عصر آذربایجان

گزارش خبر

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:

1395/10/05

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

گروه خبر: امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.
حجت‌الاسلام سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي هفته گذشته نماز جمعه با اشاره به مصوبه اخير دولت که 150 ميليارد تومان به عشاير آسيب‌ديده از خشکسالي اختصاص داد و با اشاره به اختصاص 105 ميليارد تومان به کشاورزان آسيب ديده استان گلستان، از دولت محترم خواست در پرداخت خسارت کشاورزان دشت مغان که دو سال پيش آسيب ديده و محصولات خود را از دست دادند تعلل نکند. نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از خطبه‌ها به مناسبت 9 دي روز بصيرت و ميثاق با ولايت گفت: دشمن هميشه به انتخابات به عنوان يک ظرفيت براي به هم ريختن انسجام داخلي نگاه مي‌کند. عاملي اظهار داشت: اگر انتخابات مطابق ميل آنها نشد فورا با شعارهاي جذاب و استخدام عواطف تلاش مي‌کنند توفيقي را که با قانون به دست آمده با خشونت سرنگون و دگرگون کنند. وي افزود: در تمام انتخابات بايد قانون، فصل‌الخطاب باشد. دموکراسي و قانون مداري هميشه ملازم هم هستند و از هم جدا نمي‌شوند با جدايي اين دو مفهوم کشور از ديکتاتوري سر در خواهد آورد. امام جمعه اردبيل با اشاره به فتنه 88 گفت: در سال 88 خروج از قانون موجب اميدواري دشمنان کشور شد. با حضور 40 ميليون نفر پاي صندوق‌هاي راي دشمن به طور کامل مايوس شد اما خروج از روش‌هاي قانوني در اعتراض به نتيجه انتخابات دشمنان کشور را اميدوار ساخت و آنها در امور داخلي کشور به طور کامل دخالت کردند. عالمي ادامه داد: در آن سال ملت ما متوجه شد که موضوع از يک رقابت سالم سياسي گذشته و بيگانه سکاندار ماجرا شده و طمع پيدا کرده است. ملت ما با حضور استثنايي در 9 دي دندان طمع دشمن را کشيد. وي ادامه داد: حوادث آن سال ملت ما را در برابر تمام منافذ ورودي دشمن آگاه ساخت و ديگر محال است دشمن بتواند در انتخابات اين کشور با شعارهاي سال 88 وارد شود. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان در بيان ويژگي‌هاي حماسه 9 دي اظهار داشت: در 9 دي هر دو طرف انتخابات به صحنه آمدند و دشمن را از صحنه خارج ساختند و لذا 9 دي متعلق به سليقه سياسي خاص نيست. 9 دي روز ملت ايران است و 9 دي نشان داد که ملت ما هم دشمن شناس هستند و هم وقت‌شناس. وي ادامه داد: روز 9 دي را که با حدود 4 ميليون نفر برگزار شد بايد يک رفراندوم عظيم ملي در دفاع از قانون و نظام و رهبري دانست.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها