عصر آذربایجان

گزارش خبر

فعاليت هاي نظارتي در بازار کافي نيست

1397/12/12

گروه خبر: امام جمعه زنجان با اشاره به فعاليت گروه‌هاي نظارت در سطح بازار گفت: به نظر اين فعاليت‌ها کافي نيست و قاطعيت و چشمان بيدارتري لازم داريم.

آيت‌الله شيخ علي خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر زنجان به سفر بشار اسد به تهران در راستاي قدرداني از مردم، مدافعان حرم و مقام معظم رهبري اشاره و اظهار کرد: اين اقدام در جاي خود حرف بسياري دارد، در حال حاضر با مقاومت صورت گرفته نه تنها تصورات امريکا براي رفتن بشار اسد محقق نشده است بلکه آمريکا ديگر جايي در سوريه ندارد.
امام جمعه زنجان با ساده‌لوحانه دانستن تحليل‌هاي موجود در مورد اينکه ايران به سوريه کمک کرده است، گفت: همه بايد بدانند که داعش براي شکست انقلاب ايران تشکيل شده بود.وي افزود: جبهه‌النصره و داعش براي اين تشکيل شده بودند که با فتح سوريه و عراق به مرز ايران رسيده و در آن جا مستقر شوند. عقل و ايمان حکم مي‌کرد که به خط مقدم مقاومت و ايستادگي کمک شود، چرا که اگر مي‌شکست مرحله بعدي ايران بود و سوريه خط مقدم ما بود و اگر مقاومت نبود، داعش در ايران با ما مي‌جنگيد.
آيت‌الله خاتمي پيام مقاومت را دادن هزينه براي کسب عزت دانست و تاکيد کرد: همانطور که همه مي‌بينند نتيجه مقاومت عزت است و نتيجه عقب‌نشيني هم ذلت است.امام جمعه زنجان بيانيه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبري را نقشه راه و ريل براي ادامه مسير عنوان کرد و ادامه داد: طوري نباشد که عده‌اي الان به‌به و چه‌چه راه بيندازند بلکه همه براي ارائه راهکار از جمله گروه‌هاي انديشه‌ورز و دانشگاهيان در خط اول و صاحب‌نظران هم بايد پاي کار باشند. وي جبران عقب‌ماندگي‌هاي کشور در حوزه‌هاي مختلف از جمله علوم مورد نياز کشور را از جمله نکات مورد تاکيد در بيانيه گام دوم انقلاب اعلام و تاکيد کرد: توجه جدي به اقتصاد مقاومتي هم مورد تاکيد اين بيانيه است.
آيت‌الله خاتمي به فعاليت گروه‌هاي نظارت در سطح بازار اشاره کرد و گفت: به نظر اين فعاليت‌ها کافي نيست و قاطعيت و چشمان بيدارتر لازم داريم. امام جمعه زنجان تاکيد کرد: بايد با احتکار، قاچاق و گرانفروشي برخورد قاطعانه انجام شود، کما اينکه تشکيل راهکارهاي برخورد با متخلفان مورد تاکيد قرار گرفته است و بايد متوجه بود که با موعظه نمي‌شود با شرايط کنوني برخورد کرد و قاطعيت لازم است.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي با تشريح جنگ شهرها که حزب بعث عراق عليه ايران در دوره جنگ تحميلي به راه‌ انداخته بود، اظهار کرد: در اين دوره اغلب شهرهاي ايران از جمله زنجان و تهران با موشک و هواپيماهاي جنگي مورد هدف قرار گرفت.آيت‌الله خاتمي با بيان اينکه در طول تاريخ هر وقت اين کشور مورد حمله نظامي قرار گرفته بخشي از خاک سرزميني را از دست داده است، افزود: تنها بعداز پيروزي انقلاب بود که دشمن موفق به اين کار نشد که نتيجه فداکاري و ايثار مردم بود.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

بي‎کفايتي آل‌سعود موجب کشته شدن 7 هزار حاجي شد

نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: بي‎کفايتي رژيم مسلمان‎کش آل‌سعود موجب شد تا 7 هزار نفر مظلومان و تشنه جان بدهند.

دشمن به دنبال شبهه‎افکني درباره حضور ايران در سوريه است

نماينده ولي فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: دشمن به دنبال شبهه‎افکني درباره حضور ايران در سوريه است.

سازمان ملل ابزار دست آمريکاي جنايتکار شده است

امام جمعه زنجان:
خروج

امام جمعه زنجان قائل شدن حق وتو براي برخي از کشورها را از نقايص سازمان ملل عنوان کرد و گفت: سازمان ملل ابزار دست آمريکاي جنايتکار شده است.

ضرورت حضور گسترده و باشکوه در راهپيمايي 13 آبان

نماينده ولي فقيه در استان زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: توجه به بسيج دانش‏‌آموزي يک نوع سرمايه‎گذاري براي تربيت نيروهاي ولايي و مومن به انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود.

اتحاد و انسجام در جهان اسلام يک ضرورت اساسي است

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اتحاد و انسجام در جهان اسلام به عنوان يک ضرورت مهم و اساسي مورد تاکيد است و همه بايد براي ايجاد و تقويت اين وحدت تلاش کنند.

حماسه 9 دي فراموش شدني نيست

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: حماسه 9 دي به عنوان روز حماسه مردم ايران در دفاع از حريم ولايت، فراموش شدني نيست.

همه بايد براي اقتدارو پيشرفت کشور تلاش کنيم

امام جمعه زنجان:
خروج

امام جمعه زنجان با بيان اينکه دشمن همواره تلاش کرده با ابزارهاي مختلف مانع از پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران شود، گفت: همه بايد براي اقتدار و پيشرفت کشور تلاش کنيم.

سپاه مولود و خاکريز دفاع از انقلاب اسلامي است

امام جمعه زنجان:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: سپاه مولود و از برکات انقلاب بوده و خاکريز دفاع در عرصه‎هاي مختلف محسوب مي‎شود که همواره با حضور قوي و نيرومند توطئه‎ها را خنثي کرده است.

مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند

امام جمعه زنجان:
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با اشاره به اينکه دلارها و پول‌هاي سعودي ترامپ را براي سفر به عرستان وسوسه کرد گفت: مدعيان حقوق بشر در مقابل جنايات عربستان در بحرين و يمن سکوت کردند.

حج امسال در کمال آرامش و آسايش برگزار شد

امام جمعه زنجان:
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان گفت: حج امسال به لطف هدايت هاي مقام معظم رهبري در کمال آسايش و آرامش برگزار شد.

امام جمعه زنجان:

همه بايد براي حل مشکلات کشور تلاش کنند
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با بيان اينکه نبايد با دعواهاي حيدري و نعمتي به نظام و انقلاب ضربه بزنيم، اظهار داشت: من مخاطبم يک عده و گروه خاص نيست بلکه بايد قواي سه گانه و همه گروه‌ها و مسؤولان تلاش کنند مشکلات برطرف شود.

امام جمعه زنجان:

فتنه زماني به وجود مي آيد که حق و باطل باهم مخلوط مي شود
خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان با تاکيد بر اينکه بايد مراقب فتنه ها باشيم، گفت: فتنه زماني به وجود مي‌آيد که حق و باطل با هم مخلوط مي‌شود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها