عصر آذربایجان

گزارش خبر

مديران تنها نبايد از پشت ميز نظاره‌گر مشکلات باشند

1398/02/28

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: آمريکا صداي عربده خود را بلند کرده و فقط تهديد مي‌کند ولي خبر ندارد قدرتش به اندازه صداي عربده‌اش نيست.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي آل‌هاشم در خطبه‌هاي نماز عبادي و سياسي جمعه در مصلاي اعظم امام خميني(ره) با تاکيد بر اينکه بايد کمک به رونق توليد کرد که يک وظيفه همگاني است، اظهار داشت: از همين تريبون اعلام مي‌کنيم که رهبرا، مردم آذربابجان همچنان تا آخرين قطره خون در راه اجرايي کردن منويات در مقابل دشمن ايستاده‌ است.وي در بخش ديگر صحبت‌هاي خود به رويدادهاي هفته گذشته اشاره کرده و گفت: يکي از اين رويدادها، انفجار چهار کشتي تجاري نزديک بنادر امارات بود که طبق اعلام وزارت خارجه اين کشور، انفجار در آب‌هاي منطقه رخ داده و چهار کشتي مورد هدف قرار گرفت. وي ادامه داد: اين بنادر مورد حمله از جايگاه ويژه‌اي براي اماراتي‌ها برخوردار بود چرا که روزانه يک ميليون و 800 هزار بشکه نفتي از اين بنادر صادر مي‌شود.  وي خاطرنشان کرد: اين انفجار‌ها توسط افرادي صورت گرفت که مي‌خواهند امنيت و ثبات منطقه را خدشه‌دار کنند و برخي از دشمنان ايران تلاش دارند تا موضوع جنگ بين ايران و آمريکا را مطرح کرده و وانمود کنند که جنگي در پيش است. وي رويداد ديگر هفته گذشته را عمليات بزرگ پهبادي يمن به تاسيسات مهم عربستان سعودي برشمرد و  گفت:هفت فروند پهباد يمن عليه تاسيسات مهم و حياتي عربستان حمله کردند که طبق نظريه بسياري از منابع خبري اين عمليات،  يک عمليات بزرگ بود که در واکنش به تجاوز سعودي به يمن در جنگ ائتلاف نظام به سرکردگي عربستان بود که الان وارد پنجمين سال خود شده است. وي ابراز کرد: نيروهاي مردمي يمن با اين اقدام عليه تاسيسات عربستان نشان دادند که اگر به فرض محال جنگ ميان ايران و آمريکا وقوع يابد، هيچ جايي در منطقه خليج فارس آرام نمي‌شود و شعله‌هاي اين جنگ آتش‌افروز مي‌شود. وي متذکر شد: ايران تنها نيست و تجربه 40 ساله و تجربه چند سال ايستادگي يمن در جنگ ائتلاف سعودي نشان مي‌دهد که راهي جز مقاومت براي مردم يمن نيست. وي بيان داشت: ما تجاوزات ائتلاف عليه يمن را محکوم کرده و خواستار رسيدگي جدي محاکم بين‌المللي به تجاوزات سعودي عليه يمن هستيم. آل‌هاشم در ادامه به توطئه‌ هفته پيش مبني بر القاي جنگ در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن جو نگراني و ترس را در کشور ايجاد کرده در حاليکه هيچ دليل و بهانه توجيهي براي حمله آمريکا و آغاز جنگ نيست. وي ادامه داد: همه مي‌دانند که توانمندي  موشکي ايران دفاعي بوده و رويکرد تهاجمي ندارد ولي در مقابل نيز اجازه تجاوز به هيچ کشوري را هم نمي‌دهد. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي اذعان داشت: آمريکا در موقعيتي نيست که جنگ ديگري در منطقه را مديريت کند چراکه مشکلات اقتصادي و اجتماعي به آمريکا اجازه ورود به جنگ را نمي‌دهد. وي به توانمندي آمادگي دفاعي نظام مقدس جمهوري اسلامي اشاره کرد و گفت: نيروهاي مسلح با دارا بودن تجربيات در سطح عالي مقتدر بوده و هيچ‌گاه اجازه حمله به دشمن را نمي‌دهد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

مسؤولان اقدام عملي براي رفع مشکلات اقتصادي بردارند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: اصلاح اقتصاد و مديريت صحيح اقتصادي و عمل به شعار سال، راه‌حل اصلي براي اصلاح اقتصاد کشوري است و از اين رو شوراي شهر نمايندگان مجلس و دولتمردان بايد گام‌هاي مثبت در اين راستا بردارند.

آل‌سعود با گيرافتادن در باتلاق يمن و شکست تجزيه عراق با بحران مواجه شده است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم منطقه و جهان مي‌دانند که اگر نقش ايران در منطقه نبود، امروز تروريست‌هاي تکفيري سراسر منطقه را به آشوب کشانده بودند،گفت: اگر ايران نبود امروز عربستان پاداش حمايت از تروريست را به خوبي دريافت مي‌کرد.

رسيدگي به مسائل گراني احتکار و مبارزه با مفاسد اقتصادي مطالبه جدي مردم است

رسيدگي به مسائل گراني احتکار و مبارزه با مفاسد اقتصادي مطالبه جدي مردم است
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: اميدواريم همانطور که دولت در سازمان ملل از تريبون آن، سخن حق و منطق جمهوري اسلامي را مطرح کرد با اقدامات مناسب مديريتي، بذر آرامش و اميد به آينده را در ملت ايران و طبقات محروم بکارد چراکه مردم از اوضاع اقتصادي به شدت ناراحت بوده و مطالبه جدي دارند.

مديران تنها نبايد از پشت ميز نظاره‌گر مشکلات باشند

خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: آمريکا صداي عربده خود را بلند کرده و فقط تهديد مي‌کند ولي خبر ندارد قدرتش به اندازه صداي عربده‌اش نيست.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها