عصر آذربایجان

گزارش خبر

نفوذ اسم رمز دشمن در تبليغات گسترده و شايعات عليه پيشرفت هاي نظام

نفوذ اسم رمز دشمن در تبليغات گسترده و شايعات عليه پيشرفت هاي نظام

1396/12/13

سرويس سياسي: با بيان اينکه نفوذ؛ اسم رمز دشمن در تبليغات گسترده و شايعات عليه پيشرفت هاي نظام است، گفت: برخي ها حتي با داشتن مسئوليت در کشور، نگاهشان به غرب يک نگاه فرشته نجات است که در اينجا تنها بصيرت افزايي راهکار مقابله با ترفندخودي هاي فريب خورده خواهد بود.

اخيراً در کشور هر جا موفقيتي وجود داشته است، شاهد هستيم که پشت سرش فتنه و تنش در کشور اتفاق مي افتد، از سويي ديگر رهبر معظم انقلاب  هم عنوان کرده اند که دشمن به اين نتيجه رسيده نظام اسلامي ايران از داخل بايد درگير خودش باشد.
اتفاقات اخير نشان مي دهد که دشمن به دنبال تهي کردن نظام و القاء ياس و نااميدي بين مردم و به ويژه جوانان اين مرز و بوم است.
*دشمن اهداف تعريف شده اي براي بهره گيري از تبليغات رسانه اي عليه ملت ما دارد
از اين رو »محمود قاسمي« کارشناس مسائل سياسي گفت: يکي از سياست هاي تعريف شده رسانه اي دشمن اين است که از شبکه هاي اجتماعي  و 250 شبکه ماهواره اي فعال به زبان فارسي در کشور استفاده مي کنند و از اهداف تعريف شده آن ها ايجاد يأس و نااميدي در جامعه است.
وي اظهار کرد: از سويي هم شاهد هستيم که بارها رهبر انقلاب در سخنان خودشان به مسئولان گفته اند که موفقيت هاي نظام در تمامي عرصه ها را به درستي و جامع به مردم منعکس کنند.
*پشتوانه مردمي، قدرت نرم نظام در برابر دشمنان است
اين کارشناس مسائل سياسي افزود: روزهايي همچون 22 بهمن ها و کسب موفقيت هاي نظام در تمامي عرصه هاي اقتصادي، سياسي و علمي روزهاي شادي آور براي نظام است و حضور مردم در صحنه هاي انقلاب به عنوان پشتوانه هاي اصلي و قدرت نرم نظام در برابر دشمناني است که به دنبال القاء نااميدي در جامعه هستند و مي_خواهند اين قدرت نرم نظام را کاهش دهند.
*دشمن به دنبال کاهش تأثير معنوي پيشرفت هاي عرصه هاي علمي و اقتصادي در بين مردم است
قاسمي تصريح کرد: به طور مثال زماني که ما پيشرفت هاي علمي داشتيم و از داروهاي جديدي رونمايي مي کنيم يا کارخانه هاي جديدي را تأسيس و در اين حوزه موفقيت هاي چشمگيري حاصل شده است، رسانه هاي دشمن شگردشان اين است که درحد پخش يک خبر هم تحمل نمي کنند و اگر بتوانند حتي براي آن يک چالش بزرگ ايجاد مي کنند و مي آيند و مي_گويند اين پيشرفت علمي صحت ندارد و يا مونتاژ بوده و يا از جايي ديگر آورده شده است.
*هرجا نظام ما گامي رو به جلو برداشته با شايعاتي از طرف دشمن براي نااميد کردن مردم روبرو بوديم
وي عنوان کرد: به همين دليل مي طلب در اين راستا مسئولان بايد به صورت مستند، روشن و برجسته توانمندي هاي نظام را به گونه اي صحيح براي مردم معرفي کنند که تمامي حقايق روشن شود و مردم هم بر اين باور خود بيافزايند که هرجا نظام ما گامي رو به جلو برداشته با شايعاتي از طرف دشمن براي نااميد کردن مردم روبرو بوديم و تحت تأثير القائات دشمنان قرار نگيرند.
*در جنگ نرم، هزاران نفر به جاي اسلحه، رسانه و شايعات را عليه ملت به دست گرفته اند
اين کارشناس مسائل سياسي ادامه داد: مردم ما در جنگ سخت به خوبي مي دانند که دشمنانشان همچون تروريست ها و داعشي ها و تکفيري ها خيمه زده اند و مي دانند اين خطر جدي است و به طور معمول و طبيعي اقدامات لازم براي مقاومت در بين ايجاد مي شود، در جنگ نرم نيز مي بايست همه بر اين باور باشيم که دقيقاً مشابه همين هزاران نفر به جاي سلاح گرم، رسانه را به دست گرفته اند و جلوي مانيتورها نشسته اند و به جاي شليک گلوله، شايعات و ياس و نااميدي عليه ارزش هاي نظام ما به کارمي گيرند.
قاسمي با بيان اينکه نفوذ؛ اسم رمز دشمن در تبليغات گسترده و شايعات عليه پيشرفت هاي نظام است، تصريح کرد: يعني ما با لشکري مواجه هستيم که اين لشکر دقيقاً همچون سربازان يک پادگان به صورت برنامه ريزي شده و منسجم عمل مي کند  اما به جاي اسلحه،توپ، تانک و گلوله، رسانه، فيلم، عکس و سخنان غيرواقع منتشر مي کند و وظيفه ما است تا با بصيرت افزايي عموم مردم را از اين خطر و نفوذ آگاه سازيم. 
*در طول تاريخ، برخي خودي ها آب به آسياب دشمن ريخته اند/برخي ها حتي با داشتن مسئوليت در کشور، نگاهشان به غرب يک نگاه فرشته نجات است
وي همچنين به همراهي برخي عناصر داخلي و فتنه با دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: اينان در حقيقت في قلوبهم مرض هاي نظام هستند که از زمان صدر اسلام تاکنون افرادي همچون آنان عمل کرده اند، ابوموسي اشعري ها، طلحه و زيبرها و يا اشعث بن قيس هايي که دوست دارند هميشه طرفداري از دشمن کنند و به نوعي آب به آسياب دشمن بريزند و در همان مسيري حرکت کنند که  دشمن حرکت مي کند.
اين کارشناس مسائل سياسي اظهار کرد: اين روزها اين گونه افراد، نگاهشان به غرب يک نگاه فرشته نجات است مثل ميرزاملکم خاني هايي که در زمان مشروطه مي گفتند ما براي پيشرفت از فرق سر تا ناخن پا فرنگي شويم تا بتوانيم کشور را پيش ببريم.
*بصيرت افزايي راهکار مقابله با ترفندخودي هاي فريب خورده
قاسمي افزود: امروز نگاه برخي از افرادي که در جامعه هستند و حتي ممکن است پست و مسئوليتي هم داشته باشند همين نگاه است، آن ها تکيه بر توانمندي هاي خودمان را  کم مي بينند و هميشه اروپا و امريکا را فرشته نجات کشور حساب مي کنند و متأسفانه نوع تحصيلات و نوع آموزش هايي هم که در دوران تحصيل داشته اند هم زمينه را در ذهنشان ايجاد کرده است که ما خودمان هيچي نداريم، نمي توانيم و ضعيف هستيم و اگر مي خواهيم پيشرفت کنيم بايد اميد ما بايد به اروپا و يا امريکا باشد.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از راه دانا  وي ادامه داد: همواره افرادي بودند که ممکن است حتي سواد بالا داشته و يا مسئوليتي هم داشته باشند، اما به دلايلي در راستاي برنامه هاي دشمن حرکت کردند، اينجا است که بايد با بصيرت افزايي توطئه هاي دشمن از جمله توطئه نفوذ را خنثي کنيم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

نفوذ اسم رمز دشمن در تبليغات گسترده و شايعات عليه پيشرفت هاي نظام

نفوذ اسم رمز دشمن در تبليغات گسترده و شايعات عليه پيشرفت هاي نظام
خروج

سرويس سياسي: با بيان اينکه نفوذ؛ اسم رمز دشمن در تبليغات گسترده و شايعات عليه پيشرفت هاي نظام است، گفت: برخي ها حتي با داشتن مسئوليت در کشور، نگاهشان به غرب يک نگاه فرشته نجات است که در اينجا تنها بصيرت افزايي راهکار مقابله با ترفندخودي هاي فريب خورده خواهد بود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها