عصر آذربایجان

گزارش خبر

مسئولان به وعده های خود عمل کنند

مسئولان به وعده های خود عمل کنند

1396/12/12

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید وعده های خود را عملی کنند و از دادن وعده هایی که عمل به آن غیر ممکن است دوری کنند.

حجت الاسلام سيدمهدي قريشي در جمع نمازگزاران اروميه با بيان اينکه مسئولان استاني بايد تفرقه و اختلاف را کنار بگذارند اظهارداشت: مسئولان بايد به مردم خدمت کرده و با عدالت در جامعه رفتار کنند زيرا عدالت اجتماعي مورد تاکيد رهبري بوده و بي عدالتي در جامعه ما غيرقابل قبول است.

وي ادامه داد: آذربايجان غربي از استان هاي حساس کشور بوده و مسئولان در اين استان بايد از بيان مسائل قوميتي دوري کنند زيرا وجود قوميت ها نشانه عظمت خداوند است و کساني که از اين شرايط براي ايجاد تفرقه استفاده مي کنند دنباله رو شيطان هستند.

امام جمعه اروميه در ادامه با اشاره به اينکه فرصت‌ها يکي پس از ديگري از دست مي‌ رود اضافه کرد: شرايط جغرافياي استان بسيار حساس است و امروز زمان مطرح کردن مسائل قوميتي و مذهبي نيست بايد از زمان ها و موقعيت ها در راستاي پيشبرد اهداف و پيشرفت استان استفاده مفيد و قابل توجهي داشته باشيم.

وي با تاکيد بر بهره برداري هر چه سريعتر راه آهن اروميه- مراغه عنوان کرد: امروز درخصوص راه آهن اروميه شاهد وعده ها و زمان هاي مختلفي هستيم ديگر زمان شعار دادن نيست مسئولان  بايدوعده هاي خود را عملي کنند و از دادن وعده هايي که عمل به آن غير ممکن است دوري کنند.

امام جمعه اروميه در ادامه با اشاره به بيانات رهبري گفت: امروزه اشرافي‌گري جامعه را فرا گرفته است و دچار ارتجاع و عقب‌گرد شده‌ايم و مسئله برقراري عدالت اجتماعي موضوع مهمي بوده که در جامعه به فراموشي سپرده شده است.

وي با بيان اينکه آنهايي که بودجه کشوري را تنظيم و تقسيم مي‌کنند بايد عدالت را در تقسيم آن در بين استان‌هاي مختلف کشور رعايت کنند، گفت: تنظيم بودجه از مهم ترين محور هاي عدالت است و بايد به درستي در تقسيم آن توجه شود اين درست نيست که برخي استان‌ها با پارتي‌بازي و بلند کردن صدا بودجه‌هاي بيشتري بگيرند و  آنها که صدايي ندارند از تقسيم بودجه بي‌نصيب باشند و اين استان‌ها هم خدايي دارند.

حجت الاسلام قريشي در پايان توجه به حفاظت از بيت‌المال را موضوع مهمي دانست و اشاره کرد: بيت المال متعلق به همه مردم است و خيانت به آن تاوان بسياري در دنيا و آخرت دارد که کمترين‌ آن خشم و غضب الهي و آتش جهنم است و در حفاظت از بيت‌المال تنها مسئولان وظيفه ندارند بلکه مردم هم در اين زمينه تکليف بر عهده دارند.

به گزارش عصرآذربايجان به نقل از مهر، امام جمعه اروميه با اشاره به اينکه در آستانه عيد از توجه به فقرا و نيازمندان غفلت صورت نگيرد، ادامه داد: کارخانه داران و مديران در اين ايام سعي کنند تا حقوق و دستمزد کارگران و کارکنان خود را سر موعد بپردازند تا موجبات شادي و خوشحالي خانواده‌هاي آنها هم فراهم شود.

وي با بيان اينکه افراد غني سهمي را براي فقيران و محرومان از مال خود در نظر داشته باشند، تصريح کرد: همه بايد در زندگي خود اين امر را در نظر بگيريم خداوند در قرآن مي‌فرمايد آنانکه که در راه خدا به فقيران کمک مي‌کنند خداوند چندين برابر آن را به آنها برمي‌گرداند و خداوند روزي را با صدقه و زکات نازل مي‌کند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

اتحاد عمل خواست مردم از نمايندگان مجلس است

نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: انتظار مردم از نمايندگان خود در مجلس اتحاد و يکپارچگي است تا در سايه اتحاد به مانند نمايندگان ديگر استان‌ها، مشکلات کليدي و بزرگ منطقه را حل کنند.

مسئولان به وعده های خود عمل کنند

مسئولان به وعده های خود عمل کنند
خروج

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید وعده های خود را عملی کنند و از دادن وعده هایی که عمل به آن غیر ممکن است دوری کنند.

برگزاري مسابقات واليبال جام ملت‌ها قابليت بزرگي براي شهر و استان

خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي گفت: برگزاري مسابقات واليبال جام ملت‌ها در اروميه قابليت و ظرفيت بزرگي براي شهر و استان محسوب مي شود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها