عصر آذربایجان

گزارش خبر

امروز يک ضلع فشار به کشور انسان‌هاي خودفروخته و زبون هستند

امروز يک ضلع فشار به کشور انسان‌هاي خودفروخته و زبون هستند

1397/04/02

گروه خبر: امام جمعه زنجان با بيان اينکه کشوري که به هيچ کنوانسيون و تعهدي پايبند نيست و از کنوانسيون‌هاي بين‌المللي خارج و به تعهدات خود پايبند نيست چگونه مي‌تواند مورد اطمينان باشد، گفت: امروز يک ضلع فشار آمريکا و ضلع ديگر اروپا است و ضلع سوم نيز انسان‌هاي ضعيف، زبون و خود باخته و فروخته هستند.

آيت‌الله شيخ علي خاتمي در خطبه‌هاي نماز زنجان با اشاره به روز اول تير روز تبليغ و اطلاع رساني ديني؛ اظهار داشت: اول تير سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي است.
وي با بيان اينکه خداوند متعال پيامبران گرامي اسلام را براي رساندن پيام الهي مبعوث کرده است؛ افزود: کساني که تبليغ دين اسلام و پيام‌هاي الهي را مي‌کنند همان کار پيامبران را انجام مي‌دهند.
امام جمعه زنجان با اشاره به اينکه روز اول تير روز اصناف نامگذاري شده است؛ گفت: انصاف بايد از سوي اصناف مورد رعايت قرار گيرد و نبايد با مردم با بي‌انصافي برخورد کنيم.وي با بيان اينکه نبايد در مورد مردم بي‌انصاف باشيم؛ تصريح کرد: بايد با مردم به خوبي مدارا کنيم.
وي با اشاره به سالروز تخريب قبور ائمه و پيامبران الهي در قبرستان بقيع ادامه داد: انگليس در ايران بهائيان و در عربستان وهابيت را در مقابل اسلام ايجاد کرد که اين تفکر قبور ائمه را تخريب و بسياري از شيعيان را کشتار کرد.
آيت‌الله خاتمي به سالروز ترور مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: چند نفر در آن زمان براي اعلام بي‌کفايتي بني‌صدر تلاش کردند که يکي از آنها مقام معظم رهبري بود. وي به جنگ هاي خياباني منافقين در خيابان‌هاي تهران  و برخي از شهرهاي کشور اشاره کرد و گفت: آنها بسياري از بزرگان انقلاب را به شهادت رسيدند و مقام معظم رهبري را هم در مسجد قلعه‌مرغي ترور کردند که به خواست الهي به ايشان آسيبي نرسيد و در واقع ايشان ذخيره انقلاب براي رهبري انقلاب اسلامي بود.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، نماينده ولي فقيه در استان زنجان به سالروز شهادت شهيد بهشتي اشاره کرد و افزود: منافقان ?? هزار نفر را با ترور به شهادت رساندند.
آيت‌الله خاتمي به بيانات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر اشاره کرد و افزود: مقام معظم فرمودند راه مقابله با تحريم‌هاي دشمنان جلوگيري از اصراف و تبذير است.
امام جمعه زنجان با بيان اينکه بنا بر آمار ايران يکي از کشورهاي پر مصرف است؛ اظهار داشت: بايد در مصرف کالاها درست رفتار کنيم. 
وي با بيان اينکه بايد امروز يک صدا و فرياد از کشور شنيده شود؛ تصريح کرد: امروز بايد متحد و يک صدا باشيم و نبايد اجازه دهيم دشمن به خواسته خود برسد.
آيت‌الله خاتمي با بيان اينکه آمريکا با خروج خود از حقوق بشر آبروي خود را برد؛ افزود: اين امر نشانگر خوي خباثت آنهاست.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

بي‎کفايتي آل‌سعود موجب کشته شدن 7 هزار حاجي شد

نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: بي‎کفايتي رژيم مسلمان‎کش آل‌سعود موجب شد تا 7 هزار نفر مظلومان و تشنه جان بدهند.

دشمن به دنبال شبهه‎افکني درباره حضور ايران در سوريه است

نماينده ولي فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: دشمن به دنبال شبهه‎افکني درباره حضور ايران در سوريه است.

سازمان ملل ابزار دست آمريکاي جنايتکار شده است

امام جمعه زنجان:
خروج

امام جمعه زنجان قائل شدن حق وتو براي برخي از کشورها را از نقايص سازمان ملل عنوان کرد و گفت: سازمان ملل ابزار دست آمريکاي جنايتکار شده است.

ضرورت حضور گسترده و باشکوه در راهپيمايي 13 آبان

نماينده ولي فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: توجه به بسيج دانش‏‌آموزي يک نوع سرمايه‎گذاري براي تربيت نيروهاي ولايي و مومن به انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود.

اتحاد و انسجام در جهان اسلام يک ضرورت اساسي است

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اتحاد و انسجام در جهان اسلام به عنوان يک ضرورت مهم و اساسي مورد تاکيد است و همه بايد براي ايجاد و تقويت اين وحدت تلاش کنند.

حماسه 9 دي فراموش شدني نيست

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: حماسه 9 دي به عنوان روز حماسه مردم ايران در دفاع از حريم ولايت، فراموش شدني نيست.

همه بايد براي اقتدارو پيشرفت کشور تلاش کنيم

امام جمعه زنجان:
خروج

امام جمعه زنجان با بيان اينکه دشمن همواره تلاش کرده با ابزارهاي مختلف مانع از پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران شود، گفت: همه بايد براي اقتدار و پيشرفت کشور تلاش کنيم.

سپاه مولود و خاکريز دفاع از انقلاب اسلامي است

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: سپاه مولود و از برکات انقلاب بوده و خاکريز دفاع در عرصه‎هاي مختلف محسوب مي‎شود که همواره با حضور قوي و نيرومند توطئه‎ها را خنثي کرده است.

مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند

امام جمعه زنجان:
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با اشاره به اينکه دلارها و پول‌هاي سعودي ترامپ را براي سفر به عرستان وسوسه کرد گفت: مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند.

حج امسال در کمال آرامش و آسايش برگزار شد

امام جمعه زنجان:
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان گفت: حج امسال به لطف هدايت هاي مقام معظم رهبري در کمال آسايش و آرامش برگزار شد.

امام جمعه زنجان:

همه بايد براي حل مشکلات کشور تلاش کنند
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با بيان اينکه نبايد با دعواهاي حيدري و نعمتي به نظام و انقلاب ضربه بزنيم، اظهار داشت: من مخاطبم يک عده و گروه خاص نيست بلکه بايد قواي سه گانه و همه گروه‌ها و مسؤولان تلاش کنند مشکلات برطرف شود.

امام جمعه زنجان:

فتنه زماني به وجود مي آيد که حق و باطل باهم مخلوط مي شود
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با تاکيد بر اينکه بايد مراقب فتنه ها باشيم، گفت: فتنه زماني به وجود مي‌آيد که حق و باطل با هم مخلوط مي‌شود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها