عصر آذربایجان

گزارش خبر

مسئولان استاني در صدد حل معضل انباشت سيب کنار جاده ها باشند

مسئولان استاني در صدد حل معضل انباشت سيب کنار جاده ها باشند

1397/08/27

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي فقيه در آذربايجان ‌غربي معضل اصلي استان را مسئله سيب هاي زير درختي و انباشت آن در کنار جاده عنوان کرد و گفت: اين مسئله به قدري جدي است که رهبري نيز به آن ورود کرده و به حل اين مشکل تاکيد جدي داشتند، بايد مسئولان استاني در صدد حل اين مشکل باشند و در سفر آتي رئيس جمهور به استان حل جدي و ريشه اي معضل کشاورزان را از ايشان درخواست کنند.

به گزارش عصرآذربايجان، حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اروميه به فرا رسيدن هفته وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: در اين هفته بايدبه دنبال نقاط اتحاد و همبستگي ميان مذاهب اسلامي باشيم.
وي با تاکيد بر اينکه برخي با توسل به موضوعات قوميتي و مذهبي دنبال تفرقه باشند عين خيانت به اسلام و ناپسند است، تصريح کرد: وحدت به اين مفهوم نيست که شيعه يا سني از مذهب خود دور شوند بلکه بايد روي نقاط اشتراک تمرکز کرده و اين موارد تقويت شود.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان ‌غربي با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگري(ع) و نيز آغاز امامت حضرت امام زمان(عج)، متذکر شد: توجه مردم و به ويژه قشر مسئولان در راستاي رسيدگي به مشکلات اجتماع با توجه به فرامين ائمه(ع) بايد مدنظر باشد.
خطيب جمعه اروميه يادآور شد: سياست آمريکا عليه ايران فشار اقتصادي و ازبين بردن اعتماد دربين مردم است و دشمن مي خواهد از اندک فساد موجود در بين مديران کشور در جامعه اختلاف افکني کرده و وحدت و اعتماد مردم به نظام را ازبين ببرد.
حجت الاسلام قريشي به برخي اظهار نظر مسئولان مبني بر بزرگنمايي مشکلات موجود اشاره و خاطرنشان کرد: در شرايطي که برخي مسئولان اقداماتي نظير اختلاس، فساد و هر مشکلي را بزرگنمايي کنند و تخريب همديگر در فضاي حقيقي و مجازي را پيشه خود سازند امري است که موجب از بين رفتن اعتماد عمومي و در نتيجه شادي دشمنان مي‌شود.
وي ادامه داد: برخي مسئولان و نمايندگان مجلس وعده‌هايي را داده اند که مشکل را حل کنند ولي شاهد هستيم که اين مشکل همچنان پابرجاست و به وعده‌ها عمل نشده است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان ‌غربي متذکر شد: موضوع سيب‌هاي زير درختي منطقه موضوعي است که در سال‌هاي اخير گريبانگير کشاورزي استان شده و حتي رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز در بياناتشان به اين امرتوجه ويژه داشته‌اند.
وي ادامه داد: در سفر پيش روي رئيس جمهور و هيات دولت يکي از اصلي ترين مطالبات مسئولان و نمايندگان موضوع سيب‌هاي زيردرختي باشد تا کشاورزان آرامش و آسايش را در زندگي خود شاهد باشند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها