عصر آذربایجان

گزارش خبر

دولت بايد روحيه خدمت را جايگزين وادادگي کند

دولت بايد روحيه خدمت را جايگزين وادادگي کند

1397/04/03

سرويس سياسي: عضو فراکسيون اميد گفت: هنر دولت اين نيست که در شرايط آسان کشور را اداره کند بلکه هنر زماني است که در شرايط سخت و دشوار مشکلات کشور و مردم را حل و کشور را اداره کند.

سهيلا جلودارزاده، عضو فراکسيون اميد در خصوص عملکرد دولت دوازدهم اظهار داشت: بايد بپذيريم که دولت صفي از مخالفان داخلي و خارجي را داشته و خيلي از آنها روزگاري ادعاهاي زيادي داشته و وقتي شکست خوردند جنگ خود را با دولت آغاز کردند.
وي در ادامه عنوان کرد: اگر دولت رسالت خود را خوب تشخيص ندهد در چنين شرايطي دچار وادادگي مي شود؛ امروز مساله مردم و دولت مساله مرگ و زندگي است؛ دوسال و نيم از عمر دولت باقي مانده است و مي توان به همين ميزان عمر مردم را کم يا زيادتر کند.
عضو فراکسيون اميد ضمن تأکيد بر لزوم تلاش مضاعف دولت دوازدهم عنوان کرد: خداوند وعده داده است که ان تنصروالله ينصرکم؛ پس دولت اگر با نيت ياري خداوند وارد عرصه خدمت مجدد بشود خداوند هم کمک کرده و از پس مشکلات بر آمده و اداره امور کشور نيز براي دولت راحت تر خواهد بود.
جلودار زاده در ادامه تأکيد کرد: دولت بايد روحيه خود را تغيير داده و روحيه خدمت را جايگزين روحيه وادادگي و نااميدي کند و براي بهبود شرايط اقتصادي و معيشتي مردم قدم بردارد و در اين مسير بر خداوند هم توکل کند.
وي با بيان اينکه تبليغات عليه دولت بسيار زياد است عنوان کرد: هنر دولت اين نيست که در شرايط آسان کشور را اداره کند بلکه هنر زماني است که در شرايط سخت و دشوار مشکلات کشور و مردم را حل و کشور را اداره کند.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس در ادامه افزود: در شرايطي که روز قدس يک روز براي وحدت جهاني است برخي اين روز را محلي براي تسويه حساب داخلي قرار داده و حتي کار تا جايي پيش رفت که عده اي اندک به آقاي صالحي توهين کردند.
جلودار زاده با بيان اينکه اين افراد جزء مردم نيستند و تنها عده‌اي معدودند عنوان کرد: روزگاري هم با آقاي هاشمي اين برخورد ها مي شد ولي امروز مي بينيم در نبود هاشمي هنوز همان مشکلات با افراد ديگر وجود دارد.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا مشکلات اقتصادي کشور ناشي از عملکرد دولت است عنوان کرد: موضوع ارز، مسکن و ... با سياست خارجي کشور در ارتباط است؛ هزينه هايي که امروز به ملت ايران تحميل مي شود شرايط اقتصادي کشور را خراب تر مي کند. همه تصميمات بر عهده دولت نيست.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينکه دشمن عليه ايران ستاد جنگ راه انداخته است عنوان کرد: در چنين شرايطي يعني ايران يک کشور درحال جنگ است و اين نبايد منجر به تفرقه شود و در اين شرايط اقتصادي بايد زمينه براي وحدت بيشتر ملت فراهم شود.
جلودار زاده با بيان اينکه نبايد به دنبال منيت ها و اختلافات باشيم شکست مي خوريم عنوان کرد: فرقي ندارد در کدام جناح سياسي باشيم بلکه بايد در چنين شرايطي کشور را به سمت اتحاد پيش ببريم هر کدام از ما يک يک نفر هستيم و مي توانيم در جاي خود موثر باشيم.
وي با انتقاد از حقوق کارگران و افراد مستضعف بيان داشت: يک کارگر با حقوق يک ميليون تومان چگونه مي تواند در چنين شرايطي زندگي کند؛ در حالي که کمتر از 500 هزار تومان بهاي اجاره خانه در تهران وجود ندارد با حقوق يک ميليون توماني نمي توان زندگي کرد.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از راه دانا، عضو کميسيون اجتماعي در ادامه گفت: دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه در ايران هستند ولي نبايد اجازه دهيم اين تفرقه در کشور به وجود آيد؛ حمايت از توليد ملي و تشنج زدايي در دنيا بايد بيشتر در دستور کار دولت قرار بگيرد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

دولت بايد روحيه خدمت را جايگزين وادادگي کند

دولت بايد روحيه خدمت را جايگزين وادادگي کند
خروج

سرويس سياسي: عضو فراکسيون اميد گفت: هنر دولت اين نيست که در شرايط آسان کشور را اداره کند بلکه هنر زماني است که در شرايط سخت و دشوار مشکلات کشور و مردم را حل و کشور را اداره کند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها