عصر آذربایجان

گزارش خبر

قوانين دست و پا گير بايد از سر راه توليد برداشته شود

1398/02/28

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي گفت: قوانين دست و پا گير و اداري بايد از مقابل توليدي‌ها و کارگاه‌هاي کوچک برداشته شود.

  به گزارش عصرآذربايجان، حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اروميه اظهار داشت: مساله رونق توليد بسيار جدي و داراي اهميت است و قوانين دست و پا گير و اداري بايد از مقابل توليدي‌ها و کارگاه‌هاي کوچک برداشته شود. وي ادامه داد: بايد به توليد و صنعت ملي توجه شود و با بهره‌گيري از توان نخبگان کشور نسبت به پيشرفت در صنعت و توليد اقدام شود. وي تصريح کرد: اساتيد و جوانان توانمند دانشگاهي نسبت به عرضه دارايي‌هاي علمي خود و استفاده از توانايي‌هايشان در توليدي‌ها و کارخانجات اقتصادي توجه داشته باشند. وي افزود: افرادي که سرمايه دارند به سمت توليد حرکت کنند و به اين ترتيب اشتغال و توليد در کشور بهبود يابد و جهاد مالي را در کنار جهاد جاني مورد توجه داشته باشيم و در شرايط جنگ اقتصادي اولويت اصلي باشد. خطيب جمعه اروميه تشکيل ستاد ديه را يکي از اقرامات خير و نيک در کشور برشمرد که مسئولان و مردم بايد در راستاي کمک به زندانيان تحت پوشش اين ستاد همت کنند، ابراز داشت: مشارکت در مراسمات گلريزان آزادي زندانيان جرائم غيرعمد را جدي بگيريم و براي کمک به افرادي که ناخودآگاه و بدون جرم عمدي در حبس هستند، تلاش داشته باشيم. وي يادآور شد: بر اساس آيات و روايات اسلامي، انفاق کنندگان در شرايط وسعت مال و هنگام محدوديت جزو محبان الهي و مورد رحمت و انصاف خداوند قرار دارند، به همين جهت نبايد در مسير انفاق کوتاهي کنيم. وي به بيانات اخير رهبر انقلاب در ديدار مسئولان و کارگزاران نظام اشاره و خاطرنشان کرد: در بيانات رهبر انقلاب، تقوا براي انتخاب مديران مورد تاکيد بود که اين امر نشانگر جايگاه خداترسي براي مدير است. وي ادامه داد: نبايد به نژاد، سياست و جهت‌گيري مسئولان و نمايندگان مجلس توجه شود بلکه مهم‌ترين عامل تقوا و کار براي مردم باشد تا شاهد رشد و ارتقاي سطح کيفي در خدمت باشيم. حجت‌الاسلام قريشي در خصوص بيانات رهرري مبني بر نامساعد بودن وضعيت داخلي آمريکا، ابراز داشت: اشاره رهبري به وضعيت نامناسب آمريکا و گرسنگي شديد در اين کشور، نشان داد که مسئولان اين کشور ناتوان از رسيدگي به شرايط داخلي خود هستند. افزايش روزافزايش کشتار جمعي و تولد نوزادان نامشروع را مي‌توان جزو مصاديق اين امر دانست.وي با بيان اينکه مذاکره با آمريکا و سازش با اين کشور سم است، ادامه داد: تنها راه نجات ملت ما ايستادگي است و همانند ?? سال گذشته با تکيه بر توان داخلي پيروز خواهيم بود.وي گفت: بايد قدردان تدبير، شجاعت، حکمت و تقواي رهبري باشيم و مسئولان بايد نسبت به عملي کردن محورهاي ارائه شده توسط رهبر انقلاب اهتمام جدي داشته باشند و مردم نيز همراه مسئولان حرکت در مسير ولايت را مدنظر قرار دهند.وي متذکر شد: تاکيد رهبري بر اينکه مسير حل مشکلات براي دولت باز است، همان مسير حرکت و ارتقاي سطح توانمندي هاي داخلي را نشان مي‌دهد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

امام جمعه اروميه:

اقتدار امروز نظام‌اسلامي به‌دليل زنده بودن ياد شهدا در جامعه است
خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: اقتدار امروز نظام‌اسلامي به‌دليل زنده بودن ياد شهدا در جامعه است.

قوانين دست و پا گير بايد از سر راه توليد برداشته شود

خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي گفت: قوانين دست و پا گير و اداري بايد از مقابل توليدي‌ها و کارگاه‌هاي کوچک برداشته شود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها