عصر آذربایجان

گزارش خبر

دختران اسکيت باز آذربايجان غربي پيست استاندارد ندارند

 

1398/01/26

گروه گزارش: قهرمان اسکيت آسيا گفت: دختران اسکيت باز آذربايجان غربي از نبود امکانات تخصصي رنج برده و حتي يک پيست استاندارد ندارند.

مليسا مجيدي از وقتي که 17 ماهگي خود را تمام کرد پا به دنياي اسکيت سواري گذاشت و شايد کسي فکر نمي‌کرد که مجيدي در سن 6 سالگي بتواند در مسابقات اسکيت کره جنوبي مدال نقره آسيايي را کسب کند.
ولي اين ورزشکار اروميه‌اي با پشتکار زيادي که داشت توانست قله‌هاي افتخار را در داخل و بيرون از مرزهاي کشور کسب کند، افتخاراتي که در آن مسئولان ورزشي کشور و آذربايجان غربي کمترين نقش را ايفا کردند و يا هيچ گونه سهمي در آن نداشتند و تنها شهرداري اروميه بود که در کنار مجيدي ايستاد تا او بتواند براي کشورش افتخار آفريني بکند.
* در مجموع چند مدال داريد و در کدام مسابقات شرکت کرديد؟
مدال‌هاي زيادي کسب کرده‌ام و هيچ وقت فرصت شمردن آنها را نداشتم و از جمله مهم‌ترين آن‌ها مدال‌هاي آسيايي و کشوري هستند، مدال آسيايي در سال 2010 و دو مدال نقره ديگر  به ميزباني کشور کره و همچنين در اسفند ماه 97 که موفق به کسب مقام سوم کشوري شدم.
* حريف‌هاي شما در مسابقاتي که موفق به کسب مدال شديد چه کساني بودند؟
از  کشورهاي کره، هنگ کنگ، چين، تايوان و حريفان داخلي بودند که موفق به کسب مقام دوم براي کشورم شدم.
* الگو و سرمربي شما براي دست يافتن به اين موفقيت چه کسي بوده است؟
پدر و مادرم مشوق اصلي من بودند و از 17 ماهگي به من اين رشته ورزشي را آموزش دادند و سبب شدند که من بتوانم در 6 سالگي موفق به کسب مدال در کشور کره بشوم و بعد از آن‌ها شهرداري اروميه بود که از من حمايت کرد.
*مهم‌ترين مشکلات و نيازهاي موجود رشته اسکيت چيست؟
اسکيت بازان آذربايجان غربي در ورزشگاه تختي اروميه مشغول به تمرين هستند که زمين آن اصلاً متناسب با رشته اسکيت نيست از رئيس هيئت اين رشته در استان درخواست دارم که پيست مناسب‌تري فراهم آورند و مکاني به عنوان پايگاه قهرماني ايجاد کنند تا ورزشکاران آماتور و حرفه‌اي اين رشته در يک جا تمرين نکنند.
* چرا از سال 89 تا به امروز رسانه‌اي نشديد؟
متأسفانه بيماري گريبان گير من شد و در حدود 2 سال از ميادين ورزشي به دور بودم و نتوانستم به تمريناتم ادامه دهم اما اگر اتفاقي هم پيش نمي‌آمد باز هم رسانه‌ها و مسئولان ورزشي استان به من توجهي نمي‌کردند.
* آخرين حرف شما به عنوان قهرمان اسکيت آسيا و کشور به اسکيت بازان و مسئولان مربوطه ورزشي چيست؟
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از تسنيم، به اسکيت بازان توصيه مي‌کنم به اين رشته پايبند باشند زيرا که رشته‌اي رقابتي و تفريحي و داراي سختي‌هاي خاص خود هست و براي موفقيت هميشه بايد تلاش کرد و از مسئولان اين درخواست را دارم که از ورزشکاران حمايت کنند تا بتوانيم براي کشور افتخار آفريني بکنيم.

منبع :  

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

دختران اسکيت باز آذربايجان غربي پيست استاندارد ندارند

 
خروج

گروه گزارش: قهرمان اسکيت آسيا گفت: دختران اسکيت باز آذربايجان غربي از نبود امکانات تخصصي رنج برده و حتي يک پيست استاندارد ندارند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها