عصر آذربایجان

گزارش خبر

200 بازي را در سطح کشور داوري کرده ام

تلخ و شيرين داور فوتبال جوان ايجرودي//

1395/11/03

داور فوتبال ايجرودي با بيان اينکه کلاس داوري درجه 3 براي نخستين بار در ايجرود برگزار مي شود،گفت: 200 بازي را در سطح کشور داوري کرده ام و هيچ زماني از کارم نا_اميد نشدم.

گروه ورزشي: داور فوتبال ايجرودي با بيان اينکه کلاس داوري درجه 3 براي نخستين بار در ايجرود برگزار مي شود،گفت: 200 بازي را در سطح کشور داوري کرده ام و هيچ زماني از کارم نا_اميد نشدم.
فرهاد اميني » داور فوتبال ايجرودي« با بيان اينکه متولد 1365 در روستاي گلابر ايجرود، از کارکنان اداره ورزش و جوانان اين شهرستان داراي مدرک کارشناسي تربيت بدني است، اظهار داشت: از سال 1388 در شهر زنجان کلاس درجه 3 داوري فوتبال را  با حضور در کلاس استاد فرج_اله يثربي داور بين المللي، گذرانده است.
وي با اشاره به اينکه با توجه به علاقه و توانايي در قضاوت از زمان شروع داوري به صورت رسمي، منظم و مرتب در تمرينات آمادگي جسماني و کلاس هاي ارتقاء داوري شرکت کرده است، افزود: براي يک داور موفق تقريبا همه سال_هاي داوري، بهترين سال داوري است.
داور فوتبال ايجرودي با تاکيد بر اينکه بهترين سال داوري او در سال 1392 بوده است، تصريح کرد: در اين سال آشنايي با استاد محمود رفيعي داور بين المللي بود چرا که در اين سال با حمايت_هاي ايشان و آقاي اصفهانيان رئيس کميته داوران کشور و آقاي بياتي رئيس کميته داوران استان زنجان نزديک به 150 داوري انجام دادم.
اميني با بيان اينکه يک داور موفق بايد يک برنامه ريزي بلند مدت داشته باشد، ادامه داد: بنده نيز از اين امر مستثني نيستم و تاکنون تا به اينجا 200 بازي را در سطح کشور قضاوت کرده ام و اين با برنامه تمريني مرتب و علمي و نيز داشتن رژيم غذايي مناسب که از جمله برنامه هاي تمريني اينجانب است، اين مهم را کسب کرده ام. وي با اشاره به اينکه براي ارتقاء داوري، دانش داوري لازم و ضروري است، اذعان کرد: براي ارتقاء دانش داوري در کلاس هاي درجه 2 و يک شرکت کرده و مدرک مورد نظر را گرفته ام و در حال حاضر منتظر برگزاري کلاس درجه ملي داوري فوتبال هستم.
داور فوتبال ايجرودي با اشاره به اينکه خاطره شيرين براي هر داور قضاوت هاي خوب و عالي است، اضافه کرد: شيرين ترين خاطره من در داوري آشنايي با استاد محمود رفيعي داور بين المللي فوتبال است.
وي با بيان اينکه آقاي محمود رفيعي به دليل اخلاق و رفتار خوبي دارند، الگوي بيشتر داوران جوان هستند، ادامه داد: »تلخ ترين خاطره من از داوري در جريان بازي تيم هاي اصفهان با کيش بود که در 25 دقيقه بازي بعلت کشيدگي عضله مسدوم شدم ولي با توجه به اينکه داور چهارم بازي از اصفهان بود مجبور شدم تا آخر بازي را خودم قضاوت کنم«.
اميني با تاکيد بر اينکه قضاوت در ليگ برتر آرزوي هر داوري است، اضافه کرد: اگر خدا بخواهد در ليگ يک و برتر قضاوت مي کنم.
داور فوتبال ايجرودي با بيان اينکه صد در صد برنامه اي براي پيشرفت دارد، تصريح کرد: در آينده نزديک کلاس درجه 3 داوري فوتبال در ايجرود برگزار مي شود.
اميني با اشاره به اينکه تاکنون از داوري دلسرد نشده است، خاطر نشان کرد: براي يک داور بسيار سخت است که داوري را کنار بگذارد.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از راه دانا، داور فوتبال ايجرودي با تاکيد بر اينکه انسان با تلاش و توکل به خداوند متعال به تمام اهداف خود مي رسد، گفت: جوانان و علاقه مندان به داوري فوتبال را به تلاش،تحصيل، تمرين و زندگي برنامه دار دعوت مي کنم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

200 بازي را در سطح کشور داوري کرده ام

تلخ و شيرين داور فوتبال جوان ايجرودي//
خروج

داور فوتبال ايجرودي با بيان اينکه کلاس داوري درجه 3 براي نخستين بار در ايجرود برگزار مي شود،گفت: 200 بازي را در سطح کشور داوري کرده ام و هيچ زماني از کارم نا_اميد نشدم.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها