عصر آذربایجان

گزارش خبر

مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند

امام جمعه زنجان:

1396/03/07

گروه خبر: امام جمعه زنجان با اشاره به اينکه دلارها و پول‌هاي سعودي ترامپ را براي سفر به عرستان وسوسه کرد گفت: مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند.

آيت‌الله علي خاتمي در خطبه¬‌هاي نماز جمعه هفته گذشته زنجان با اشاره به فرارسيدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از 150 گروهي که از طرف مقام معظم رهبري در همه جاي ايران براي رصد ماه رمضان انتخاب شده‌¬اند، يک گروه در استان زنجان است. وي با اشاره به هفتم خرداد سالروز افتتاح نخستين دوره مجلس گفت: در سال 1359 نخستين مجلس شوراي اسلامي افتتاح شد و طبق قانون اساسي جمهوري اسلامي مجلس نقش قانون‌گذاري در کشور را دارد علاوه بر آن، قوه¬‌هاي مجريه و قضاييه هم در کشور وجود دارد که در راس نظام، ولايت فقيه وجود دارد.
امام جمعه زنجان با اشاره به روز جهاني دخانيات در اين هفته ابراز کرد: مضرات دخانيات بر همگان روشن است و ماه مبارک رمضان بايد تمريني باشد تا افراد سيگاري مجبور به ترک شوند و وقتي انگيزه باشد انسان قادر به انجام هرکاري است و روزه گرفتن بايد انگيزه اين افراد باشد. وي با اشاره به انتخابات 29 ارديبهشت تصريح کرد: برنده واقعي مردم بودند و مقام معظم رهبري فرمودند در روز جمعه هر کسي راي بياورد پيروز ميدان مردم است. آيت‌الله خاتمي تاکيد کرد: ولايت¬مداري فقط در گفتن نيست و بايد در عمل نشان داده شود. فرمايش رهبري اما و اگر ندارد. وقتي مقام معظم رهبري گفتند فرداي انتخابات روز شنبه روز مهرباني است  بايد بدون اما و اگر پذيرفت. وي با اشاره به اتمام رقابت‌هاي انتخاباتي افزود: انتخابات تمام شد و بايد دست در دست هم براي تحقق شعار سال تلاش کنيم و شعار سال خط مشي نظام را مشخص مي‌کند.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از تسنيم، امام جمعه زنجان با اشاره به سفر رئيس جمهور آمريکا به عربستان خاطرنشان کرد: رئيس جمهور آمريکا مي¬‌گفت عربستان مثل گاو شيرده است و پس از دوشيدن شير بايد سر آن را بريد ولي چه شد که به عربستان سفر کرد و يقينا دلارها و پول¬‌هاي عربستاني سبب وسوسه سفر ترامپ به عربستان شده است. وي با اشاره به واکنش¬‌هاي رسانه¬‌هاي آمريکا به سفر ترامپ به عربستان گفت: رسانه¬‌هاي معتبر آمريکا گفته است که ايران بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند آن را منزوي کند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

بي‎کفايتي آل‌سعود موجب کشته شدن 7 هزار حاجي شد

نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: بي‎کفايتي رژيم مسلمان‎کش آل‌سعود موجب شد تا 7 هزار نفر مظلومان و تشنه جان بدهند.

دشمن به دنبال شبهه‎افکني درباره حضور ايران در سوريه است

نماينده ولي فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: دشمن به دنبال شبهه‎افکني درباره حضور ايران در سوريه است.

سازمان ملل ابزار دست آمريکاي جنايتکار شده است

امام جمعه زنجان:
خروج

امام جمعه زنجان قائل شدن حق وتو براي برخي از کشورها را از نقايص سازمان ملل عنوان کرد و گفت: سازمان ملل ابزار دست آمريکاي جنايتکار شده است.

ضرورت حضور گسترده و باشکوه در راهپيمايي 13 آبان

نماينده ولي فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: توجه به بسيج دانش‏‌آموزي يک نوع سرمايه‎گذاري براي تربيت نيروهاي ولايي و مومن به انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود.

اتحاد و انسجام در جهان اسلام يک ضرورت اساسي است

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اتحاد و انسجام در جهان اسلام به عنوان يک ضرورت مهم و اساسي مورد تاکيد است و همه بايد براي ايجاد و تقويت اين وحدت تلاش کنند.

حماسه 9 دي فراموش شدني نيست

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: حماسه 9 دي به عنوان روز حماسه مردم ايران در دفاع از حريم ولايت، فراموش شدني نيست.

همه بايد براي اقتدارو پيشرفت کشور تلاش کنيم

امام جمعه زنجان:
خروج

امام جمعه زنجان با بيان اينکه دشمن همواره تلاش کرده با ابزارهاي مختلف مانع از پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران شود، گفت: همه بايد براي اقتدار و پيشرفت کشور تلاش کنيم.

سپاه مولود و خاکريز دفاع از انقلاب اسلامي است

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: سپاه مولود و از برکات انقلاب بوده و خاکريز دفاع در عرصه‎هاي مختلف محسوب مي‎شود که همواره با حضور قوي و نيرومند توطئه‎ها را خنثي کرده است.

مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند

امام جمعه زنجان:
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با اشاره به اينکه دلارها و پول‌هاي سعودي ترامپ را براي سفر به عرستان وسوسه کرد گفت: مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند.

حج امسال در کمال آرامش و آسايش برگزار شد

امام جمعه زنجان:
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان گفت: حج امسال به لطف هدايت هاي مقام معظم رهبري در کمال آسايش و آرامش برگزار شد.

امام جمعه زنجان:

همه بايد براي حل مشکلات کشور تلاش کنند
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با بيان اينکه نبايد با دعواهاي حيدري و نعمتي به نظام و انقلاب ضربه بزنيم، اظهار داشت: من مخاطبم يک عده و گروه خاص نيست بلکه بايد قواي سه گانه و همه گروه‌ها و مسؤولان تلاش کنند مشکلات برطرف شود.

امام جمعه زنجان:

فتنه زماني به وجود مي آيد که حق و باطل باهم مخلوط مي شود
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با تاکيد بر اينکه بايد مراقب فتنه ها باشيم، گفت: فتنه زماني به وجود مي‌آيد که حق و باطل با هم مخلوط مي‌شود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها