عصر آذربایجان

گزارش خبر

امام جمعه اروميه:

اقتدار امروز نظام‌اسلامي به‌دليل زنده بودن ياد شهدا در جامعه است

1396/09/05

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: اقتدار امروز نظام‌اسلامي به‌دليل زنده بودن ياد شهدا در جامعه است.

حجت الاسلام سيدمهدي قريشي در خطبه_هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه با اشاره به برگزاري کنگره 12 هزار شهيد طي 10 روز آينده در استان افزود: شهدا را نبايد از ياد ببريم و در هر موقعيت و با هر بهانه اي نام و ياد شهدا را در جامعه زنده کنيم تا روحيه ايثار و گذشت در جامعه همه گير شود و در اين صورت است که اين ملت به هيچ وجه شکست نمي خورد. وي ادامه داد: در راستاي اين کنگره برنامه‌ها و همايش‌هاي متعددي در سراسر استان برگزار شده و اين نشان‌دهنده اهميت نقش ايثار و شهادت در جامعه است. بايد مردم و مسئولين دست در دست هم براي زنده نگه داشتن ياد شهدا و گراميداشت جايگاه خانواده شهدا تلاش کنند. حجت‌الاسلام قريشي خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن از بين بردن ياد شهدا و نيز وارد کردن مشکلات بر خانواده شهدا است تا با اين روش به‌دنبال خدشه وارد کردن به نظام اسلامي برآيد، ولي مردم بايد هشيار بوده و همانند گذشته در مسير شهدا و ارتقاي سطح خانواده شهدا در جامعه تلاش کنند. وي با اشاره به اينکه مشارکت امت اسلامي در کمک به زلزله زدگان بسيار عالي و محسوس بود، افزود: بايد از مردم و مسئولان تشکر و قدرداني کرد که به سرعت در منطقه حضور يافتند تا مشکلات مردم را بررسي و حل کنند. حجت الاسلام قريشي ادامه داد: عده‌اي قصد داشتند با شايعه پراکني و بدبيني، نظام و نهادهاي انقلابي را زير سوال ببرند و ضربه اي به اين نهادها بزنند ولي بدانيم که بايد در مقابل اين ضد انقلابها و منافقان ايستادگي کنيم و قدر اين اتحاد و همدلي را بدانيم و سيلي محکمي به دهان ياوه گويان بزنيم. حجت الاسلام والمسلمين قريشي افزود: تمامي نيروهاي نظامي و انتظامي در منطقه زلزله زده حضور يافتند و بسيج شدند تا مشکلات را برطرف کنند و اين مسئله در دنيا بي نظير است که در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به انجام مي رسد. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي ادامه داد: اين استان موظف شده برخي از منازل شهري و روستايي را بازسازي کند که بايد در اين راستا به نهادهاي مرتبط کمک کنيم تا با سربلندي اين وظيفه محوله را به اتمام برسانند. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از مهر، وي اظهار داشت: بر اساس روايات اسلامي مردم بايد به دنبال کسب فيوضات در دنيا باشند تا در آخرت دچار عصيان و عذاب الهي نشوند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

امام جمعه اروميه:

اقتدار امروز نظام‌اسلامي به‌دليل زنده بودن ياد شهدا در جامعه است
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: اقتدار امروز نظام‌اسلامي به‌دليل زنده بودن ياد شهدا در جامعه است.

قوانين دست و پا گير بايد از سر راه توليد برداشته شود

خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي گفت: قوانين دست و پا گير و اداري بايد از مقابل توليدي‌ها و کارگاه‌هاي کوچک برداشته شود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها