عصر آذربایجان

گزارش خبر

درخواست صدور مجوز ساخت ورزشگاه 12 هزار نفري در اروميه

درخواست صدور مجوز ساخت ورزشگاه 12 هزار نفري در اروميه

1402/06/12

گروه خبر: رييس مجمع نمايندگان آذربايجان غربي خواستار صدور مجوز ساخت ورزشگاه 12 هزار نفري در استان شد.

گروه خبر: رييس مجمع نمايندگان آذربايجان غربي خواستار صدور مجوز ساخت ورزشگاه 12 هزار نفري در استان شد.
به گزارش عصر آذربايجان،روح الله حضرت پور، در جلسه شوراي اداري استان که با حضور معاون رييس جمهور و رييس برنامه و بودجه کشور و مديران دستگاه‌هاي اجرايي در استانداري برگزار شد، با اشاره به اينکه اروميه مهد واليبال است و ظرفيت عظيمي در بحث ورزشي دارد، افزود: اروميه طي روزهاي گذشته شاهد ميزباني مسابقات قهرماني واليبال مردان آسيا بود که با توجه به خيل عظيم علاقه‌مندان، بسياري از مردم ورزش دوست بدليل ظرفيت محدود سالن از حضور در ورزشگاه بي ‌صيب ماندند. لذا در خواست مي‌شود مجوز ماده 23 احداث ورزشگاه 12 هزار نفري در اروميه صادر شود.
وي با اشاره به آمار تصادفات جاده‌اي در استان، افزود: بخشي از علل افزايش تصادفات در جاده‌هاي استان، بدليل وضعيت نامناسب آنها است که مي‌طلبد تعريض و ايمن سازي جاده‌هاي استان مورد توجه قرار گيرد.
نماينده مردم اروميه در مجلس با اشاره به عقب ماندگي استان در حوزه بهداشت و درمان، بر لزوم توجه ويژه به توسعه توريست درماني با توجه به حضور بيماران کشورهاي همسايه براي درمان در استان تاکيد کرد و افزود: اميد است اتمام پروژه نيمه تمام بيمارستان 1000 تختخوابي اروميه مورد توجه قرار گيرد تا شاهد رونق در شاخص‌هاي تخت بيمارستاني باشيم.
اين نماينده مجلس در ادامه سخنان خود توسعه مسير ريلي، باري و توسعه ايستگاه‌هاي راه آهن مسير اروميه به تبريز را نيز خواستار شد.
حضرت پور با بيان اينکه خوشبختانه با تلاش‌هاي جهادي مديران استاني، آذربايجان غربي به مرکز توجهات سياسي، اقتصادي،گردشگري، ورزشي و مذهبي تبديل شده است، گفت: متاسفانه هنوز در بسياري از شاخص‌ها از جمله سرانه فضاي آموزشي عقب هستيم.
وي از وجود 327 مدرسه نيمه تمام در استان خبرداد و ادامه داد: در راستاي رويکرد دولت سيزدهم و اولويت دولت بر اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام، اتمام اين پروژه‌ها و ارتقاء سرانه فضاهاي آموزشي استان نيازمند توجه ويژه است.حضرت پور، انتخاب مديران کارآمد را از مصاديق خدمت به مردم دانست و گفت: يکي از شاخص‌هاي دولت سيزدهم اين است که مردم له عينه مي‌بينند که مسئولين به دنبال رفع مشکلات هستند که اين مهم، بسيار ارزشمند است.
 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها