عصر آذربایجان

گزارش خبر

همه واقعیت های ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه

همه واقعیت های ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه

1401/07/09

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، در مورد فیلمی با عنوان ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه، گفت: این فرد جزو مجرمان باند جعل اسکناس بوده که البته با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان‌غربي، در مورد فيلمي با عنوان ضرب و شتم يک خانم توسط پليس در اروميه، گفت: اين فرد جزو مجرمان باند جعل اسکناس بوده که البته با رعايت کامل حقوق شهروندي دستگير و تحويل مراجع قضايي شده است.

به گزارش آراز خبر،سرهنگ صادق شکري  اظهار داشت: به دنبال انتشار کليپي در فضاي مجازي و شيطنت برخي از اشخاص معاند و فرصت طلب مبني ضرب و شتم يک خانم در اروميه توسط پليس، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار انتظامي استان قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد که اين خانم يکي از اعضاي باند جعل اسکناس، کلاهبرداري و سرقت به عنف است که با صحنه سازي و پرت کردن خودش از خودرو سبب فرار همدستش مي شود.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان‌غربي، عنوان کرد: با هوشياري و اشراف اطلاعاتي عوامل انتظامي، نامبرده در ايستگاه بازرسي شهيد کلانتري شناسايي و پس از تعقيب و گريز  در يکي از محلات اروميه با رعايت کامل حقوق شهروندي دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد.

وي در پايان گفت: پليس همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان محترم بدون بررسي صحت مطالب منتشر شده در فضاي مجازي، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند و با بررسي و دقت بيشتر، فضا را براي فعاليت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند.

شکري بيان داشت: پليس بر اساس وظايف ذاتي و قانوني خود، اقدامات اطلاعاتي در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي انجام داده و با اين تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

منبع : پایگاه خبری آراز خبر

برچسب ها:  

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

حضور موفقي در بازار روسيه نداريم

رئيس اتاق بازرگاني اردبيل:
خروج

رئيس اتاق بازرگاني استان اردبيل گفت: متأسفانه برخلاف برنامه‌ريزي‌ها حضور موفقي در بازار روسيه نداريم.

عدم هماهنگی مشکل متقاضیان مسکن زمین‌های توحید

عدم هماهنگی مشکل متقاضیان مسکن زمین‌های توحید
خروج

به گزارش عصرآذربایجان، طی روزهای گذشته شاهد تجمع اعتراضی اعضای تعاونی‌ زمین‌های ارتش و توحید واقع در خیابان میرداماد ارومیه مقابل استانداری آذربایجان غربی بودیم.

کوه چهل مر شهيدان اروميه

 
خروج

گروه سيري در استان ها: تک قله مرتفع چهل مرد شهيدان بر روي يک خط الرأس شمالي – جنوبي قرار گرفته که از سمت شمال پس از يک قله 3024 متري بدون نام به قله 3400 متري مرتفع بره عزد و سپس ساير ارتفاعات منطقه متصل مي شود.قله زيباي كوه شهيدان، با نام چهل مر شهيدان كه از قرار معلوم تعدادي از شهيدان 14 قرن پيش در اينجا مدفون هستند و قله آن زيارتگاه و مكان مقدس محسوب مي شود.

بخاری‌های نفتی مدارس آذربایجان شرقی تا مهر ماه جمع‌آوری می‌شود‌

 
خروج

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: اولویت اول آموزش و پرورش جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس استان تا اول مهر ۹۸ است.

ارسباران، قربانی بی‌تدبیری‌ها

 
خروج

دوشنبه‌ي سياه 28 مردادماه بود که شعله‌‌هاي خشمناک و سوزان آتش، امان جنگل‌هاي ارسباران را بريد و تن سرسبز آن را سياه پوش کرد، سه روز متوالي ارسباران همچنان در آتش مي سوخت ولي هنوز خبر اين حادثه براي اذهان عموم منتشر نشده بود تا اين‌که ماجراي اين حادثه‌ي تلخ در عصر روز چهارشنبه، سي‌ام مردادماه، به‌صورت گسترده رسانه‌اي و عمق فاجعه برهمگان آشکار شد، اکنون بعد از گذشت 10 روز از واقعه‌ي ناگوار آتش سوزي‌ اخير، 632 هکتار از تن بي جان و خاکستر شده‌ي ارسباران بر جاي مانده است.

نهاد خانواده سقف امن هر انسان

 
خروج

گروه گزارش: خانواده، مناسبت ترين نظام براي تأمين نيازهاي روحي و معنوي بشر است و بهترين سقف امن هر انسان به شمار مي‌رود.

مشکلات نهایی مسکن‌مهر اردبیل برطرف می‌شود

 
خروج

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به اتمام پروژه مسکن مهر در آینده ای نزدیک مشکلات نهایی این پروژه برطرف می‌شود که در این راستا مسئولان ذی‌ربط باید نهایت همکاری را داشته باشند.

موسيقي مذهبي اصيل را به گوش مردم برسانيد

 
خروج

گروه گزارش: اغلب نوحه‌خوانان يا روضه‌خوانان اطلاعاتي از موسيقي ندارند. مي‌بينيم که تلويزيون هم نوحه‌خواني آنها را پخش مي‌کند و در نتيجه جوان‌ترها نحوه نوحه‌خواني آنها را مي‌بينند و از همان تقليد مي‌کنند.

شهرستان سويوق بلاغ

 
خروج

گروه سيري در استان ها: "شهر سويوق بلاغ که امروزه به آن مهاباد گفته مي شود يکي از بزرگترين شهرهاي استان آذربايجان غربي مي باشد.

تقویت ۴۰ درصدی پول ملی در برابر کاهش ۳۰۰ درصدی ارزش پول

 
خروج

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دلار در زمان آقای روحانی از ۳ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است، حال که دلار از ۱۸هزار تومان به حدود ۱۱ هزار رسیده است، نباید ادعا کرد ارز ۸۰ درصد ارزان شده است.

دانش ‌آموزان اردبیلی به ترویج استفاده از کالای استاندارد در سطح جامعه کمک کنند

 
خروج

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: رویداد دانش آموزی ایده‌های نوآورانه دانش‌ آموزان در راستای ترویج استاندارد برای اولین بار در سطح استان اردبیل برگزار شد.

فکر تعدي به مرزها با مشت فولادين پاسخ داده مي‌شود

 
خروج

گروه خبر: فرمانده سپاه شهداي آذربايجان‌غربي گفت: اگر دشمن فکر تعدي به مرزهاي اين کشور را داشته باشد با اراده و مشت فولادين مردم و بسيجان پاسخ خود را مي‌گيرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها