عصر آذربایجان

گزارش خبر

سال ۹۸ سال مایوس سازی دشمن خواهد بود

1397/12/22

نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيّت ملّي گفت: جنگ اقتصادي و رواني دشمن به عنوان ابزاري براي دلسرد کردن جامعه از تداوم مقاومت و پذيرش مسير تسليم و ذلت با شدت و گستردگي بي سابقه اي در جريان است و در اين راستا پيروزي بدون مقاومت و تلاش حاصل نمي شود و با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تفکر انقلابي سال ?? را سال مايوس سازي دشمن قرار مي دهيم.

به گزارش عصر آذربايجان، امير دريابان علي شمخاني در مراسم بزرگداشت ياد و خاطره شهداي بدر و خيبر و شهداي شمال غرب کشور که در حسينيه ثارالله اروميه برگزار شد، سال آينده را سال پيروزي هاي جديد در داخل براي حل مشکلات مردم و در منطقه براي تقويت و توسعه پيروزي محور مقاومت و آغازي مقتدرانه براي گام دوم انقلاب اسلامي عنوان كرد و اظهار داشت: سال ?? سال استمرار تفکر انقلابي در داخل و بروز و جلوه آن در مواجهه پيروزمندانه با دشمنان خارجي خواهد بود.

وي با تاكيد بر اينكه خطه آذربايجان همواره پيشتاز دفاع از انقلاب و نظام بوده و در اين‌ مسير مقدس هزاران شهيد و جانباز تقديم کرده است، تصريح كرد: منشاء اصلي قدرت جمهوري اسلامي ايران فرهنگ مقاومت و شهادت است و از اين رو مباني و مظاهر اين فرهنگ نوراني بيش از هر موضوع ديگري در معرض تهاجم و تخريب دشمنان قرار دارد.

دبير شوراي عالي امنيّت ملّي متذكر شد: تمامي تحرکات بيگانگان و برخي کشورهاي شرور در منطقه غرب آسيا به ويژه اقدامات غير عادي برخي کشورهاي منطقه که سابقه سياه آن ها در حمايت از جريان هاي تروريستي اثبات شده است را تحت رصد دائمي داريم.

شمخاني هشدار داد: برخي کشورهاي منطقه با صرف دلارهاي نفتي اجراي پروژه هاي مشکوک هسته اي را در دستور کار قرار داده اند که اين اقدامات مي تواند منطقه بلکه جهان را با خطر و بحراني بدتر از خطر تروريست هاي تکفيري و داعش مواجه کند.

وي ادامه داد: بدون شک شکل گيري تهديدات جديدي از اين دست ما را ناگزير خواهد کرد که بر اساس ماهيت و جغرافياي جديد تهديدات، راهبرد خود را تنظيم و نيازهاي کشور و نيروهاي مسلح را در چارچوب آن پيش بيني و اجرا کنيم.

 

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

سال ۹۸ سال مایوس سازی دشمن خواهد بود

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها