عصر آذربایجان

گزارش خبر

مردم با حضور گسترده خود بار ديگر ريشه هاي درخت تنومند انقلاب اسلامي را مستحكم تر كردند

مردم با حضور گسترده خود بار ديگر ريشه هاي درخت تنومند انقلاب اسلامي را مستحكم تر كردند

1396/11/22

مردم انقلابی ایران اسلامی با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن بار ديگر ريشه هاي درخت تنومند انقلاب اسلامي را مستحكم تر كردند و عزت، اقتدار و استقلال خود را به رخ جهانيان كشيدند و حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را به نمايش گذاشتند.

به گزارش عصرآذربايجان، مردم بصير و آگاه استان اعم از شيعه و سني، ارمني، آشوري همه يکصدا فرياد آزادخواهي و عزت سر دادند و بار ديگر با حضور گسترده خود در سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با بنيانگذار و معمار کبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.

مردم انقلابي، شهيدپرور و هميشه در صحنه آذربايجان غربي، همزمان با سراسر کشور امروز به خيابان‌ها آمدند و با سر دادن شعار‌هاي الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، 22 بهمن ماه يوم‌الله، مرگ بر آل‌سعود خائن و... پاسخ دندان‌شکني به تهديد‌هاي دشمنان ايران اسلامي دادند.

*وحدت کلمه و ايمان به خدا رمز استمرار نظام مقدس جمهوري اسلامي

حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي خميني در سخنراني پاياني جشن پيروزي انقلاب و راهپيمايي 22 بهمن در اروميه با بيان اينكه امام راحل از ملت ما خواسته بودند تا چشم تيزبين داشته باشند و ايرادها را دلسوزانه فرياد بزنند و بگويند چون نظام را دوست داريم، فرياد مي زنيم و انتقاد مي کنيم، اظهار كرد: اگر جايي ايرادي در نظام مي بينيم بايد خودمان پا پيش بگذاريم و نبايد منتظر نسخه پيچي اسرائيل و آمريکا و ضد انقلاب باشيم.

وي بر ضرورت مقابله با فساد اقتصادي در نظام اسلامي تاكيد و تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان يک مطالبه ملي از شما مي خواهد که در مقابل فساد بايستيد تا روند پيشرفت انقلاب اسلامي کُند نشود.

نوه امام خميني (ره) متذكر شد: مسئولان بايد زندگي خود را براي تامين رفاه مردم وقف کرده و از ثروت اندوزي دوري کنند؛ اسلام مخالف ثروت نيست و بسياري از ثروتمندان ياري رسان اسلام بودند اما فساد اقتصادي در نظام اسلامي قابل قبول نيست.

وي با تاكيد بر اينكه ضرورت دارد مردم از دروغ گويان و عيب جويان دوري کنند و نسبت به آنان آگاهانه رفتار کنند زيرا آنان همان کساني هستند که مي خواهند مردم را نسبت به نظام و دولت و کشور نااميد کنند، افزود: وقتي مردمي شعار ' آذربايجان اوياخدي، انقيلابا دايخدي' را سر مي دهند يعني تمام نقشه هاي دشمنان نقش بر آب شده است و اين ملت متحدانه در کنار هم ايستاده اند.

وي يادآور شد: دشمنان و در صدر آنان صهيونيست جنايتکار به دنبال ايجاد انشقاق در بين ملت بوده و ملت ايران با هر قوميت و زباني به عنوان يد واحد در مقابل دشمنان مي ايستند و وقتي پاي خون شهدا و آرمان هاي انقلاب و رهبري در ميان باشد، با هم برادرند.

حجت الاسلام سيدعلي خميني ابراز داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن به جهانيان اعلام کردند که بعد از حدود 40 سال از اين انقلاب هنوز جوانان ما راه شهدا و امام شهدا را ادامه مي دهند و پشتيبان ولايت فقيه و نظام جمهوري اسلامي هستند.
وي تصريح كرد: وحدت کلمه و ايمان به خدا رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران بوده و اين دو واژه رمز استمرار نظام مقدس جمهوري اسلامي است و به دشمنان اجازه نمي دهيم با طرح مسائل قوميتي بين ملت ايران تفرقه بياندازد زيرا ما ايراني و مسلمان هستيم. 

نوه امام خميني (ره) خاطرنشان كرد: برخي مشکلات اقتصادي، معيشتي و اشتغال در جامعه وجود دارد و مسئولان نيز براي حل اين مشکلات تلاش مي کنند ولي تنها راه حل مشکلات حضور متحدانه مردم همراه مسئولان است.

وي ادامه داد: دولت موظف است تمامي اين مسائل را با نگاه اسلامي حل و فصل کند و مسئولان و مردم بايد دقت کنند تا کساني را که بر منصب حکومت قرار مي دهند از جان و دل به مردم و کشور خدمت کنند و به دنبال منفعت طلبي خود نباشند بلكه نسبت به حل مشكلات اهتمام بورزند. 
حجت الاسلام سيدعلي خميني به نقش مردم آذربايجان در ظهور و بروز انقلاب اسلامي اشاره و تاكيد کرد: مردم ايران در ظهور انقلاب اسلامي نقش داشتند اما يکي از استان هايي که بيش از سايران بر گردن اين انقلاب حق دارد، آذربايجان و مردم آن هستند و وجود 12 هزار شهيد والا مقام در اين استان گواهي بر اين مسئله است.

* ملت ايران همواره آگاه و بصير هستند و توطئه هاي دشمنان را خنثي مي كنند

حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي با بيان اينكه امروزه ايران اسلامي به جزيره امن تبديل شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ايران اسلامي نه تنها امنيت خود را تامين کرده، امنيت را به کشورهايي که به وسيله استکبار ناامن شده بودند، برگردانده است اما دشمن با انکار اين موفقيت ها، سعي در القاي ناکارآمدي نظام دارد.

وي تصريح كرد: دشمنان امروزه سعي دارند با بزرگنمايي مشکلاتي که در هر کشور ديگري نيز مشابه اين مسائل وجود دارد، مردم را از نظام دلسرد کرده و ناکارآمدي حکومت ديني را القا کنند اين درحالي است که انقلاب اسلامي به اهداف خود در 39 سال گذشته رسيده است.

امام جمعه اروميه تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را ضروري و حائز اهميت دانست و ادامه داد: پيشرفت ها و موفقيت هاي چشمگيري که در طول 39 سال گذشته در حوزه هاي مختلف بدست آمده است بايد تبيين و تشريح شود و در اين راستا رسانه ها و فضاي مجازي نقش به سزايي دارند.

وي با تاكيد بر اينكه انقلاب اسلامي ايران به دستاوردهاي عظيمي رسيده است، متذكر شد: حتي در برخي موارد به اندازه اي پيشرفت داشته ايم که جزو محدود کشورهاي دارنده تکنولوژي و فناوري خاص هستيم، اگر مردم از اين موفقيت ها آگاه شوند نسبت به نظام دلگرم شده و اين توطئه ها نيز خنثي مي شود.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي ادامه داد: ملت ايران بصير هستند و مي دانند که هدف دشمنان همواره ضربه به نظام بوده است و گفته هايشان از سر دلسوزي نيست، بنابراين با همراهي مردم، نظام از اين مرحله نيز عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام قريشي در پايان تصريح كرد: مشاركت و همراهي ملت و دولت در اجراي اقتصاد مقاومتي مورد تاکيد رهبري موجب حل مشکلات اقتصادي کشور خواهد شد و چنانچه دولت در اجراي عملياتي اقتصاد مقاومتي اهتمام داشته و در راستاي جلوگيري از قاچاق و رونق بخشيدن به چرخ توليد و اشتغال تلاش کند و مردم نيز با حمايت از توليدات داخلي از خريد اجناس خارجي امتناع کنند، بسياري از مشکلات حل مي شود.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

مردم با حضور گسترده خود بار ديگر ريشه هاي درخت تنومند انقلاب اسلامي را مستحكم تر كردند

مردم با حضور گسترده خود بار ديگر ريشه هاي درخت تنومند انقلاب اسلامي را مستحكم تر كردند
خروج

مردم انقلابی ایران اسلامی با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن بار ديگر ريشه هاي درخت تنومند انقلاب اسلامي را مستحكم تر كردند و عزت، اقتدار و استقلال خود را به رخ جهانيان كشيدند و حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را به نمايش گذاشتند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها