عصر آذربایجان

گزارش خبر

ضرورت صرفه_جويي در مصرف آب و برق

نماينده ولي فقيه در زنجان:

1396/04/18

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: آمريکا پس از پيروزي انقلاب اسلامي با همه قدرت در برابر نظام اسلامي صف‎آرايي کرده است.

آيت‎الله شيخ علي خاتمي در خطبه‎هاي نماز جمعه هفته گذشته شهر زنجان، اظهار داشت: 16 تيرماه آغاز هفته فرهنگ مالياتي است، همه مي‏دانند هزينه‎هاي جاري و بودجه کشور بايد توسط منابع مالياتي اداره شود. وي افزود: يک عده عادت کرده‎اند که از ماليات دادن فرار کنند که از ديدگاه مقام معظم رهبري اين موضوع ظلم است و کسي که به اين افراد راه نشان مي‎دهد در اين ظلم شريک است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عده اي عادت به فرار مالياتي دارند که اين مساله نوعي ظلم محسوب مي شود و کسي که راه را به فراريان از ماليات نشان دهد در ظلم شريک است.
خطيب جمعه با اشاره به 18 تير 1359 به عنوان سالروز کشف کودتاي آمريکايي نوژه  گفت: آمريکا پس از پيروزي انقلاب اسلامي با همه قدرت در برابر نظام اسلامي صف‎آرايي کرده است.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: آمريکا در تلاش بود تا محمدرضا پهلوي را سر کار آورده و مانع پيروزي انقلاب اسلامي شود که کودتاي پادگان نوژه مطالعه شده عليه نظام اسلامي اجرايي شد تا هواپيماهاي نظامي بتواند بيت امام، مقر صدا و سيما، مقر کميته انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و مراکز حساس را مورد اصابت قرار دهند که عنايت خداوند متعال موجب شد تا اين توطئه عملياتي نشود.
آيت‎الله خاتمي خاطرنشان کرد: کودتاي نوژه توسط يکي از افرادي که مي‎خواست اين کودتا را انجام دهد، لو داده شد.
وي با بيان اينکه حتي در صورت غفلت حزب‎الله خداوند لشکر خود را براي حمايت از نظام اسلامي در نظر مي‎گيرد، افزود: در کودتاي نوژه نيز اين اتفاق افتد و ماجرا لو رفت.
وي ابراز داشت: پشتيبان ايران خداوند متعال است و دشمني آمريکا نسبت به ايران 38 سال است که وجود دارد و همچنان ادامه خواهد داشت.
وي تاکيد کرد: براي رفع اين دشمني آمريکا فقط 2 راه حل وجود دارد که يا از اهداف و دستاوردهاي انقلاب دست برداريم و يا آمريکا در مقابل ايران کوتاه بيايد، در حاليکه ايرانيان هميشه پشتيبان انقلاب بوده و هستند، آمريکا بايد در برابر اين ايران اسلامي کوتاه بيايد.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، خطيب جمعه زنجان با اشاره به 15 شوال به عنوان سالروز شهادت ابرمرد تاريخ اسلام، حمزه عموي پيامبر گرامي،افزود: پيامبر به شدت از شهادت اين يار باوفا ناراحت شدند.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان خاطرنشان کرد: 17 شوال به عنوان سالروز غزوه خندق و احزاب است، همه احزاب و مشرکان جمع شدند تا مسلمانان را از بين ببرند که پيامبر گرامي اسلام با مشورت سلمان فارسي، خندقي حفر شد و جنگ به نفع مسلمانان پايان يافت و اين روز به عنوان روز فرهنگ پهلواني است که ضروري است اهتمام بيشتري براي اين ورزش از سوي مسئولان انجام شود. آيت‎الله خاتمي با اشاره به 21 تيرماه به عنوان سالروز سرکوب قيام مردم،علما و متدينين در مشهد مقدس،گفت: رضاخان در صدد بود کشف حجاب را در جامعه پياده کند. وي خاطرنشان کرد: جنگ 33 روزه و مقاومت جوانان در جنوب لبنان موجب شد تا آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي با شکست مفتضحانه مواجه شوند.
خطيب جمعه زنجان شليک موشک به مقر داعش را از سوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را يادآور شد و گفت: مقام معظم رهبري فرمودند کارتان خيلي عالي بود. نماينده ولي فقيه در استان زنجان با بيان اينکه مصرف آب و برق بيش از حد بالا رفته است و هشدارهايي نيز در اين زمينه داده شده است،افزود: براي جلوگيري از قطع آب و برق بايد مصرف بهينه شود.
آيت‎الله خاتمي با اشاره به اينکه ايران دو برابر اروپا آب مصرف مي‎کند، تصريح کرد: صرفه‎جويي در اين زمينه ضروري است.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

انتخابات آمريکا عمق فاجعه و مشکلات اين کشور را روشن کرد

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: انتخابات آمريکا عمق فاجعه و مشکلات اين کشور را روشن کرد و کانديداها در جريان انتخابات تمام مشکلات اين کشور را بيان کردند.

بسيج عمومي مستضعفين جهان در حال شکل‎گيري است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: راهپيمايي اربعين حسيني مقدمه‎اي براي تشکيل بسيج عمومي مستضعفين در جهان محسوب مي‎شود.

عدم رعايت ايمني حادثه پلاسکو را به وجود آورد

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: دشمني دشمن در زمينه خاک، آب، زمين و ملک نيست، بلکه دعواي اعتقاد و ايمان است.

پيروزي جبهه مقاومت آزادي تفکر بود

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در زنجان گفت: پيروزي جبهه مقاومت و آزادي حلب آزادي سرزمين و جغرافيا نبود، آزادي تفکر و پيروزي جبهه مقاومت بود.

آثار پر برکت مقاومت امروز در جهان نمايان شده است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: اولويت نخست جهان اسلام و آزادي خواهان جهان، موضوع فلسطين و ايجاد فضاي همدلي براي تحقق اهداف والاي حمايت از مردم فلسطين و مبارزات حق‎طلبانه و عدالت جويانه آنها است.

مقاومت موجب عقب نشيني دشمنان مي‎شود

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه دراستان زنجان گفت:اگر در برابر دشمن ضعف نشان نداده و مقاومت کرديم، دشمن جرات جلو آمدن ندارد.

20 فروردين از روزهاي افتخار آفرين براي نظام اسلامي است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: 20 فروردين سال 1385 يکي از روزهاي افتخار آفرين براي نظام اسلامي به عنوان روز ملي فناوري هسته‎اي است.

ارتش و نيروهاي مسلح قلعه محکم در برابر توطئه‎هاي دشمن هستند

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در زنجان گفت: ارتش و نيروهاي مسلح، سپاه، بسيج به عنوان قلعه محکم در برابر توطئه‎ها و تجاوزات متعدد دشمن محسوب مي‎شوند.

ضرورت توجه به مسئله استقلال در سند 2030

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان با محکوم کردن اقدامات تروريستي تهران گفت: جنايات اخير تروريست ها در تهران ناشي از خباثت و حقارت مباشران دشمنان ايران اسلامي است.

ضرورت صرفه_جويي در مصرف آب و برق

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: آمريکا پس از پيروزي انقلاب اسلامي با همه قدرت در برابر نظام اسلامي صف‎آرايي کرده است.

تلاش آمريکا منزوي کردن ايران است

نماينده ولي فقيه در زنجان:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان با بيان اينکه تلاش آمريکا منزوي کردن ايران است، گفت: حضور چشمگير سران کشورهاي مختلف در مراسم تحليف رياست‌ جمهوري نقشه آمريکا براي منزوي کردن کشور را ناکام گذاشت.

ضرورت انتقال فرهنگ ايثار و مقاومت به نسل‌هاي جامعه

نماينده ولي فقيه در زنجان تاکيد کرد
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان بر ضرورت انتقال فرهنگ ايثار و مقاومت به نسل‌هاي امروز و آينده جامعه تاکيد کرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها