عصر آذربایجان

گزارش خبر

وحدت شیعه و سنی یکی از ضروریات جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی :

1399/10/26

عصر آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه وحدت شیعه و سنی را یکی از ضروریات جامعه در شرایط کنونی دانست.

عصر آذربايجان- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه وحدت شيعه و سني را يکي از ضروريات جامعه در شرايط کنوني دانست.

حجت الاسلام سيدمهدي قريشي ظهر جمعه در جمع نمازگزاران اروميه با اشاره به تحريف سخنان مقام معظم رهبري توسط رسانه‌هاي بيگانه و منافقين داخلي با هدف تخريب فرمايشات و جايگاه ايشان افزود: اگر آمريکا خيرخواه جامعه ايران است چرا از ورود داروهاي بيماري‌هاي صعب العلاج و خاص به کشور جلوگيري مي‌کند اما از سويي موافق ورود واکسن ويروس منحوس کرونا است.

وي تصريح کرد: در موضوع برجام، رهبري مخالفت خود را با اين موضوع ابراز کردند ولي اجازه امتحان شدن قضيه و ورود آن را دادند اما در موضوع واکسن چون به صورت مستقيم با جان مردم مربوط است به صورت جدي وارد موضوع شده و اجازه وارد شدن آن را ندادند.

حجت‌الاسلام قريشي با تاکيد بر اينکه بايد مردم در اين خصوص هوشمندانه برخورد کنند تا فريب تحريفات دشمنان را نخورند، افزود: واکسن کشورهاي آمريکا، انگليس و حتي فرانسه قابل اعتماد نيست، اين محل ترديد بوده زيرا کساني که تا ديروز دشمن ما بودند، امروز به ما واکسن مي‌دهند و اين مسئله چگونه قابل اعتماد است و اگر توانايي دارند بيماران خود را مطرح کنند

امام جمعه اروميه در ادامه با بيان اينکه وحدت شيعه و سني يکي از ضروريات جامعه است و افزود: بايد علماي شيعه و سني و تک تک آحاد جامعه اسلامي بصيرت خود را در اين موضوع نيز نشان داده و مانع رسيدن دشمنان به اهداف شوم خود شوند.

وي با اشاره به ساخت فيلم تفرقه انگيز بانوي بهشت توسط يک روحاني شيعه انگليسي به نام ياسر الحبيب گفت: استکبار جهاني از ساخت اين فيلم حمايت کرده و 400ميليارد دلار براي ساخت اين فيلم هزينه کرده و اين مهم نيز نشان دهنده اهميت قضيه براي ايجاد تفرقه ميان مسلمانان براي استکبار جهاني است.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي همچنين با اشاره به ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ويژگي‌هاي شخصيتي اين بانوي کريمه را الگو و سرمشق زندگي در ابعاد مختلف عبادي، سياسي و اجتماعي دانست و گفت: بايد با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي مراسم عزاداري به صورت باشکوه برگزار شود.

امام‌جمعه اروميه همچنين با اشاره به اهميت ياد خداوند در فعاليت‌هاي مختلف گفت: هرگاه بندگان خدا با نام و ياد الهي کارهاي خود را شروع کنند خداوند برکت خود را در فعاليت آنها قرار مي‌دهد.

حجت الاسلام قريشي ياد خداوند را موجب استجابت دعا در درگاه الهي، بخشش گناهان و حل مشکلات مختلف دانست و خاطرنشان کرد: حتي اگر کسي خواب و استراحت خود را با ياد خداوند آغاز کند خواب او نيز عبادت و تسبيح محاسبه مي‌شود.

منبع : مهر

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

وحدت شیعه و سنی یکی از ضروریات جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی :
خروج

عصر آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه وحدت شیعه و سنی را یکی از ضروریات جامعه در شرایط کنونی دانست.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها