عصر آذربایجان

گزارش خبر

جبهه مقاومت بايد مورد حمايت همه جانبه قرار گيرد

امام جمعه تبريز:

1396/05/08

گروه خبر: امام جمعه تبريز با بيان اينکه جبهه مقاومت بايد مورد حمايت همه جانبه قرار گيرد، گفت: تحريم‌هاي جديد آمريکا به خصوص در خصوص سپاه به دليل شکست‌هاي زنجيره‌اي آمريکا در منطقه است.

حجت‌الاسلام سيد محمدعلي آل هاشم در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته تبريز با اشاره به مناسبت‌هاي هفته اظهار کرد: پنجم مرداد ماه سال 72، سالروز تشريف‌فرمايي مقام معظم رهبري به تبريز است و اميد است دوباره اين سفر تکرار شود. وي با بيان اينکه اين روزها در فلسطين انتفاضه ديگري صورت گرفته است،گفت: با توجه به کاهش اخبار سوريه و يمن، دوباره موضوع فلسطين بر سر زبان‌ها افتاده است که دشمن علاقه به اين موضوع ندارد. نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به انتفاضه‌هاي فلسطين در حالي که همچنان درهاي مساجد بر روي مردم فلسطين بسته شده است، ادامه داد: تجمع‌هاي اعتراض‌آميزي براي اعتراض به بسته شدن درب مسجدالاقصي شده  چند تن از فلسطينيان به شهادت رسيدند.
وي به مذاکره رژيم صهيونيستي با کشورهاي عربي در راستاي خاموش کردن انتفاضه اشاره و بيان کرد: کشورهاي عربي و اسلامي نبايد در زمين‌ صهيونيست‌ها بازي کنند،بايد جلوي يهودي‌سازي قبله اول مسلمين را بگيرند. امام جمعه تبريز اذعان داشت: بسته شدن درهاي مسجدالاقصي موجب محکوم کردن اين موضوع توسط مسؤولان ايراني و برخي کشورهاي مسلمان شد. وي خاطرنشان کرد: اردوغان پيش از سفر به حاشيه جنوب خليج فارس در مصاحبه‌اي گفت که مسجد‌الاقصي مختص فلسطين نيست بلکه افتخار براي جمعيت ميلياردي مسلمانان جهان است. نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به موضوع تحريم‌هاي جديد، با بيان چهار محور اساسي در تحريم‌هاي اخير آمريکا عليه ايران اظهار کرد: تحريم موشک‌هاي بالستيک به معناي تحريم‌هاي اضافي عليه اشخاص حقيقي و حقوقي که در توسعه ايران مشارکت دارند، تحريم‌هاي جديد تروريستي عليه سپاه پاسداران و بلوکه کردن دارايي‌هاي سپاه و عوامل و وابستگان به افرادي که با سپاه در ارتباط هستند همچنين تحريم‌هاي حقوق بشري از جمله تحريم‌هاي جديد است. وي با تاکيد به اينکه چرا آمريکا جلوي اين موضوع را نمي‌گيرد و بر تحريم‌ها دامن مي‌زند، بيان کرد: تحولات منطقه، پيروزي و توفقيات جبهه مقاومت، پايان موفقيت‌آميز عمليات موصل و شکست تکفيري‌ها تا موفقيت‌هاي جبهه مقاومت در آزادسازي حلب در شرق سوريه و ناکامي عربستان و پيشرفت‌هاي ميداني جبهه مقاومت و تجزيه کشورهاي اسلامي، آمريکا را به هراس نسبت به ايران واداشته است. خطيب جمعه تبريز،گسترش نفوذ جمهوري اسلامي و تبديل آن به الگو براي آزاد سازي مسلمانان مظلوم را يکي ديگر از دلايل هراس آمريکا و صهيونيست‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به منشاء اصلي شکست‌هاي زنجيره‌اي آمريکا و اراده پولادين ملت‌ها براي استفلال و رهايي از سلطه مشرکان، بايد جبهه مقاومت را مورد حمايت همه جانبه قرار دهند.
وي خاطرنشان کرد: اصرار بر استعدادها و توانمندي‌هاي داخلي در راستاي اقتصاد مقاومتي، روشنگري و افشاي چهره واقعي استبداد و روشن‌سازي عامل اصلي فتنه و ارتقاي آگاهي عمومي نسبت به اهداف شوم جبهه استکبار و رژيم صهيونيستي، راه مقابله با استکبار جهاني و محبانش است. نماينده ولي فقيه در استان به حفظ و تقويت وحدت بين مردم تاکيد کرد و ادامه داد: ديدار اخير فرماندهان سپاه با دولتمردان را به فال نيک مي‌گيريم که وحدت آنها را در کشور نشان مي‌دهد. امام جمعه تبريز يادآور شد: آمريکا کشوري است که با نقض  روح و جسم برجام چهره واقعي خود را نشان داد و بايد در مواجهه با توطئه جديد آمريکا و تحميل شکست ديگر به جبهه استکبار، وحدت خود را حفظ کنيم. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به اينکه امروز اولين جمعه مردادماه بوده و سالروز اولين نماز جمعه هم است، بيان کرد: در پنجم مرداد ماه سال ??، اولين نماز جمعه به دستور امام راحل توسط آيت‌الله طالقاني اقامه شد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

تعيين تکليف عناصر دو تابعيتي

امام جمعه تبريز خواستار شد
خروج

امام جمعه تبريز مشکلات کنوني جامعه را وجود دو تابعيتي‌ها دانست و گفت: عناصر دو تابعيتي از مسائل روز بوده و افرادي که بيشتر عمر خود را در غرب سپري کرده و يا تفکر غربي دارند و قلب و نبضشان به آن سمت است بايد تعيين تکليف شوند.

دشمني آمريکا ملموس‌تر شده است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه 13 آبان روز نمايش قدرتمندي ملت ايران در برابر استکبار جهاني است، گفت: با توجه به اينکه امسال خصومت آمريکايي‌ها بيشتر ملموس و مشاهده شده، 13 آبان بهترين فرصت براي پاسخ به گستاخي‌هاي آمريکاست.

سازش با آمريکا نسخه وابسته‌ها و دنيا طلب‌ها است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز سازش با آمريکا را نسخه وابسته‌ها، از نفس افتاده‌ها و دنيا طلب‌ها دانست و گفت: اگر آمريکا به طور کامل به تعهدات خود عمل نکند بداند که سانتريفيوژهاي غيرفعال دوباره و حتي بيشتر از گذشته فعال شده و به راه خواهند افتاد.

تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران تاسيس لانه فساد و باجگيري است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با انتقاد شديد از زمزمه‌هاي تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران گفت: تاسيس اين دفتر در تهران تاسيس لانه فساد و باجگيري است.

مردم منتظر برخورد با مسببان حادثه قطار تبريز - مشهد هستند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم منتظر برخورد با مسببان حادثه قطار تبريز - مشهد هستند، گفت: مسأله رسيدگي به حقو‌ق‌هاي نجومي براي مردم روشن شود.

دولت در مقابل نقض برجام تنها به نامه اکتفا نکند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز، خواستار بسته شدن سفارت انگليس در ايران شد و گفت: دولت در مقابل نقض برجام تنها به نامه اکتفا نکند، بلکه پاسخ مقتدرانه بدهد.

يک روز هم از سر گرفتن فعاليت انرژي هسته‌اي به عقب نيفتد

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با اشاره به نقش برجام و تمديد تحريم‌هاي 10 ساله ايران گفت: دو دستوري که به ظريف و صالحي داده شده کافي نمي‌باشد و بايد از سر گرفتن فعاليت انرژي هسته‌اي يک روز هم به عقب نيفتد.

شکاف طبقاتي مخل وحدت است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز خواستار توجه جدي و عملي دولت براي از بين بردن رکود و بيکاري در جامعه شد و گفت: اينکه تمام ثروت‌هاي جهان در اختيار برخي افراد قرار گيرد و در مقابل آن افرادي به نان شب محتاج باشند مخل وحدت است.

رواج مرض خطرناک انداختن اشتباهات مسؤولان به گردن دولت قبلي

امام جمعه تبريز مطرح کرد
خروج

امام جمعه تبريز گفت: يک مرض خطرناک در جامعه رواج يافته که مسؤولان اشتباهات خود را به گردن دولت و مسؤولان قبلي مي‌اندازند که اين نشانه بزرگ جهالت است.

حقوق‌هاي نجومي نمونه بت‌پرستي زمان حال است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز از آلودگي هوا در اين شهر ابراز نگراني کرد و گفت: چنين آلودگي در تبريز که بيست و دومين روز خود را سپري کرده است نياز به تذکراتي براي آگاه‌سازي مردم دارد.

قصور دولت و خيانت در بيت‌المال مصداق حق‌الناس است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه حقوق‌هاي نجومي نمونه بارز اجحاف در حقوق مردم است، گفت: قصور دولت و خيانت در بيت‌المال مصداق حق‌الناس است و بخشش آن دست خداوند نيست.

پاسخ دندان‌شکن مردم ايران به آمريکا با حضور در راهپيمايي 22 بهمن

امام جمعه تبريز تاکيد کرد
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم ايران هفته آينده پاسخ دندان‌شکن خود را با حضور در راهپيمايي 22 بهمن خواهند داد گفت: بايد به آمريکايي‌ها بگوييم که نه تنها آزمايش‌هاي موشکي خود را تعطيل نخواهيم کرد، بلکه با شتاب بيشتر حرکت خواهيم کرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها