عصر آذربایجان

گزارش خبر

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:

1395/08/16

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.
آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته شهر اردبيل اظهار کرد: پيمان همکاري ايران، مصر و سوريه و انتخاب ميشل عون به رياست جمهوري لبنان در تقويت جايگاه ايران و خط مقاومت بسيار مهم است و موقعيت‌ها معادلات منطقه را عوض مي‌کند. وي با مهم دانستن کارزار در موصل و حلب تصريح کرد: جنگ رواني عظيمي در جنگ موصل بر عليه ايران توسط امپراطوري رسانه‌هاي غرب و ارتجاع عرب و کشورهاي همسو با آنها درست شده است. خطيب جمعه اردبيل در علت اين جنگ عظيم رواني گفت: علت اين همه واهمه، خدعه و دروغ و جنگ رواني اولاً گسترده شدن نفوذ ايران در شمال عراق بعد از سقوط موصل و شکل‌گيري يک حزب‌الله ديگر در آنجا تحت قالب حشدالشعبي است و دوم سرازير شدن نيروي عظيم انساني به سوريه براي سرکوب داعش و تغيير توازن قوا در مناطق شمال سوريه است. عاملي در مورد علت اصرار دولت ترکيه در جنگ موصل افزود: درد اصلي آنها مردم، سني‌ها، امنيت يا عدالت و... نيست بلکه آنها مي‌خواهند شمال عراق تحت نفوذ آنها باشد و تحمل نمي‌کنند که ايران همچنان که در جنوب عراق نفوذ دارد، در شمال نيز حرف اول را بزند در حالي که نفوذ ايران در جنوب عراق، نفوذ معنوي و قلبي است ولي آنها مي‌خواهند با نقض حاکميت ملي و با نقض تماميت ارضي و با تجهيزات جنگي نفوذ داشته باشند. وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان کرد: به برادران ترکيه‌اي توصيه مي‌کنم به جاي حساسيت به موصل مواظب اين نکته باشند که آمريکا با کردهاي شمال سوريه تباني کرده و ترکيه هم‌پيمان خود را دور زده است. عاملي اضافه کرد: کردهاي شمال سوريه مي‌گويند با يک تلفن ما جنگنده‌هاي آمريکايي به پرواز در مي‌آيند  آمريکايي‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند که داعش در حال زوال است و نقش اصلي را در آينده در سوريه کردها ايفا مي‌کنند به همبن جهت با خيانت به ترکيه به حمايت ويژه کردهاي سوريه برخاسته است. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اجتماع 30 ميليوني جمعيت در عراق در موسم اربعين را يک پديده استثنايي تاريخ برشمرد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها