عصر آذربایجان

گزارش خبر

مقاومت موجب عقب نشيني دشمنان مي‎شود

نماينده ولي فقيه در زنجان:

1395/12/22

نماينده ولي فقيه دراستان زنجان گفت:اگر در برابر دشمن ضعف نشان نداده و مقاومت کرديم، دشمن جرات جلو آمدن ندارد.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه دراستان زنجان گفت:اگر در برابر دشمن ضعف نشان نداده و مقاومت کرديم، دشمن جرات جلو آمدن ندارد.
آيت‌الله شيخ علي خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته شهر زنجان اظهار داشت: دشمن با شکست در حمله نظامي، تهاجم فرهنگي، جنگ اقتصادي و ايجاد تفرقه و اختلافات قومي و قبيله‌اي، راه‎اندازي گروه تکفيري را علم کرده تا نظام اسلامي را به زانو در آورد. وي خاکريز اول را براي از بين نظام و انقلاب را سوريه، يمن، عراق و لبنان براي عنوان کرد و گفت: دشمنان از ديدگاه مقام معظم رهبري به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامي از طريق ايجاد گروه‎هاي تکفيري بودند که اين امر با تدبير به موقع مقام معظم رهبري و جنگ در خارج از کشور، موجب شد تا آسيبي به کشور نرسد. خطيب جمعه زنجان گفت: مدافعان حرم با دفاع از حريم اعتقادي اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و حريم اسلام، اجازه ندادند تا اين حريم توسط دشمنان خدشه‎دار شود. نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به اينکه شهدا مظهر قدرت ايران و جمهوري اسلامي و مردم قدردان آرمان‎هاي شهدا هستند، افزود: در ادارات استان نيز فرزندان شهدا، ايثارگران و جانبازان به عنوان سند افتخار نظام اسلامي خدمات‎رساني مي‌کنند. آيت‎الله‌ خاتمي بر ضرورت شناخت راه شهدا در جامعه تاکيد کرد و گفت: شهدا سرمايه‎هاي انقلاب اسلامي هستند که بايد همه نسل‎هاي جامعه با راه اين سرمايه‎ها آشنا شوند. وي با تقدير از سازمان‎ آرامستان‎هاي استان و با اشاره به اينکه وضعيت نابسامان مزارها،امروز به سامان رسيده است، گفت: ساماندهي مزار شهدا نيز به نحو مطلوبي در استان انجام شده است. نماينده ولي فقيه در استان زنجان بيان داشت: بلند نظري  استقامت و صف اول پاسداري از انقلاب بر عهده شهدا بوده است و امروز خانواده‎هاي شهدا  ايثارگران و جانبازان در اين صف، پاسدار انقلاب اسلامي هستند. آيت‌الله خاتمي با اشاره به 20 اسفند به عنوان روز راهيان نور، افزود: اين چراغ پر فروغ نبايد خاموش شود. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، خطيب جمعه زنجان خاطرنشان کرد: از ديدگاه مقام معظم رهبري "ملت و کشور ايران داراي ثروت‎ها و منابع طبيعي و انساني است، اما وجود روحيه اعتقاد به مجاهدت و انگيزه حرکت در راه دين در بين اکثريت مردم است که اين امر موجب ايستادگي مردم در برابر زورگويان شده است". نماينده ولي فقيه دراستان زنجان افزود: اگر در برابر دشمن ضعف نشان نداده و مقاومت کنيم، دشمن جرات جلو آمدن را نخواهد داشت. آيت‌‏الله خاتمي با بيان اينکه حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در يادمان‌هاي شهدا اثر گذار بوده است، ادامه داد: در استان زنجان در اين زمينه گام‌هاي بلندي برداشته شده است. وي با بيان اينکه روز 22 اسفند سالروز رحلت حضرت ام‎البنين است که ايشان يکي از مادران قهرماني که در دامن خود چهار قهرمان بي‎نظير از جمله حضرت عباس (ع) را تربيت کرد، افزود: امروز هم مادران در تربيت اسلامي فرزندان خود تاثيرگذار هستند.  خطيب جمعه زنجان 24 اسفند سال 1358 سالروز برگزاري نخستين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: تاکيد امام راحل راي‎گيري براي اصل نظام و قانون اساسي و اجرا در آمدن نهادها بود. وي با اشاره به 24 اسفند سال 1363، گفت: منافقان خود اعتراف کرده‎اند که 17 هزار نفر را در کشور از طريق ترور به شهادت رسانده‎اند که از جمله آن بمب‎گذاري در نماز جمعه تهران بود که عده‌اي به شهادت رسيدند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

انتخابات آمريکا عمق فاجعه و مشکلات اين کشور را روشن کرد

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: انتخابات آمريکا عمق فاجعه و مشکلات اين کشور را روشن کرد و کانديداها در جريان انتخابات تمام مشکلات اين کشور را بيان کردند.

بسيج عمومي مستضعفين جهان در حال شکل‎گيري است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: راهپيمايي اربعين حسيني مقدمه‎اي براي تشکيل بسيج عمومي مستضعفين در جهان محسوب مي‎شود.

عدم رعايت ايمني حادثه پلاسکو را به وجود آورد

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: دشمني دشمن در زمينه خاک، آب، زمين و ملک نيست، بلکه دعواي اعتقاد و ايمان است.

پيروزي جبهه مقاومت آزادي تفکر بود

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در زنجان گفت: پيروزي جبهه مقاومت و آزادي حلب آزادي سرزمين و جغرافيا نبود، آزادي تفکر و پيروزي جبهه مقاومت بود.

آثار پر برکت مقاومت امروز در جهان نمايان شده است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: اولويت نخست جهان اسلام و آزادي خواهان جهان، موضوع فلسطين و ايجاد فضاي همدلي براي تحقق اهداف والاي حمايت از مردم فلسطين و مبارزات حق‎طلبانه و عدالت جويانه آنها است.

مقاومت موجب عقب نشيني دشمنان مي‎شود

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه دراستان زنجان گفت:اگر در برابر دشمن ضعف نشان نداده و مقاومت کرديم، دشمن جرات جلو آمدن ندارد.

20 فروردين از روزهاي افتخار آفرين براي نظام اسلامي است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: 20 فروردين سال 1385 يکي از روزهاي افتخار آفرين براي نظام اسلامي به عنوان روز ملي فناوري هسته‎اي است.

ارتش و نيروهاي مسلح قلعه محکم در برابر توطئه‎هاي دشمن هستند

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در زنجان گفت: ارتش و نيروهاي مسلح، سپاه، بسيج به عنوان قلعه محکم در برابر توطئه‎ها و تجاوزات متعدد دشمن محسوب مي‎شوند.

ضرورت توجه به مسئله استقلال در سند 2030

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان با محکوم کردن اقدامات تروريستي تهران گفت: جنايات اخير تروريست ها در تهران ناشي از خباثت و حقارت مباشران دشمنان ايران اسلامي است.

ضرورت صرفه_جويي در مصرف آب و برق

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: آمريکا پس از پيروزي انقلاب اسلامي با همه قدرت در برابر نظام اسلامي صف‎آرايي کرده است.

تلاش آمريکا منزوي کردن ايران است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان با بيان اينکه تلاش آمريکا منزوي کردن ايران است، گفت: حضور چشمگير سران کشورهاي مختلف در مراسم تحليف رياست‌ جمهوري نقشه آمريکا براي منزوي کردن کشور را ناکام گذاشت.

ضرورت انتقال فرهنگ ايثار و مقاومت به نسل‌هاي جامعه

نماينده ولي فقيه در زنجان تاکيد کرد
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان بر ضرورت انتقال فرهنگ ايثار و مقاومت به نسل‌هاي امروز و آينده جامعه تاکيد کرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها