عصر آذربایجان

گزارش خبر

دشمنان می‌خواهند با تبرئه خود از اغتشاشات دوباره با ایران ارتباط بگیرند

وزیر اطلاعات:

1401/10/03

عصر آذربایجان-وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد.

حجت الاسلام والمسلمين خطيب ه در جلسه تکريم و معارفه مديرکل اطلاعات آذربايجان غربي با اشاره به اينکه در ايران اسلامي وحدت و يکپارچگي در دوره‌هاي مختلف حفظ وجود داشته است، افزود: دشمنان در اغتشاشات اخير تمام توان خود را با کمک سرويس‌هاي اطلاعاتي و رسانه‌هاي غرب بکار بردند تا بتوانند ضربه‌اي به ايران قدرتمند، نظام مقدس و مردم هميشه در صحنه بزنند که به برکت خون مطهر شهدا و رهبري حکيمانه رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم تلاش دشمن يک بار ديگر با شکست مواجه شد.

وزير اطلاعات اظهار کرد: آذربايجان غربي همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار داشته و صلابت و ايستادگي مردم اين ديار و رزمندگان قرارگاه حمزه سيد الشهدا (ع) و ديگر نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي موجب امنيت پايدار در اين استان مرزي شده است.

خطيب ادامه داد: دشمنان در اغتشاشات اخير يک جنگ ترکيبي با تمام امکانات ارتباطي و رسانه‌اي خود ايجاد کردند و در واقع يک جنگ جهاني رسانه‌اي عليه کشورمان به راه انداختند.

وي اضافه کرد: دشمنان با توهم سازي و جعل اخبار تمام توان خود را براي روايت سازي و تصويرسازي غلط به کار مي‌گيرند و ترويج خشونت، ترور و غارت اموال مردم در صدر سياست‌هاي آنان قرار دارد.

وزير اطلاعات يادآور شد: مزدور پروري و آشوب پروري با کمک گروهک‌هاي تجزيه طلب و ايجاد يک عمليات رواني براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ديگر حربه دشمنان است که با اقتدار نيروهاي امنيتي و مسلح و رهبري حکيمانه رهبر معظم انقلاب باز هم با شکست سختي مواجه شدند.

خطيب با بيان اينکه دشمنان در حال حاضر سعي مي‌کنند با عنوان کردن مطالبي در خصوص احياي برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌اي با ايران ايجاد کنند، تاکيد کرد: اين تلاش دشمنان نشان از اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران و وحدت مردم براي پشتيباني از اين نظام الهي دارد.

وي با اشاره به اقدامات و خدمات دولت مردمي و انقلابي در عرصه‌هاي مختلف گفت: ايران اسلامي در جهت پيشرفت و اقتدار و افزايش توان داخلي قدم بر مي‌دارد و دشمن نيز دشمني‌هاي خود را ادامه خواهد داد و مقابله با توطئه‌هاي آنها، هوشياري بيش از پيش نيروهاي امنيتي و نظامي و مردم انقلابي را مي‌طلبد.

وزير اطلاعات با بيان اينکه خدمت و امنيت موضوعاتي در هم تنيده هستند، افزود: امروز که امنيت در کشور برقرار شده خدمت به مردم با تمام توان ادامه خواهد داشت و دولت تمام تلاش خود را براي مردمي کردن خدمات مختلف به کار مي‌بندد.

وي با اشاره به اين که دولت آيت الله رئيسي از همان ابتدا با همه مطالبات انباشته شده‌اي که وارث او بوده و همه محدوديت‌هاي موجود تلاش خود را براي خدمت رساني هرچه بيشتر انجام داده است، يادآور شد: از زمان شروع دولت مردمي و انقلابي با وجود همه فشارها، تحريم‌ها و اهرم‌هاي فشار دشمنان انقلاب، کارگزاران دولت تلاش کرده‌اند تا در جهت مردمي کردن يارانه‌ها، افزايش حقوق کارمندان، کارگران، بازنشستگان معلمان و پرستاران و همه اقشار مختلف جامعه گام‌هاي موثري بردارند.

خطيب گفت: دولت با افزايش ارتباطات با کشورهاي همسايه و حضور فعال در پيمان‌هاي منطقه‌اي و جهاني توانسته مراودات خود را با کشورهاي منطقه‌اي و جهاني افزايش دهد.
وي اظهار کرد: صدا و سيما و ديگر رسانه‌ها و نهادهاي دولتي و خصوصي بايد در عرصه جهاد تبيين در جهت تنوير افکار عمومي براي بيان دستاوردهاي نظام اسلامي تمام توان خود را بکار ببندند.

استاندار آذربايجان غربي نيز در اين جلسه گفت: اين استان 967 کيلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد و همين موضوع باعث شده تا در موضوع مبادلات مرزي استاني منحصر به فرد باشد.

محمدصادق معتمديان با بيان اينکه امروز با اشرافيت نيروهاي مسلح و امنيتي در عمق استراتژيک دشمن به مقابله با آنها برآمده‌ايم، افزود: با همه اين تلاش‌ها امنيت کامل و پايداري در استان برقرار است.

وي با بيان اينکه جريان‌هاي ضد انقلاب از مرزهاي ايران اسلامي عقب نشيني کرده‌اند و اين مهم نشات گرفته از اقتدار نيروهاي مسلح است، اضافه کرد: تا خلع سلاح کامل ضد انقلاب و بيرون راندن آنها از منطقه اقدامات بازدارنده عليه دشمنان ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربايجان غربي همچنين گزارشي در خصوص برخورد قاطع با قاچاق هاي سازمان يافته و لزوم تخصيص اعتبارات ويژه ملي براي انسداد بيش از پيش مرزهاي شمالغرب کشور ارايه کرد.

در پايان جلسه از زحمات مديرکل سابق اطلاعات استان تجليل و مديرکل جديد اطلاعات آذربايجان غربي نيز معرفي شد.

وزير اطلاعات در سفر به اروميه با حضور در گلزار شهداي باغ رضوان اين شهر حاضر شد و به مقام شامخ شهدا اداي احترام کرد.

حجت الاسلام والمسلمين خطيب همچنين بر مزار حجت الاسلام والمسلمين حسني مجاهد نستوه آذربايجان نيز حاضر شد و با قرائت فاتحه باد ابن مجاهد فقيد را گرامي داشت.

وي همچنين با نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه نيز ديدار و گفت‌ وگو کرد.

وزير اطلاعات سپس در ستاد خبري اداره کل اطلاعات آذربايجان غربي نيز حاضر شد و به گزارش‌هاي امنيتي مردم پاسخ داد.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها