عصر آذربایجان

گزارش خبر

مسئله فلسطين محور وحدت مسلمانان است

امام جمعه اروميه:

1396/05/08

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه از مسئله فلسطين به عنوان محور وحدت مسلمانان در مقابل استکبار و اشغالگري دانست.

حجت الاسلام سيدمهدي قريشي در خطبه_هاي هفته گذشته نماز جمعه اروميه به اهميت مسئله فلسطين اشاره کرد و افزود: مبارزه با صهيونيسم و زياده خواهي رژيم اشغالگر قدس را مسلمانان به هيچ وجه فراموش نمي کنند و همه مسلمانان در راه دفاع از قدس شريف و ملت مظلوم فلسطين آماده هستند. وي ادامه داد: بر همه ملت مسلمان در همه کشورهاي دنيا وظيفه است که از مظلومان دنياي اسلام دفاع کنند و بايد توجه داشته باشيم که فلسطين بخش مهم و جدايي ناپذير دنياي اسلام است. امام جمعه اروميه با اشاره به اهميت کشور فلسطين و دفاع از مرز و بوم آنان گفت: مسئله فلسطين موضوعي فراموش نشدني است و بهترين محور براي وحدت مسلمانان است و برتمام جهانيان وظيفه است تا از مسلمانان فلسطين حمايت کنند و در هيچ يک از اقدامات نبايد آنان را تنها رها کنيم.
وي با اشاره به اينکه نماز جمعه سنگر قدرت مسلمانان است، گفت: اين فريضه الهي داراي 2 وجه سياسي و عبادي است و اولين نمازجمعه اسلام در مسجد بني سالم توسط پيامبر گرامي اسلام خوانده شده که اين نشان از اهميت اين فريضه واجب الهي است. حجت الاسلام قريشي اضافه کرد: اهميت نماز جمعه بسيار بالاست و مسائل مهم سياسي روز در آن مطرح مي شود و هر کسي به سوي اين فريضه الهي قدم بردارد جزو افراد بهشتي است و خداوند متعال او را از عذاب الهي دور مي کند. وي با اشاره ابه لزوم توجه به مساله محرم و نامحرم اظهار کرد: مسئولان ورزشي استان دقت کنند که سالن هاي ورزشي و محيط هاي ورزشي براي حمايت از ورزشکاران است و بايد در کنار آن مسئله محرم و نامحرم مورد توجه باشد. وي با بيان اينکه برخي از خانواده‌ها به عدم رعايت احکام ديني در ورزشگاه‌ها و محيط‌هاي ورزشي گلايه دارند  اظهار داشت: مسئولان تربيت بدني آذربايجان‌غربي بايد نظارت بيش‌تري به عملکرد ورزشگاه‌ها و محيط‌هاي ورزشي مبني بر رعايت احکام الهي و مسائل شرعي بين محرم و نامحرم داشته باشند.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از مهر، امام جمعه اروميه گفت: بايد از کينه‌توزي در جامعه دوري پرهيز کرد و خانواده‌ها نيز از اين امر دوري کنند چرا که اين کار مورد پسند خداوند متعال نيست و نزديکي دل‌ها به يکديگر از اين موضوع ناپسند جلوگيري مي‌کند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها