عصر آذربایجان

گزارش خبر

ملت ايران همواره حامي گفتمان امام هستند

1398/03/19

گروه خبر: امام جمعه زنجان با بيان اينکه ملت ايران هميشه و در همه حال پايبند گفتمان امام و حامي انقلاب هستند، گفت: بايد با همبستگي ملي و وحدت در کنار هم، براي ساختن ايراني آباد و آزاد و پيشرفته تلاش کنيم.

آيت‌الله شيخ علي خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه زنجان با اشاره به اينکه ماه پر برکت و ضيافت الله به پايان رسيد و اميدوارم همگان از برکات اين ماه بهره‌مند شده باشند، اظهار کرد: در طول اين ماه به چندين مسجد در وقت نماز مراجعه کردم که به نظرم حضور مردم در نمازهاي جماعت راضي کننده نيست.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با بيان حضور در نمازهاي جماعت با بخشنامه حل نمي‌شود، گفت: بايد تلاش کنيم تا به همت هيأت امنا، پايگاه بسيج، کانون‌هاي فرهنگي مساجد در کنار امام جماعت براي پر شور برگزار شدن نمازهاي يوميه جماعت در مساجد تلاش کنند.
وي در ادامه با اشاره به شکوه و رونق نمازهاي عيد سعيد فطر در استان زنجان گفت: بنده از ابتدا هم اعتقاد داشتم که نبايد نمازهاي اعياد در يک نقطه برگزار شود و خوشبختانه امسال شکوه خاصي را در نمازهاي عيد فطر شاهد بوديم.
آيت‌الله خاتمي با اشاره به شکوه برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس اظهار داشت: خوشبختانه آن طور که انتظار داشتيم راهپيمايي روز قدس در نقاط مختلف استان آن طور که لايق شهر شور و شعور حسيني بود، برگزار شد.
امام جمعه زنجان با اشاره به اينکه با همراهي قدرت‌هاي بزرگ قرار بود که معامله قرن براي ايجاد امنيت براي رژيم کودک‌کش صهيونيستي انجام شود، که محقق نشد، گفت: وزير خارجه آمريکا به صراحت به شکست اين طرح اشاره کرد و اين امر نشان مي‌دهد که راهپيمايي روز قدس تاثير فراواني دارد.
وي با بيان اينکه راهپيمايي روز قدس امسال در بيش از 100 کشور جهان برگزار شد، ادامه داد: دشمنان خواب آشفته‌‌اي را براي سرزمين قدس ديده بودند که به حمد الهي تعبير نشد.
به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان آيت‌الله خاتمي به همراهي برخي کشورهاي اسلامي و مزدور عربي منطقه با امريکا در معامله قرن اشاره کرد و گفت: اين کشورها اختياري از خود ندارند و منتظر دستور آمريکا هستند.
امام جمعه زنجان به بيانات مقام معظم رهبري در مورد حق انتخاب مردم فلسطين اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبري مردم بايد انتخاب کنند که چه دولتي و چگونه تشکيل شود.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي به حضور مردم در مراسم سالروز ارتحال امام اشاره کرد و افزود: حضور مردم از نقاط مختلف نشان داد که امام جايگاه والايي در بين مردم دارد.
آيت‌الله خاتمي در ادامه به زنده بودن گفتمان امام اشاره کرد و گفت: گفتمان امام که همان مقاومت در مقابل استکبار جهاني است زنده است و دشمن با زنده بودن اين گفتمان نتوانسته است به اهداف خود برسد.امام جمعه زنجان به شروط آمريکا براي گفت‌وگو با ايران و عقب نشيني از آنها اشاره کرد و گفت: دشمنان فکر مي‌کنند که مي‌توانند با اين گونه شروط، ما را به پاي ميز مذاکره بکشانند در حالي که سخت در اشتباه هستند و با تعيين پيش شرط و اعزام ناو جنگي و تهديد نظامي نمي‌توانند خللي در مسير ملت هميشه در صحنه ايران ايجاد کنند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

ملت ايران همواره حامي گفتمان امام هستند

خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با بيان اينکه ملت ايران هميشه و در همه حال پايبند گفتمان امام و حامي انقلاب هستند، گفت: بايد با همبستگي ملي و وحدت در کنار هم، براي ساختن ايراني آباد و آزاد و پيشرفته تلاش کنيم.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها