عصر آذربایجان

گزارش خبر

اتحاد عمل خواست مردم از نمايندگان مجلس است

نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي:

1395/08/09

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: انتظار مردم از نمايندگان خود در مجلس اتحاد و يکپارچگي است تا در سايه اتحاد به مانند نمايندگان ديگر استان‌ها، مشکلات کليدي و بزرگ منطقه را حل کنند.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: انتظار مردم از نمايندگان خود در مجلس اتحاد و يکپارچگي است تا در سايه اتحاد به مانند نمايندگان ديگر استان‌ها، مشکلات کليدي و بزرگ منطقه را حل کنند.
به گزارش عصرآذربايجان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي هفته گذشته نماز جمعه ضمن دعوت به رعايت تقواي الهي، اظهار داشت: نحوه جان دادن انسان به عملکرد او در طول عمر بستگي دارد، اگر از مومنان و صلاح باشد فرشتگان با احترام و آرامش جان او را مي‌گيرند و در غير اين صورت با شدت و غضب تمام جان او را مي‌گيرند. وي به بيان مسائل اخلاق در خانواده پرداخت و افزود: والدين وظيفه دارند نام نيکو براي فرزندان خود انتخاب کرده، به آنان تعليم شايسته داده و هنگام رسيدن به سن ازدواج براي او همسري مناسب انتخاب کنند. نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي از بي تفاوتي برخي از والدين نسبت به ازدواج فرزندان خود انتقاد ضمني کرد و گفت: والدين از هنگام تولد فرزندان خود بايد به فکر تامين امکان ازدواج آنان به هنگام و بلوغ و رسيدن به سن ازدواج باشند. وي به وجود خوابگاه‌هاي متاهلي در دوره پهلوي اشاره و ابراز کرد: معلوم نيست کدام مسئول و با چه فکري به خود اجازه داد که خوابگاه‌هاي متاهلي را تعطيل کند و امروز جوانان دانشجو براي ازدواج دچار مشکل شوند. قريشي به فرا رسيدن پياده روي زيارت اربعين اشاره و اضافه کرد: دشمنان اهل بيت(ع) براي خاموش کردن نور هدايت ايشان و به فراموش سپردن خاندان طهارت(ع) تلاش‌هاي زيادي کردند اما خداي متعال عدو را سبب خير ساخته و بيشتر عامل تبليغ به نفع اهل بيت(ع) و جذب قشر بيشتري از مردم و حضور گسترده در زيارت اربعين شدند. وي زيارت امام حسين(ع) را از عظيم‌ترين فعاليت‌هاي عبادي دانست و ادامه داد: بر اساس روايت 4 هزار ملک همواره در حرم امام حسين(ع) مشغول زيارت و گريه بر حضرت هستند و زائران سيدالشهدا(ع) را همراهي کرده و هنگام جان دادن بر بالين آنان حاضر مي‌شوند. امام جمعه اروميه با بيان اينکه وظيفه هر فرد در مقابل دين در زمان‌ها، مکان‌ها و شرايط مختلف با هم فرق مي‌کند، خاطرنشان کرد: اهل بيت(ع) به روش‌هاي مختلف براي حفظ دين تلاش کردند در دوره‌اي با جنگ، دوره‌اي با صلح، دور‌ه‌اي قيام، دوره‌اي دعا و ايجاد دانشگاه و ... به دفاع و حفظ دين پرداختند. وي به 13 آبان روز دانش‌آموز و استکبارستيزي اشاره و اعلام کرد: اين روز را امام راحل(ره) انقلاب دوم ناميدند که سبب تسخير لانه جاسوسي آمريکاي جنايتکار شد و آمريکا از اول تاسيس تاکنون کار خود را با ظلم و تجاوز به ديگر اقشار و کشورها شروع کرده است.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

اتحاد عمل خواست مردم از نمايندگان مجلس است

نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: انتظار مردم از نمايندگان خود در مجلس اتحاد و يکپارچگي است تا در سايه اتحاد به مانند نمايندگان ديگر استان‌ها، مشکلات کليدي و بزرگ منطقه را حل کنند.

مسئولان به وعده های خود عمل کنند

مسئولان به وعده های خود عمل کنند
خروج

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید وعده های خود را عملی کنند و از دادن وعده هایی که عمل به آن غیر ممکن است دوری کنند.

برگزاري مسابقات واليبال جام ملت‌ها قابليت بزرگي براي شهر و استان

خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي گفت: برگزاري مسابقات واليبال جام ملت‌ها در اروميه قابليت و ظرفيت بزرگي براي شهر و استان محسوب مي شود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها