بار ظلم و ستم نرفته و نخواهند رفت. وي به تاکيدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اينکه آمريکا هميشه بدعهد بوده است و بايد مقابله به مثل کنيم،گفت: ايران همواره بر مواضع خود در برابر آمريکا خواهد ايستاد. نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس که مقارن با ماه محرم شده است، يادآور شد: بعد از 19 ماه تخريب  ترور، انفجار در اوايل انقلاب، دشمن به اين نتيجه رسيد که بايد ب توسل به جنگ سخت، وارد عمل شده و اهداف متفاوتي را کسب کند. وي به ديدار مقام معظم رهبري با دانشجويان نيروي انتظامي اشاره کرد و گفت: ايشان در اين ديدار به ادامه مسير تکاملي نيروهاي انتظامي براي کسب موفقيت تاکيد کردند که بايد هميشه نيروي انتظامي در مقابله با سرقت، زورگيري، قاچاق و عدم رعايت قوانين آگاه بوده و مثل هميشه موفق باشند. وي به سخنان بسيار مهم رهبري در ديدار با رئيس و اعضاي مجلس خبرگان اشاره و خاطرنشان کرد: در اين ديدار ايشان فرمودند که مجلس خبرگان بايد يک انديشه‌ورزي براي بررسي چگونگي حرکت رو به تعالي تشکيل دهند تا اهداف اصلي پيشرفت‌ها و پسرفت‌ها بررسي شود و براساس جمع‌بندي به دستگاه‌هاي ذي‌ربط ايلاغ کنند. وي خاطرنشان کرد: بالاترين رمز بقاي شيعه، نهضت سيدالشهدا و تداوم راه ايشان است که توانستيم درس‌هاي نهضت عاشورا را در انقلاب اسلامي مشاهده کنيم که نفي طاغوت از جمله آنها بود. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي اظهار کرد: فردي که امر به معروف و نهي از منکر مي‌کند بايد در کنار فرد ارشاد شنونده قرار گيرد نه اينکه در مقابل او، زيرا بايد حس کند که ارشاد در کنارش قرار دارد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

تعيين تکليف عناصر دو تابعيتي

امام جمعه تبريز خواستار شد
خروج

امام جمعه تبريز مشکلات کنوني جامعه را وجود دو تابعيتي‌ها دانست و گفت: عناصر دو تابعيتي از مسائل روز بوده و افرادي که بيشتر عمر خود را در غرب سپري کرده و يا تفکر غربي دارند و قلب و نبضشان به آن سمت است بايد تعيين تکليف شوند.

دشمني آمريکا ملموس‌تر شده است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه 13 آبان روز نمايش قدرتمندي ملت ايران در برابر استکبار جهاني است، گفت: با توجه به اينکه امسال خصومت آمريکايي‌ها بيشتر ملموس و مشاهده شده، 13 آبان بهترين فرصت براي پاسخ به گستاخي‌هاي آمريکاست.

سازش با آمريکا نسخه وابسته‌ها و دنيا طلب‌ها است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز سازش با آمريکا را نسخه وابسته‌ها، از نفس افتاده‌ها و دنيا طلب‌ها دانست و گفت: اگر آمريکا به طور کامل به تعهدات خود عمل نکند بداند که سانتريفيوژهاي غيرفعال دوباره و حتي بيشتر از گذشته فعال شده و به راه خواهند افتاد.

تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران تاسيس لانه فساد و باجگيري است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با انتقاد شديد از زمزمه‌هاي تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران گفت: تاسيس اين دفتر در تهران تاسيس لانه فساد و باجگيري است.

مردم منتظر برخورد با مسببان حادثه قطار تبريز - مشهد هستند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم منتظر برخورد با مسببان حادثه قطار تبريز - مشهد هستند، گفت: مسأله رسيدگي به حقو‌ق‌هاي نجومي براي مردم روشن شود.

دولت در مقابل نقض برجام تنها به نامه اکتفا نکند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز، خواستار بسته شدن سفارت انگليس در ايران شد و گفت: دولت در مقابل نقض برجام تنها به نامه اکتفا نکند، بلکه پاسخ مقتدرانه بدهد.

يک روز هم از سر گرفتن فعاليت انرژي هسته‌اي به عقب نيفتد

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با اشاره به نقش برجام و تمديد تحريم‌هاي 10 ساله ايران گفت: دو دستوري که به ظريف و صالحي داده شده کافي نمي‌باشد و بايد از سر گرفتن فعاليت انرژي هسته‌اي يک روز هم به عقب نيفتد.

شکاف طبقاتي مخل وحدت است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز خواستار توجه جدي و عملي دولت براي از بين بردن رکود و بيکاري در جامعه شد و گفت: اينکه تمام ثروت‌هاي جهان در اختيار برخي افراد قرار گيرد و در مقابل آن افرادي به نان شب محتاج باشند مخل وحدت است.

رواج مرض خطرناک انداختن اشتباهات مسؤولان به گردن دولت قبلي

امام جمعه تبريز مطرح کرد
خروج

امام جمعه تبريز گفت: يک مرض خطرناک در جامعه رواج يافته که مسؤولان اشتباهات خود را به گردن دولت و مسؤولان قبلي مي‌اندازند که اين نشانه بزرگ جهالت است.

حقوق‌هاي نجومي نمونه بت‌پرستي زمان حال است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز از آلودگي هوا در اين شهر ابراز نگراني کرد و گفت: چنين آلودگي در تبريز که بيست و دومين روز خود را سپري کرده است نياز به تذکراتي براي آگاه‌سازي مردم دارد.

قصور دولت و خيانت در بيت‌المال مصداق حق‌الناس است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه حقوق‌هاي نجومي نمونه بارز اجحاف در حقوق مردم است، گفت: قصور دولت و خيانت در بيت‌المال مصداق حق‌الناس است و بخشش آن دست خداوند نيست.

پاسخ دندان‌شکن مردم ايران به آمريکا با حضور در راهپيمايي 22 بهمن

امام جمعه تبريز تاکيد کرد
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم ايران هفته آينده پاسخ دندان‌شکن خود را با حضور در راهپيمايي 22 بهمن خواهند داد گفت: بايد به آمريکايي‌ها بگوييم که نه تنها آزمايش‌هاي موشکي خود را تعطيل نخواهيم کرد، بلکه با شتاب بيشتر حرکت خواهيم کرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها