عصر آذربایجان

گزارش خبر

پاسخ کوبنده نمايندگان ملت به تحريم ها

پاسخ کوبنده نمايندگان ملت به تحريم ها

1396/05/29

سرويس سياسي: سلفي گيري نمايندگان با مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا پاسخي کوبنده به تحريم هاي جديد آمريکا بود!
مراسم تحليف رئيس جمهور که برگزار شد در خور توجه بود.
از غربيان محترم که در اين چهار سال کم در مقابلشان سر خم نکرده ايم،شخص در خور توجهي در اين مراسم شرکت نکرده بود اما تا دلمان بخواهد پر بود از کشور هاي به اصلاح خودشان ذره بيني و زير پونزي که حتي اسمشان تازه به گوشمان مي خورد.
جا دارد که مدعيان وخود شيفتگان غربي پاسخگو باشند که بعد از اين همه زانو زدن وسر خم کردن نتيجه چه شد؟ آيا چيزي جز بُرد و خورد بود؟!
اين مراسم در مقطعي برگزار شد که چند صباحي از تحريم هاي جديد آمريکا عليه ايران نمي گذشت، تحريم هايي که ديگر نه جسمي براي برجام باقي گذاشته است و نه روحي.
قرار بود مسئولين امر که شامل نمايندگان مجلس هم مي شود پاسخ کوبنده، محکم و درخور اين اقدام انجام دهند چراکه اين عهدشکني تکرار مکررات است.
اما در اين مراسم با گرفتن عکس هاي متنوع نمايندگان ملت با نماينده اتحاديه اروپا، خود که هيچ بلکه مردم را نيز به ذلت کشاندند و انتشار اين عکس ها حتي داد حاميان خودشان نيز بلند کرد.
اين اقدام ناميمون حتي در رسانه هاي خارجي نيز بازتاب داشته و بيشتر از مراسم تحليف خبرساز شد و دست به دست گشت و خنده اي تلخ بر لبان ملت نشاند.
کساني که قرار است از عزت ايران و سرمايه_هاي ملي در مقابل سردمداران استعمار حمايت کنند اينگونه پي گرفتن عکس ذليلانه هستند،چه بر سر ايران خواهند آورد؟!
هرچند از نمايندگاني که ليستي وارد مجلس شده اند و پشت گرمي آنها پول و اعتبار ابوي محترمشان بوده، فراتر از اين نمي شود انتظار داشت.
به قول معروف از ماست که بر ماست!
با اين اوضاع، ديگر بازي کردن 2 فوتباليست ايراني در برار تيم رژيم غاصب و منحوس صهيونيستي جاي مذمت ندارد، وقتي نمايندگان ملت اينگونه خود را براي گرفتن عکس با مسئولي که تحريم ها و فشارها عليه ملت ايران بي ربط به او نيست به آب و آتش مي زنند.
کاش به گفته دوستانشان يک دوره نحوه آداب ورفتار با مهمانان خارجي برگزار ميکردند تا اين فضاحت به بار نيايد.
افرادي که ايران را تحريم مي کنند و اجازه استفاده از فناوري بومي را به خودمان نيز نمي_دهند و دائما در حال تهمت زدن هستند اينگونه اکرام ميشوند.
مجلسي که جايگاه شهدايي چون آيت الله مدرس و آيت و ديالمه بود اکنون اين تصوير از آن مخابره مي شود.
افرادي که خون دانشمندان را ريخته اند و مدافعان حرم را اجير مي خوانند و ايران را ناقض حقوق بشر معرفي مي کنند، از اين پس با وقاحت بيشتري برخورد خواهند کرد چراکه متوليان امري که قرار بود پاسخ کوبنده و درخور شأن ارائه کنند، اينگونه از خود بي خود شده اند، بس هنوز هم ميشود توهين وتحقير بيشتري بر اين مردمان تحميل کرد.
اين پيامي است که خانم موگريني با خود به قاره سبز خواهد برد.
چه زيبا گفت فرزند شهيد همت: “خداي را شاکرم که پدرم نيست که اين روزها را ببيند…”
و در آخر توصيه مي شود به هرکدام از اين افراد نماينده نما يک صحيفه نور همراه با فيلم آرشيو رفتار امام خميني(ره) با نماينده شوروي تقديم شود هرچند که به ظاهر غرب زدگي در ژن اين عزيزان نهادينه شده است وشايد به خاطر همين ژن است که تعدادي خود را برتر مي دانند.

منبع :  

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

پاسخ کوبنده نمايندگان ملت به تحريم ها

پاسخ کوبنده نمايندگان ملت به تحريم ها
خروج

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها