عصر آذربایجان

گزارش خبر

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:

1395/11/24

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.
آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي هفته گذشته نمازجمعه از حضور با شکوه اهالي استان در راهپيمايي 22 بهمن تشکر کرد. عاملي با اشاره به حضور کم نظير ملت بزرگ ايران در راهپيمايي امسال گفت: اين راهپيمايي رفراندومي عظيم و بي نظير در مسير دفاع از نظام و قانون اساسي و بيعت با رهبري و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است اين حضور نمايش قدرت واقعي و اقتدار دروني و انسجام ملي نظام و نماد وحدت ملي بود. وي ادامه داد: پيام مهم اين حضور، استقامت و مقاومت در برابر تهديدات استکبار جهاني است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل اظهار کرد: مسؤولان بايد قدر اين حضور را بدانند و در شأن اين ملت بزرگ کار کنند. عاملي افزود: اين حضور عظيم بعد از 38 سال از وقوع انقلاب  نشان مي‌دهد که اولا نظام پشتوانه عظيم مردمي دارد و ثانيا نشان بصيرت عظيم انقلابي و شعور و آگاهي بلند ملت است و نشان مي‌دهد ملت ما کاملا با توطئه‌هاي دشمنان آشنا و در برابر آن واکسينه شده‌اند و ثالثا نشان مي‌دهد که تهديد و جنگ رواني نتيجه عکس مي‌دهد و رابعا ظهور زيباي مردم سالاري است. نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از خطبه‌‌ها بيان کرد: پرداخت روزمره ترامپ به ايران نشان از هيبت بسيار بزرگ ايران در نگاه اوست. وي با پرداخت به خطاي اظهارات او در خصوص ايران گفت: اين سخن ترامپ که مي‌گويد »چون ايران با سياست‌هاي ما همراه نيست پس بزرگترين تروريست دنياست« نشان مي‌دهد که مفهوم تروريسم مثل مفهوم دموکراسي و حقوق بشر و آزادي در نگاه ليبراليسم معاصر کاملا تغيير يافته و تروريسم به معني ريختن خون بيگناهان نيست در نتيجه، اظهارات فوق، مدح عظيمي از ايران اسلامي است. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در بخش ديگري از خطبه‌ها  حساسيت آمريکا به توان موشکي را برنامه اقدام شده از طرف صهيونيست بين‌الملل دانست و گفت: هدف از آن استفاده از فشار و تهديد جهت ورود به زرادخانه هاي موشکي ايران و انهدام يا اخراج آنها از ايران با دست خود دولت ايران است مثل همان معامله اي که با توان هسته اي ايران کردند. اگر آنها در اين خصوص موفق شوند و ايران را خلع سلاح کنند برنامه نهايي آنها به طور قطع و يقين حمله به ايران خواهد بود. عاملي ادامه داد: اگر از اول بنيه  دفاعي ايران قوي بود جنگ 8 ساله اتفاق نمي افتاد و هزاران نفر از جوانان ما شهيد نمي شدند. استانهاي غربي و جنوبي ما خراب نمي شدند و صدام از اول جرأت حمله پيدا نمي‌کرد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها