عصر آذربایجان

گزارش خبر

آبياري به شيوه سنتي گناه کبيره مي‌باشد

آبياري به شيوه سنتي گناه کبيره مي‌باشد

1397/04/09

گروه خبر: امام جمعه اردبيل گفت: آمريکا در حالي ما را متهم به نقض حقوق بشر مي‌کند که کسي به جنايت‌هاي اين کشور در کل دنيا رسيدگي نمي‌کند و آمريکا خود بزرگترين ناقض حقوق بشر است.

آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي نماز جمعه که در مصلاي اردبيل برگزار شد، اظهار کرد: آمريکا در حالي ما را متهم به نقض حقوق بشر مي‌کند که کسي به جنايت‌هاي اين کشور در کل دنيا رسيدگي نمي‌کند و آمريکا خود بزرگترين ناقض حقوق بشر است. وي گفت: نمونه بارز اين ادعا آزمايش يک بمب اورانيومي ضعيف شده در يمن در طي روزهاي اخير بود و نمونه اين جنايت‌ها در سرتاسر دنيا توسط آمريکا در حال انجام است و اين مساله بر کسي پوشيده نيست. امام جمعه اردبيل  تصريح کرد: مصرف صحيح برق و آب يک اصل بسيار مهم است که بايد به صورت جدي در راستاي فرهنگ‌سازي در اين زمينه اقدام شود و متاسفانه ما با مصرف صحيح اين دو کالاي اساسي بسيار فاصله داريم و مردم بايد به اين مساله توجه کنند. عاملي ادامه داد: 90 درصد از اسراف ما در زمينه آب در حوزه کشاورزي است و کشاورزان ما بايد به اين مساله توجه داشته باشند و در مصرف آب صرفه‌جويي کنند زيرا عدم توجه به اين مساله مي‌تواند در آينده نزديک مار را وارد بحران جدي در زمينه آب کند. وي اضافه کرد: هر کشاورزي که از طريق سنتي محصولات خود را آبياري مي‌کند و سيستم آبياري خود را مکانيزه نمي‌کند گناه کبيره انجام مي‌دهد زيرا اين کار اسراف است و در آينده به ضرر کشاورز و جامعه ما خواهد بود.
نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري بيان کرد: از اينکه اين هفته دولت آمريکا اظهار شادماني و خوشحالي کرده که ذخيره برقي ايران کم شده بايد انگيزه کافي براي ما درست کند تا از اين ثروت عمومي به نحو احسن استفاده کنيم. براي يک ابر قدرت ننگ بزرگي است که براي برق يک کشور جهان سومي اين قدر حساس باشد و ما با صرفه جويي در مصرف برق چشم او را گريان و داغ حسرت بر دل او خواهيم گذاشت. رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان اردبيل همچنين به مناسبت هفته صرفه‌جويي در مصرف آب نيز اظهار داشت: کشور ما يک کشور خشک و نيمه خشک است و اگر مصرف آب توسط دولت و ملت مديريت نشود، کشور، به کشوري کاملا خشک تبديل مي شود. امام جمعه اردبيل به مناسبت روز جهاني مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: اگر کسي از فروش يا توزيع اين بلاي خانمان سوز اطلاع داشته باشد اما اطلاع ندهد، شريک جرم است و ممکن است در قيامت و پاي حساب در پرونده‌اش جرم شرکت در قتل نفس داشته باشد. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، عاملي گفت: مجلس نمايندگان آمريکا اخيرا طرحي را تصويب کرد که در آن ايران را به نقض حقوق بشر متهم مي‌کند، اين طرح موسوم به قانون مسئوليت‌پذيري ايران در زمينه حقوق بشر است چگونه است که اين مسئوليت‌پذيري فقط براي ما است و آمريکا و ائتلاف آمريکايي با تمام جنايت‌ها مسئوليت و پاسخگويي ندارد. وي اظهار داشت: آمريکا عمدا اين کارها را انجام مي‌دهد تا بگويد کار دنيا تمام شده و فرمانده کره زمين از اين به بعد ما هستيم و امثال سازمان ملل شکل بي‌محتوا است که بايد دربست در اختيار منويات آمريکا قرار بگيرد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها