عصر آذربایجان

گزارش خبر

اراده براي نجات فوتبال يک استان//

اردبيل در ليگ3 کشور حاضر مي‌شود

1396/10/11

گروه ورزشي: ''درست در دقيقه 90 و آخرين فرصت براي اعلام حضور تيم‌هاي فوتبال در ليگ دسته سه کشور، مسئولان استاني به طرز معجزه‌آسايي براي حضور تيم فوتبال اردبيل نظر مثبت دادند.

 در وضعيتي که روز گذشته آخرين مهلت اعلام حضور تيم‌هاي فوتبال در بازي‌هاي ليگ دسته سه کشور بود، جلسات پشت پرده مسئولان بالاخره به نتيجه مطلوب رسيد و هيئت فوتبال استان اردبيل منوط به حمايت شوراي شهر و شهرداري اردبيل مسئوليت اعزام تيم فوتبال به بازي‌ها را پذيرفت.
اين خبر خوش در حالي از سوي روساي هيئت فوتبال و شوراي شهر اردبيل در اختيار اصحاب رسانه قرار گرفت که مطابق معمول ضلع ديگر متولي ورزش در اين نشست خبري لنگ مي‌زد و خبري از اداره ورزش و جوانان نبود. در نشست خبري هيئت فوتبال استان اردبيل تصميمي مطرح شد که بي‌شک دل هزاران جوان اردبيلي را شاد کرده و نشاط و اميدواري را به هواداران تيم فوتبال اردبيل تزريق خواهد کرد.
در اين جلسه رئيس هيئت فوتبال استان اردبيل خبر خوش حضور تيم فوتبال اردبيل را دو روز قبل از آغاز بازي‌هاي ليگ دسته سوم کشور مطرح کرد.
صمد نوتاش تصريح کرد: اين تيم با عنوان «تيم فوتبال اردبيل» اولين بازي خود را پس‌فردا در شهر تهران و در مقابل تيم سپيدار تهران برگزار خواهد کرد و در اين راستا 16 بازيکن اعزام خواهند شد. وي با بيان اينکه بازي‌هاي تيم به مدت پنج ماه و به تعداد 18 بازي انجام مي‌شود، اضافه کرد: ترکيب فني تيم نيز انتخاب شده و سرمربي تيم آقاي بهنام دولت خواهد بود. رئيس هيئت فوتبال استان با اشاره به حضور قادر دهقان، توکل مردوار، جمال پيله ور، عسگر خدايي و آقاي کلانتري در اين تيم ادامه داد: روز گذشته آخرين مهلت اعلام حضور تيم در بازي‌ها بود که بالاخره با رايزني‌هاي متعدد توانستيم با حمايت شوراي شهر مسئوليت اعزام تيم به مسابقات را متقبل شويم. 
نوتاش با تأکيد بر اينکه شوراي شهر اردبيل با اين اقدام خود اثبات کرده فوتبالي‌ترين شورا است، ابراز اميدواري کرد که با حمايت شورا بتوان تيم را به وضعيت مطلوبي رساند و حتي زمينه صعود آن را موجب شد. در عين حال رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل نيز تأکيد کرد: مدتي تيم فوتبال شهرداري اردبيل به باشگاه آبي پوشان واگذار شد که با مشکلاتي مواجه بود. عليرضا پوستي افزود: متأسفانه شوراي دور پنجم خيلي دير از وضعيت تيم فوتبال مطلع شد و براي اولين بار نيز آقاي نوتاش در خصوص وضعيت تيم با ما جلسه برگزار کردند.
وي با اشاره به اختصاص 20 ميليون تومان از محل بدهي شهرداري اردبيل به هيئت فوتبال به عنوان ورودي حضور تيم در بازي‌ها، ادامه داد: هدف ما احياي تيم فوتبال است تا اردبيل نيز در مسابقات ليگ سهمي داشته باشد و نشاط و اميد در بين جوانان را شاهد باشيم. رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل در خصوص نحوه حمايت شورا افزود: در ادامه ضروري است شهرداري با لايحه‌اي در خصوص حمايت تيم از شوراي شهر درخواست خود را مطرح کند. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از مهر، پوستي با بيان اينکه بر اساس اعلام نظر سازمان بازرسي شهرداري نمي‌تواند مستقيماً در ورزش حرفه‌اي ورود کند، ادامه داد: درنظر داريم با ايجاد شرکت سرمايه‌گذاري از تيم فوتبال شهرداري حمايت کنيم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

اراده براي نجات فوتبال يک استان//

اردبيل در ليگ3 کشور حاضر مي‌شود
خروج

گروه ورزشي: ''درست در دقيقه 90 و آخرين فرصت براي اعلام حضور تيم‌هاي فوتبال در ليگ دسته سه کشور، مسئولان استاني به طرز معجزه‌آسايي براي حضور تيم فوتبال اردبيل نظر مثبت دادند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها